Наверх
Меню
Меню
Событие
20/01
Галерея сучасного мистецтва «Триптих АРТ» представляє персональну виставку Мирослави Федченко ТРИПТИХ +
Мирослава Федченко. Плюс, 2017, дсп, каніфоль, авторська техніка, 84х75.jpg
Мирослава Федченко. Плюс, 2017, дсп, каніфоль, авторська техніка, 84х75.jpg
Мирослава Федченко. Воскове повітря1, 2017, віск, дсп, 226х122.jpg
Мирослава Федченко. Воскове повітря1, 2017, віск, дсп, 226х122.jpg
Мирослава Федченко. Дерево на полотні, 2015, полотно, олія, 85x60.JPG
Мирослава Федченко. Дерево на полотні, 2015, полотно, олія, 85x60.JPG
Мирослава Федченко. Точка 2, 2017, папір, авторська техніка, 136x94.jpg
Мирослава Федченко. Точка 2, 2017, папір, авторська техніка, 136x94.jpg
Мирослава Федченко. Плюс, 2017, дсп, каніфоль, авторська техніка, 84х75.jpg
Мирослава Федченко. Воскове повітря1, 2017, віск, дсп, 226х122.jpg
Мирослава Федченко. Дерево на полотні, 2015, полотно, олія, 85x60.JPG
Мирослава Федченко. Точка 2, 2017, папір, авторська техніка, 136x94.jpg

Галерея сучасного мистецтва «Триптих АРТ» представляє персональну виставку Мирослави Федченко ТРИПТИХ +

20.012.02.2018

Галерея сучасного мистецтва «Триптих АРТ» представляє персональну виставку Мирослави Федченко ТРИПТИХ +

 

Як у контексті сучасного розуміння поняття свободи належним чином виявляються складні/тонкі почуття?

Чи можна вважати доречним використання традиційного підходу до створення художнього твору?

Предмет розгляду – твір, у якому працює конкретна образна система, складена на основі усвідомленого матеріалу.

Розробка композиційної схеми, що буде відповідати змісту ідеї.

Процес споглядання та осмислення як первинний етап художньої діяльності.

Людина – явище природи, яке саме по собі унікальне, що існує сьогодні, зараз, здатне вбирати і сприймати всі зовнішні імпульси, передаючи їх, пропускаючи їх через своє сприйняття. 

Методи і підходи розроблені на основі розуміння природи як пристрою, як схеми взаємопов'язаного цілого. Вічні цінності.  Мистецтво не оповідає, не є ні літературним, ні зовнішнім, а є структурно природним. Це – вихоплений момент, що і є свободою.

 

Експозицію складають:

Блок 1

Триптих. Про взаємозв'язок матеріального і просторового, де воскове повітря є алегорією людині.

* Квіти цвітуть, дають пилок. Бджола запилює.

 

Блок 2

Повідомляє про внутрішню часову течію, де людина резонує і суперечить своїй природі.

* Спокійна вода обходить камені м'яко, але тим і точить їх.

Часу немає – тече тільки вода.

 

Блок 3

Про безпосередність сприйняття людини.

Безпосередність – те, що втрачається під час накопичення досвіду.

Технічно обумовлений образ, який укривається з часом піском. Метафорично експонується як археологічний об'єкт. До якого неможливо доторкнутися, але який можливо відкрити, якщо відкопати.

 

Блок 4 розформований

 Наслідком є проявлення образу людини. 

*Спочатку стає коконом. Із кокона народжується метелик.
  З терпінням, відданістю та повагою,

 Мирослава Федченко

                                                                            

Мирослава Федченко народилася 1993 р. у Дніпрі (Україна).

2012 – Закінчила Дніпропетровський обласний театрально-художній коледж (Дніпро, Україна).

комментарии
Календарь
22/08

Куратор проекту Павло Гудімов проведе авторську екскурсію експозицією «Заводу» та розповість про натхнення й ідею реалізації виставки. Відвідувачі отримають можливість глибоко зануритись глибше ...

ФОРМА ОБРАТНОЙ СВЯЗИ
Проверочный код *
Восстановить пароль
Для восстановления пароля введите адрес электронной почты, указанный Вами при регистрации. Вам будет отправлено письмо с дальнейшими рекомендациями.
Если у Вас возникли вопросы, свяжитесь с нами по телефону: 044-331-51-21
Авторизация
Регистрация
* Обязательно для регистрации на ресурсе
** Обязательно для выставления лотов
Пароль должен иметь длину не менее шести знаков; содержать комбинацию как минимум из трех указанных ниже знаков: прописные буквы, строчные буквы, цифры, знаки препинания; не должен содержать имени пользователя или экранного имени.
Проверочный код
правила ресурса *
условия аукциона **