Наверх
Меню
Меню
Новость
27/08
Оксана Чепелик. На День Незалежності України в Тайвані відкрилась виставка “Мета-фізичний часо-простір”
Invitation.jpeg
Invitation.jpeg
IMG_4281.jpeg
IMG_4281.jpeg
Photo_Rich John Matheson_1.jpg
Photo_Rich John Matheson_1.jpg
IMG_4281.jpeg
IMG_4281.jpeg
IMG_4237.jpeg
IMG_4237.jpeg
IMG_4236.jpeg
IMG_4236.jpeg
IMG_4216.jpeg
IMG_4216.jpeg
IMG_4206.jpeg
IMG_4206.jpeg
IMG_4176.jpeg
IMG_4176.jpeg
IMG_4154.jpeg
IMG_4154.jpeg
IMG_4151.jpeg
IMG_4151.jpeg
IMG_0973a.jpeg
IMG_0973a.jpeg
Photo_Rich John Matheson_1.jpg
Photo_Rich John Matheson_1.jpg
Invitation.jpeg
IMG_4281.jpeg
Photo_Rich John Matheson_1.jpg
IMG_4281.jpeg
IMG_4237.jpeg
IMG_4236.jpeg
IMG_4216.jpeg
IMG_4206.jpeg
IMG_4176.jpeg
IMG_4154.jpeg
IMG_4151.jpeg
IMG_0973a.jpeg
Photo_Rich John Matheson_1.jpg

Оксана Чепелик. На День Незалежності України в Тайвані відкрилась виставка “Мета-фізичний часо-простір”

Оксана Чепелик. На День Незалежності України в Тайвані відкрилась виставка “Мета-фізичний часо-простір”. 

Проект демонструватиметься в галереї А13 Культурного Парку Шаулонг до 16 вересня 2018. 

Оксана Чепелик (Україна)

Мета-фізичний часо-простір

Проект

Звук Ріко Граупнер (Німеччина)

Проект пропонує діалог між концепцією просторового досвіду і переформатуванням часо-просторових стосунків сприйняття у відео, рухаючись в бік імерсивного середовища. Це - серія робіт, що стосується просторової форми рухомого зображення у site-specific інсталяції, де людина занурена в космогонічне перетікаюче середовище, як звернення до ідеї плинності Марка Хансена ("Нова філософія для нових медіа"), очевидно базованої на понятті Дao як потоку Всесвіту. Цей принцип дозволяє досліджувати так звані "Цікаві часи", оголошену тему 58-ої Венеційської бієнале сучасного мистецтва 2019 року, вловлюючи плинність непомітних змін, які ми переживаємо зараз. "В наші дні, коли онлайнове поширення фейковых новин і "альтернативних фактів" роз'їдає політичний дискурс і довіру, від якої він залежить, варто зупинитися, аби переосмислити нашу систему координат. Тему "May You Live in Interesting Times" ("Щоб ти жив в цікаві часи"!) оголосив куратор 58-ої бієнале Ральф Ругофф, відсилаючи до слів британського політика Остіна Чемберлена, який ще в середині 1930-х років, згадавши вигадане європейськими політиками китайське прокляття "Щоб ти жив в епоху змін"!, написав "Немає сумнівів, що це прокляття лягло на нас". І ця подвійна відсилка як до Китаю, так і до політики, що передувала ІІ світовій війні, коли брат Остіна - Невілл Чемберлен увійшов в історію своєю фразою: “Я привіз вам мир!”, після підписання Мюнхенської угоди з Гітлером 1938 року, видає погляд Ральфа Ругоффа як вченого, що досліджує світ під мікроскопом іззовні / outside. Проект пропонує погляд ізсередини / inside. Авторка з України є інсайдером / insider, геополітична напружена ситуація Тайваню з більш впливовим Китаєм теж свідчить про актуальність погляду інсайдера.

В роботі з мьобіусом проект наближаюсь до древнього символу Уроборосу, що зображує змію, або дракона, який ковтає власний хвіст. В наш час уроборос символізує самоаналіз, вічне повернення або циклічність, безперервний цикл нескінченного творення природи і деструкції, життя і смерті. Постійні зміни можуть бути поясненням гібридної природи Тайваньської культури, в якій легко змішуються Східні і Західні підходи. 

Стрічка Мьобіуса - двовимірний компактний маніфолд, що фактично є безкінечною замкненою на собі петлею, в експозиції трасформовано у поверхню, що є кроком у бік формування 6-вимірного простору Калабі-Яу. Через просторові ідеї проект звертається до пошуку розуміння Всесвіту у фізиці. Звернення до фізики авторки, як свідка чорнобильської трагедії, не є випадковим (яким чином мікро частка може зруйнувати не тількі життя людини, а і все живе на планеті?), це теж погляд інсайдера. Згідно з теорією супер-струн, в кожній точці нашого 4–вимірного простору знаходиться 6-вимірний простір Калабі-Яу. Інтер’єр галереї реструктуровано як фрагмент простору Калабі-Яу. Часо-простір в проекті представлений у відео панорамі, як посиланні на традиційний Китайський панорамний живопис. Відео панорама, що складається з 24-60 фрагментів рухомого зображення, повільно рухається, активізуючи механізм аудіо-візуальних "трансмутацій" (фізичний термін Марії Кюрі). Проект апелює до концепції часу, де минулий час постійно реактуалізується, формуючи майбутнє. Згенерована візуальність: завдяки застосуванню коду до активного і реактивного світу навколо нас - утворюється нова дигітальна біосфера, що пропонує глядачеві імерсивний досвід. Відео контент для імерсивного сприйняття структурує і збирає досвід, яким ми виявляємося огорнуті і у який ми занурені. Спеціальне програмне забезпечення і технології використовуються, щоб за допомогою візуального сприйняття простору, створити "розширений" світ. Спотворення працюють на образ і смислових трансформацій виявляється безліч у проекті. Це мистецтво, що є свідоцтвом сьогоднішньої викривленої соціальної дійсності та її травм. Глядач співвідноситься з минулим і перспективами.

Панорамна презентація Тайваньської церемонії, де багаторазові події співіснують в ряду рухомого зображення: містичного, магічного, одночасно реального і віртуального, підважує роль ритуалу в сучасному світі. Взаємодія між мікро- і макросистемами, між фізичними і соціальними світами досліджує різноманітність сучасних та історичних явищ. 

 

Біографія

Оксана Чепелик вчилася в Києві, в аспірантурі в Москві, в CIES у Парижі, в Амстердамському Університеті, в UCLA, США. РезиденціЇ: CREDAC, Париж, Бенфф центр, Канада, Баухауз, Дессау, Німеччина, ARTELEKU, Сан-Себаст’ян, Іспанія, FACT, Ліверпуль, Великобританія, DEAC, Будва, Чорногорія. Роботи демонструвалися в Музеях і на виставках: 1998 в MOMA, Нью-Йорк, 1999 ART FAIR Стокгольм, Швеція, 1999  Музей Сучасного  Мистецтва, Загреб, Хорватія, 2000 Німецький Історичний Музей, Берлін, 2001 Мюнхен, Німеччина, 2000 ISEA, Париж, 2001 Музей Історії Мистецтв, Відень, Австрія, 2002 SEAFair Музей Сучасного Мистецтва, Скоп’е, Македонія, 2003, 2007, 2011 Музей Юрських Технологій, Лос-Анджелес, США, 2008 “ЦИФРОВА Медіа-Валенсія”, Іспанія, VII Цифровий арт салон, MACZUL Музей Сучасного мистецтва del Zulia, Маракайбо, Венесуела, 2009, 2010 “Арт-Вільнюс” Вільнюс, Литва, 2010 Бієнале “Сараєвська Зима”, Сараєво, Боснія і Герцеговина, 2011 Брод Арт Центр, Лос-Анджелес, США, Музей Арт Арсенал, Київ, 4-я Бієнале Сучасного Мистецтва, Москва, Росія, 6-а Ташкентська Бієнале Сучасного Мистецтва, Узбекистан (Премія), 2012 1-а Київська Бієнале Сучасного Мистецтва АРСЕНАЛЄ, Московський музей сучасного мистецтва, Росія, 2013 Музей Сараєво, Боснія і Герцеговина, Московський музей сучасного мистецтва, Росія; 2014  International Festival “Сараєвська Зима”, Сараєво, Боснія і Герцеговина; IX ART-KYIV Contemporary, Мистецький Арсенал, Київ; “Довгий шлях до свободи”, Український інститут модерного мистецтва, Чикаго, США. 2015 “Декомпресія”, “Україна – Вільна сцена”, Париж; “На межі. Українське мистецтво 1985-2004”, ПінчукАртЦентр, Київ; “Файл” – Міжнародний фестиваль електронної мови, the Sesi-SP’s Арт Галерея в Культурному Центрі Fiesp – Ruth Cardoso, Сан-Пауло, Бразилія; DEAC, Чорногорія; 2016 XVII LPM Амстердам, Нідерланди; 2017 XVIII LPM Амстердам, Нідерланди; “Код міста” АртБатФест 8, Алмати, Казахстан. Її фільми демонструвалися на численних фестивалях кіно, відео і нових медіа по всьому світу, отримуючи призи: у Нью-Йорку, Лондоні, Таллінні, Санкт-Петербурзі, Оснабрюке, Монтекатіні, Лінці, Москві, Парижі, Берліні, Оберхаузене, Ліверпулі, Бело-Орізонте, Карлових Варах (категорія А), Кишиневі, Веймарі, Тель-Авіві, Анкарі, Пезаро, Санта-Фе, Штутгарті, Барселоні, Сараєво, Клермон-Феррані та інших. 1999 отримала A.I.D.O. FilmVideo Award, Італія. 2003 отримала Werklietz Award, Німеччина. 2013 Премія Cinemadamare на МКФ у Венеції, Італія. 1997, 2007 – Премія ArtsLink та Independent Projects Award, США. У 2003 і 2010 вона – Премії Фулбрайта (США). 2011 – Відзнака 6-ї Ташкентської Бієнале Сучасного Мистецтва, Узбекистан. 2013 – номінація на Премію Artraker, Лондон, Великобританія. З 2003 - провідний фахівець Інституту проблем сучасного мистецтва України і автор і монографії “Взаємодія архітектурних просторів, сучасного мистецтва і нових технологій”. У 2007 вона заснувала МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ СОЦІАЛЬНОЇ СКУЛЬПТУРИ в Києві.

 

комментарии
Календарь
21/09

                                             «Амбівалентність». Віктор ...

21/09

«Спогад про Санторіні»   Виставка «Спогад про Санторіні» - це відлуння 10-річного «санторінського» періоду життя українського художника Сергія Олексюка. 12 ...

24/09

Галерея 83 представляє персональну виставку “Той, що зникає” Дмитра Просвєтова. “Той, що зникає”- друга персональна виставка автора, що складається з трьох частин. Перша- це ...

ФОРМА ОБРАТНОЙ СВЯЗИ
Проверочный код *
Восстановить пароль
Для восстановления пароля введите адрес электронной почты, указанный Вами при регистрации. Вам будет отправлено письмо с дальнейшими рекомендациями.
Если у Вас возникли вопросы, свяжитесь с нами по телефону: 044-331-51-21
Авторизация
Регистрация
* Обязательно для регистрации на ресурсе
** Обязательно для выставления лотов
Пароль должен иметь длину не менее шести знаков; содержать комбинацию как минимум из трех указанных ниже знаков: прописные буквы, строчные буквы, цифры, знаки препинания; не должен содержать имени пользователя или экранного имени.
Проверочный код
правила ресурса *
условия аукциона **