Наверх
Меню
Меню
Новость
10/09
АРТ-РЕЗИДЕНЦІЯ «СЕМАНТИЧНИЙ СЮРРЕАЛІЗМ У ПРОСТОРІ ПОСТМОДЕРНІЗМУ СЛАВУТИЧА»
69750689_10219040894754859_2691075045651906560_n.jpg
69750689_10219040894754859_2691075045651906560_n.jpg
69641788_10219040893394825_741517818662486016_n.jpg
69641788_10219040893394825_741517818662486016_n.jpg
70775305_10219040892954814_5690573342097014784_n.jpg
70775305_10219040892954814_5690573342097014784_n.jpg
69703403_10219040895194870_4480996472917065728_n.jpg
69703403_10219040895194870_4480996472917065728_n.jpg
69733960_10219040895154869_3464248723201064960_n.jpg
69733960_10219040895154869_3464248723201064960_n.jpg
69903565_10219040897554929_6536078898885558272_n.jpg
69903565_10219040897554929_6536078898885558272_n.jpg
70345250_10219040897394925_6172382876441509888_n.jpg
70345250_10219040897394925_6172382876441509888_n.jpg
69947230_10219040893514828_3251026484835385344_n.jpg
69947230_10219040893514828_3251026484835385344_n.jpg
69745944_10219040894114843_8192927786755686400_n.jpg
69745944_10219040894114843_8192927786755686400_n.jpg
69969146_10219040894434851_7545238540901154816_n.jpg
69969146_10219040894434851_7545238540901154816_n.jpg
70236429_10219040897114918_5302928496111124480_n.jpg
70236429_10219040897114918_5302928496111124480_n.jpg
70725324_10219040895834886_2606868939048747008_n.jpg
70725324_10219040895834886_2606868939048747008_n.jpg
69750689_10219040894754859_2691075045651906560_n.jpg
69641788_10219040893394825_741517818662486016_n.jpg
70775305_10219040892954814_5690573342097014784_n.jpg
69703403_10219040895194870_4480996472917065728_n.jpg
69733960_10219040895154869_3464248723201064960_n.jpg
69903565_10219040897554929_6536078898885558272_n.jpg
70345250_10219040897394925_6172382876441509888_n.jpg
69947230_10219040893514828_3251026484835385344_n.jpg
69745944_10219040894114843_8192927786755686400_n.jpg
69969146_10219040894434851_7545238540901154816_n.jpg
70236429_10219040897114918_5302928496111124480_n.jpg
70725324_10219040895834886_2606868939048747008_n.jpg

АРТ-РЕЗИДЕНЦІЯ «СЕМАНТИЧНИЙ СЮРРЕАЛІЗМ У ПРОСТОРІ ПОСТМОДЕРНІЗМУ СЛАВУТИЧА»

 АРТ-РЕЗИДЕНЦІЯ «СЕМАНТИЧНИЙ СЮРРЕАЛІЗМ У ПРОСТОРІ ПОСТМОДЕРНІЗМУ СЛАВУТИЧА»

09-15 вересня 2019 р., м.Славутич, Київська область, Україна

Проект реалізується КП «Агентство регіонального розвитку» Славутицької міської ради у співпраці з відділом культури, національностей та релігії за ідеї художника Юрія Расіна в рамках програми Уряду та Міністерства культури України «Малі міста - великі враження». 

Через мистецтво семантичного (знакового, змістовного, інформаційного) сюрреалізму організатори та учасники спробують привернути увагу широкої громадськості до проблеми пост-Чорнобиля у просторі постмодернізму міста-супутника ЧАЕС Славутича.

У програмі арт-резиденції: виставка творів учасників, майстер-класи для місцевих мешканців, екскурсії, концерт оупен-ейр, тематичний семінар з розвитку туристичної дестинації «Славутич–Чорнобиль», конкурс дитячого малюнку, благодійний аукціон картин учасників, кіновечори, виїзний мистецький пленер в Чорнобильській Зоні відчуження.

Серед узгоджених учасників арт-резиденції – відомі українські митці та молоді автори фактично трьох поколінь культури – 40-50-х, 60-70-х та 80-90 років XX ст.: КОСТУР Леонтій (скульптор з м.Суми), ЧЕПЕЛИК Оксана (мультидисциплінарна авторка з м.Київ), РАСІН Юрій (автор Маніфесту Семантичного сюреалізму зі Славутича), СКИБІН Рустем (кримсько-татарський кераміст з Сімферополя), члени арт-комуни «Сквот на Олегівській» з Києва та випускниці Школи сучасного мистецтва Вікторії Бурлаки Інституту проблем сучасного мистецтва Академії мистецтв України. А також незалежні митці з різних міст України, частина з яких бере участь дистанційно, надавши для виставки свої твори або їх автентичні принти.     

Результати арт-резиденції планується оформити у спільний творчий проект для експонування у столиці України наприкінці року з метою популяризації Славутича та заохочення учасників наступних арт-проектів.

Славутич – місто нових ідей!

 

Маніфест семантичного сюрреалізму

 «Світ видимий і світ невидимий стикаються,

проте, їх відмінність велика»

П.А. Флоренський

Навколишній світ ілюзорний і мінливий.

Ми приречені топтатися на межі незвіданого і намагатися зрозуміти те, що недоступно розумінню. Саме це робить нас людьми! Можливості мозку людини безмежні, ми не мислимо закінченими категоріями, значить - не маємо кінця.

Ідеологи сюрреалізму на чолі з Андре Бретоном помилялися, вважаючи, що сюрреальність - це лише поєднання сну і реальності. Сюрреалізм - це не чистий психічний автоматизм, за допомогою якого виражається справжнє функціонування думки. Творчість не може бути вільною, бо потреба творити вже є не свобода, а необхідність. Думка не може бути повністю вільна від будь-якого контролю з боку розуму, вона залежить від естетичних або моральних установок, інтелекту особистості.

Сюрреалізм вищих асоціативних форм не може базуватися тільки на вірі у всемогутність сну, в нічим не стиснутий рух думки. Він лише прагне остаточно зруйнувати всі інші психічні механізми і підмінити їх собою у вирішенні кардинальних питань буття.

Сюрреалізм історично склався під великим впливом теорії психоаналізу Фрейда. Але не всі сюрреалісти захоплювалися психоаналізом. Рене Магрітт першим з художників-сюрреалістів змінив хаотичність фрейдистських образів на глибоку продуманість образотворчої мови своїх картин, і сюрреальність у нього стала не самоціллю, але обдуманим методом висловлювання ідей. Його метою було змусити глядача замислитися. Магрітт весь час наголошував оманливість видимого, його приховану таємничість. У своїх картинах він нагадував глядачеві, що образ предмета - це не сам предмет. Майстер прагнув вирішити в своїй творчості проблему відповідності сприйняття реального світу, осмислити різницю або тотожність між зображенням і дійсністю.

Магічне здивування - ось в чому Магрітт бачив призначення мистецтва.

Тому ми обґрунтовано вважаємо Рене Магрітта предтечею Семантичного Сюрреалізму в живописі!

Сучасні продовжувачі сюрреалізму в образотворчому мистецтві запозичили тільки зовнішню фантасмагоричность сюжетів, проігнорувавши внутрішній семантичний аспект - психологічну сторону сюрреалізму: необхідність поділитися своїми фантазіями, страхами і комплексами, своїми дитячими враженнями і колізіями особистого життя.

Живопис еволюціонує разом з людством і продовжує блукати між реалістичністю і знаковістю (від ікони до абстракції).

Сюрреалізм теж еволюціонував! Прийшов час оголосити про виникнення сучасної течії в сюрреалізмі - семантичного сюрреалізму, скорочено - СеСюра! Ця думка народилася в моєму мозку 12 травня 2013 року в 11 годині дня. Чому?

Сюрреалізм завжди коренився в символізмі і, як невід'ємна частина образотворчого мистецтва, прагнув до символічності образів, які формують його духовний сенс - проекцію волі на простір її застосування. Сенс визначає зображення в якості художнього знаку. В образотворчій системі знак мотивований безпосередніми чуттєвими враженнями і діяльнісної сутністю людини. Але сенс не абсолютний і залежить від вибору простору і способу проекції. У знаку завершується процес осмислення побаченого і відчутого.

Сенс і значення є різними складовими компонентами знаку, без якого неможливе створення художнього образу. Гегель писав: "Мистецтво зображує істинно загальне, або ідею, в формі чуттєвого існування, способу". Образотворча система (як і мовна) є засобом передачі повідомлення між людьми, без якої втрачається взаємозв'язок між людьми, зникають інтелектуальні цінності, саме існування людського суспільства втрачає сенс.

Основним принципом розуміння мови образотворчого мистецтва є принцип інтерсуб'єктивності. Інтерсуб'єктивність виникає тільки тоді, коли ми здатні адекватно зрозуміти зміст чужої свідомості, проявленої через знакову діяльність.

Сьогодні живопис - це скоріше передача емоцій і почуттів, ніж інформації. Але мова образотворчого мистецтва - це не тільки колір, який є носієм ідеї, а й оповідання, сенс, семантика. Вже на ранніх стадіях розвитку людства наскальний живопис був способом передачі інформації певної системою знаків, а семантика відігравала значну роль. Навіть в такому, вкрай опозиційному перебігу, як абстракціонізм, простежується елемент знаковості, а, значить - семантики.

Семантика - це аналіз відносин між системою знаків і світом, реальним або уявним, а також саме це відношення і сукупність таких відносин. У семантиці образотворчого мистецтва зовнішня форма не завжди збігається зі змістом. Основною проблемою семантичної сюрреалізму є співвідношення сенсу творчості, відкриває свідомості людини в стані творчого афекту, з конкретними завданнями і функціями твору мистецтва.

Семантика - це аналіз відносин між системою знаків і світом, реальним або уявним, а також саме це відношення і сукупність таких відносин. У семантиці образотворчого мистецтва зовнішня форма не завжди збігається зі змістом. Основною проблемою СЕМАНТИЧНОГО СЮРРЕАЛІЗМУ є співвідношення сенсу творчості, що відкривається свідомості людини в стані творчого афекту, з конкретними завданнями і функціями твору мистецтва. Коли незвичайна семантика, представлена ​​стилістично традиційними реалістичними прийомами, зображує суб'єктивні стани, підсвідомість, пам'ять і алогічно взаємопов'язані реалістичні предмети. Коли зображення має зовнішню схожість з зображуваними предметами, але його зміст не тотожний призначенню цього предмета. Естетична функція, яка полягає в неоднозначності, авторефлексивності художнього знаку, обумовлює його специфічну властивість - народження нових смислів, а, отже, і отримання нових знань.

Одна з прикладних задач СеСюра - самоспостереження, пізнання самого себе. Це найскладніші і суб'єктивно важливе завдання. Людина повинна розвинути свої пізнавальні здібності, накопичити відповідні кошти і матеріал для пізнання. Будь-яке отримання знання про себе змінює суб'єкта: довідавшись про себе щось нове, він стає іншим і робить крок вперед на шляху саморозвитку, самовдосконалення, усвідомлення самої свідомості. У той час як свідомість - це вищий рівень психічного відображення і саморегуляції, притаманний тільки людині як суспільно-історичної суті.

СЕМАНТИЧНИЙ СЮРРЕАЛІЗМ апріорі не може бути мистецтвом для широких мас! Щоб зрозуміти мову образотворчого мистецтва, необхідно реконструювати сенс, закладений художником, а потім інтерпретувати його. Іншими словами, прочитання змісту твору можливе лише з урахуванням культурних і особистісних контекстів певної сукупності людей, що володіють спільністю установок і поглядів.

СЕМАНТИЧНИЙ СЮРРЕАЛІЗМ здатний наповнити полотна художників барвистими, життєстверджуючими сюжетами, вважаючи головною метою не тільки підняття настрою кожного окремого глядача, а й навіювання йому інтересу до життя.

СЕМАНТИЧНИЙ СЮРРЕАЛІЗМ - ​​це справжня нитка Аріадни до самопізнання. Викликаючи магічне здивування і захоплення, СеСюр змушує людину замислитися над сенсом життя, знайти і зрозуміти себе.

Прапор семантичного сюрреалізму піднято над світом!

Юрій Расін

07 липня 2013 р

 

Повна програма заходів арт-резиденції

 

09 вересня

 

17:00    Майстер-клас живопису семантичного сюрреалізму для осіб віком до 18 років (Дитяча Школа Мистецтв)

18:00    Майстер-клас живопису семантичного сюрреалізму для учасників АТО (Соціально-психологічний центр)

18:00     Відкриття виставки дитячого малюнку «Мій Славутич у 3000 році» (Палац дітей та молоді)

 

 10 вересня

 

7:40    Екскурсія та пленер у Чорнобильській Зоні Відчуження (старт із залізничного вокзалу м.Славутича)

16:00    Майстер-клас живопису семантичного сюрреалізму для осіб з особливими потребами віком до 18 років (Центр комплексної реабілітації дітей з інвалідністю та осіб з інвалідністю "БлагоДар")

 

11 вересня

 

11:00    Екскурсія та пленер на ДСП Чорнобильська АЕС (старт із залізничного вокзалу м.Славутича)

18:00     Майстер-клас живопису семантичного сюрреалізму для осіб віком старше 18 років (Дитяча Школа Мистецтв)

18:00     Майстер-клас живопису семантичного сюрреалізму для осіб з особливими потребами віком старше 18 років (Дитяча Школа Мистецтв)

20:00    Вечір українського анімаційного фільму (Кіноконцертний комплекс)

 

12 вересня

 

17:00     Відкриття виставки світлин «Фантастичний Славутич» (Міська рада)

18:00     Відкриття виставок «Метри українського сюрреалізму», «Митці сквоту на Олегівській» і «Скульптура. Кераміка. Графіка. Колаж»   (Дитяча школа мистецтв)

18:30    Відкриття виставок «Українська мальовнича реальність в снах і наяву» і «Школа сучасного мистецтва Інституту проблем сучасного мистецтва Академії мистецтв України» (Кіноконцертний комплекс) 

20:00    Кінопоказ художнього фільму «Брама» (2017, Україна-США, реж. Володимир Тихий) (Кіноконцертний комплекс)

 

13 вересня

 

11:00    Семінар «Туристична дестинація «Славутич – Чорнобиль»  (Міська рада)

19:00    Фудзона Enlight (Котлован «Сухе озеро»)

19:15     Флешмоб #СлавутичСюр19 (Котлован «Сухе озеро»)

19:00    Урочиста презентація арт-резиденції (Котлован «Сухе озеро»)

19:30    Шоу «Звуки алюзії» за участі вокального гурту «Вітамін», оркестру військової частини 3041 тощо та хедлайнеру концерту – українського інді-рок-гурту «Vivienne Mort» (Котлован «Сухе озеро»)

 

 

14 вересня

 

19:00    Урочисте закриття арт-резиденції, нагородження дипломами та сертифікатами (Міська рада, Зала урочистих подій)

19:30     Благодійна акція (аукціон) та концерт класичної музики (Міська рада, Зала урочистих подій)

 

15 вересня

 

11:00     Підведення підсумків арт-резиденції та обговорення результатів конкурсу ескізів муралів (Офіс підтримки громадських ініціатив) 

 

Повний список учасників та їх стислі творчі резюме

Вільні художники:

 

КОСТУР Леонтій, скульптор-керамист, 1947 р.н., (Шаргород-Луганськ-Одеса-Красноярськ-Ленінград-Великий Новгород-Суми). Народився в с.Текелівка Шаргородського району Вінницької області у сім’ї колгоспника тесляра Теофана Савовича Костура 16 червня 1947 року. Вчився в Теклівській початковій школі і Лозівській середній школі і поступив в Луганське художнє училище, звідки був вилучений 3-го курсу. Працював на різних роботах, жив у Вілково Одеської області, Шало Красноярського краю, у Красноярську. Працював у театрі, по рекомендації гол. художника Ставцевої поступив в ЛГІТМіК, через рік був скорочений по політичним мотивам, проживав у Великому Новгороді у Юр’євому монастирі, оженився на Ігнат’євій Наталії Григоровні, біблиотекарі за фахом. Переїхав у Кириши Ленінградської обл, организував об’єднання киришских художників, після розлучення в м.Суми займався бізнесом. Повернувся до образотворчого мистецтва, Створив свій напрямок, персональний напрямок «костуризм». Мав персональні виставки в Сумському обласному художньому музеї, Сумській міській галереї, Харківському художньому музеї, бібліотеці банківської академії, Національному художньому музеї України, Національному заповіднику Софія Київська.

 

РАСІН Юрій (Харків-Донецьк-Ялта-Славутич), живописець. Народився у 1954 році в родині військовослужбовця. З 1964 року жив у місті Ялта. У 1970 році закінчив Ялтинську дитячу художню школу. У 1971-1977 році навчався в Донецькому медичному інституті (ДонМУ). Базова освіта - вища медична, лікар гігієніст-епідеміолог. З 1978 року брав активну участь у виставковій діяльності. Позиціонує себе як художник-сюрреаліст. Типовий «художник другої половини», тобто після виходу на пенсію. Серед знайомих і друзів отримав прізвисько «Три в Одному» тому, що працює як в жанрі сюрреалізму, так і реалістичного пейзажу, і навіть, в абстракціонізмі. У 2013 році обгрунтував художній напрямок в живопису, який назвав «Семантичний Сюрреалізм».

МІКУШЕВ Олександр (Кизил-Київ), живописець. Народився в родині геологів в 1957 році в географічному центрі Азії - місті Кизил (Тувинська АО). По закінченню практики його мати з ним  повертається додому в Київ, де він і живе вже 60 років. Справжньою школою стала служба в РА, де під керівництвом товариша, який закінчив художній технікум, навчався секретам роботи художника-оформлювача. Після армії працював оформлювачем в різних місцях. Останнє місце роботи у СРСР - "Укрпобутреклама". У 1989 році працював над оформленням кафе "Вільнюс" в Славутичі. За радянських часів виробив понад 100 обкладинок для самвидаву. З 1991 року вирішив весь свій час присвятити живопису. Перша персональна виставка відбулася в 1992 році в Києві в "Українському домі". Третя персональна виставка "Листівки з дому" проходила в грудні 1997 року в Славутичі. Загалом має 4 персональні виставки та більше 30 колективних. З 1000 робіт зберіг у себе близько півтори сотні, інші роз'їхалися по світу. Любов до книг привела в 2008 в "Київську спілку художників книги". Остання участь у міжнародному арт-проекті закінчилася врученням сертифікату Art Professional.

 

ЧЕПЕЛИК Оксана  (Київ), мультидисциплінарна мисткиня, у 1978-1984 рр. вчилася в Києві, 1986-1988 - в Москві, 1995 - в CIES у Парижі, 1998 в Амстердамському Університеті, 2003-2004 в UCLA, США. РезиденціЇ: 1996 CREDAC, Париж, 1998 Бенфф центр, Канада, 2000-2002 Баухауз, Дессау, Німеччина, 2001 ARTELEKU, Сан-Себаст’ян, Іспанія, FACT, Ліверпуль, Великобританія, 2015, DEAC, Будва, Чорногорія, 2018 Шаулонг, Тайнан, Кванду музей, Тайбей, Тайвань. 1992-2007 вона отримувала гранти у Франції, Німеччині, Іспанії, США, Канаді, Великобританії, Швеції і Чорногорії, Тайвані. Роботи демонструвалися в Музеях і на виставках: 1998 в MOMA, Нью-Йорк, 1999 ART FAIR Стокгольм, Швеція, 1999 Музей Сучасного Мистецтва, Загреб, Хорватія, 2000 Німецький Історичний Музей, Берлін, 2001 Мюнхен, Німеччина, 2000 ISEA, Париж, 2001 Музей Історії Мистецтв, Відень, Австрія, 2002 SEAFair Музей Сучасного Мистецтва, Скоп’е, Македонія, 2003, 2007, 2011 Музей Юрських Технологій, Лос-Анджелес, США, 2008 “ЦИФРОВА Медіа-Валенсія”, Іспанія, VII Цифровий арт салон, MACZUL Музей Сучасного мистецтва del Zulia, Маракайбо, Венесуела, 2009, 2010 “Арт-Вільнюс” Вільнюс, Литва, 2010 Бієнале “Сараєвська Зима”, Сараєво, Боснія і Герцеговина, 2011 Брод Арт Центр, Лос-Анджелес, США, Музей Арт Арсенал, Київ, 4-я Бієнале Сучасного Мистецтва, Москва, Росія, 6-а Ташкентська Бієнале Сучасного Мистецтва, Узбекистан (Премія), 2012 1-а Київська Бієнале Сучасного Мистецтва АРСЕНАЛЄ, Московський музей сучасного мистецтва, Росія, 2013 Музей Сараєво, Боснія і Герцеговина, Московський музей сучасного мистецтва, Росія; 2014 International Festival “Сараєвська Зима”, Сараєво, Боснія і Герцеговина; IX ART-KYIV Contemporary, Мистецький Арсенал, Київ; “Довгий шлях до свободи”, Український інститут модерного мистецтва, Чикаго, США. 2015 “Декомпресія”, “Україна – Вільна сцена”, Париж; “На межі. Українське мистецтво 1985-2004”, ПінчукАртЦентр, Київ; “Файл” – Міжнародний фестиваль електронної мови, the Sesi-SP’s Арт Галерея в Культурному Центрі Fiesp – Ruth Cardoso, Сан-Пауло, Бразилія; DEAC, Чорногорія; 2016 XVII LPM Амстердам, Нідерланди; 2017 XVIII LPM Амстердам, Нідерланди; “Код міста” АртБатФест 8, Алмати, Казахстан, “Анонімне суспільство” ПінчукАртЦентр; 2018 “Flashback. Українське медіа-мистецтво 90-х” Мистецький Арсенал; “Free D” Кванду Музей, Тайбей, Тайвань; “Мета-фізичний часо-простір”, Шаулонг Культурний Парк, Тайнан, Тайвань; 2019 “Ненаситний розум”, Арт Центр Солсбері, Великобританія. Її фільми демонструвалися на численних фестивалях кіно, відео і нових медіа по всьому світу, отримуючи призи: у Нью-Йорку, Лондоні, Таллінні, Санкт-Петербурзі, Оснабрюке, Монтекатіні, Лінці, Москві, Парижі, Берліні, Оберхаузене, Ліверпулі, Бело-Орізонте, Карлових Варах (категорія А), Кишиневі, Веймарі, Тель-Авіві, Анкарі, Пезаро, Санта-Фе, Штутгарті, Барселоні, Бердянську, Севастополі, Сараєво, Клермон-Феррані та інших. З 1993 вона організувала 15 кураторських виставок (Україна, Франція, США, Канада, Бразилія, Казахстан і Німеччина), 30 персональних виставок в Європі й Америці, і взяла участь у ряді колективних виставок (Росія, Німеччина, Литва, Україна, Франція, США, Швеція, Хорватія, Бразилія, Австрія, Македонія, Боснія і Герцеговина). 1999 отримала A.I.D.O. FilmVideo Award, Італія. 2003 отримала Werklietz Award, Німеччина. 2013 Премія Cinemadamare на МКФ у Венеції, Італія. З 2003 Оксана - провідний фахівець Інституту проблем сучасного мистецтва України і автор численних статей і монографії “Взаємодія архітектурних просторів, сучасного мистецтва і нових технологій”. У 2007 вона заснувала Міжнародний фестиваль соціальної скульптури в Києві. 1997, 2007 – Премія ArtsLink та Independent Projects Award, США. У 2003 і 2010 вона – Премії Фулбрайта (США). 2011 – Відзнака 6-ї Ташкентської Бієнале Сучасного Мистецтва, Узбекистан. 2013 – номінація на Премію Artraker, Лондон, Великобританія. 2018 – Кращий проект року, Тайвань.

 

СКИБІН Рустем (Самарканд-Сімферополь-Київ), кримсько-татарський кераміст; БЄЛОКОНЬ Володимир (Київ), скульптор-авангардист.

 

ШКАРУПА Марина (Астрахань-Київ), учасниця багатьох українських та міжнародних виставкових проектів, в т.ч. відео-арт фестиваль «Videoformes» у Клермон-Феррані (Франція), Флорентійська бієнале (Італія), Art Kiev Contemporary, низки проектів у Музеї сучасного мистецтва у Пярну (Естонія), виставки українського мистецтва в м. Доха (Катар) на честь 25-річчя незалежності України, проекті «Місяць українського мистецтва» в Абу Дабі (ОАЕ) та ін. Роботи знаходяться у фондах Музею сучасного мистецтва у Пярну (Естонія) та Міжнародному арт-центрі Abu Dhabi Art Hub (ОАЕ) і приватних колекціях України, Росії, Чехії, Естонії, Італії, Австралії.

 

Живописці творчого угрупування «Сквот на Олегівській» (1965-1971 р.н.) КОНОВАЛОВ Ігор (Новий Буг-Дніпропетровськ-Київ), ПОТАПЕНКОВ Едуард (Дніпропетровськ), РОЗДОБУДЬКО – ПАДУН Людмила (Євпаторія-Київ), ПАДУН Володимир (Дніпропетровськ-Київ), КОРНІЄВСЬКИЙ Сергій (Дніпропетровськ-Київ), ВАРВАРОВ Анатолій (Кременчук-Дніпропетровськ-Київ). 

 

Випускниці Школи сучасного мистецтва Вікторії Бурлаки Інституту проблем сучасного мистецтва Академії мистецтв України (1982-1996 р.н.): ОКСІНЬ Ксенія (Київ), інсталяція, перформанс, фотографія, цифрове мистецтво, графіка та живопис; САВЕНКО Юлія (Фастів), фотографія, живопис, інсталяція; ЛУГОВСЬКА Анна (Київ), живопис, графіка; РЕЗНИК Марго (Боярка), інсталяція, перформанс, скульптура; ЛЕБЕДЬ Юлія (Київ), фотографія, живопис, ілюстрація; ДРОЗД Ольга (Кривий Ріг),  діджітал-арт, колаж, акварель, інсталяція, відео, фото; КИСІЛЬ Юлія (Запоріжжя) живопис, графічний дизайн, медіа-арт. 

 

Дистанційні учасники - РЕВІКА Олексій (Мелітополь-Київ), живопис; СКОПЦОВ Костянтин (Одеса), графік, езотерік; ТОЛСТИХ Михайло (Херсон), живописець і викладач; ЧАВАГА Ліля (Донецьк-Київ), майстриня колажу; ЕМЧЕНКО Олена (Донецьк-Баден-Вюртемберг), живописець. 

 

BONDERO Vadim (Баку-Одеса), живопис, промисловий дизайн. Виставлявся в галереях та музеях України - Dymchuk Gallery, NT-Art, Аукціоному домі «Золотое Сечение», Галереї Yatlo, Karas Gallery Галереї L-АRT, Морскої галереї, ВДНГ, ЦСМ М17, а також на Українському бієналє, I, II, IV та V Одеському Бієнале сучасного мистецтва «Manifesto», у Мистецькому Арсеналі, ХВЦ Арт-Донбас (Донецьк), Da Vinci Gallery, II Арт-фестивалі «Gogolfest», Галереї РА, Центральному будинку художника (ЦДХ), Центрі сучасного мистецтва «Тирс» (Одеса), Центрі «Українский дім» (Київ), Одеському державному художньому музеї, Інституті Проблем Сучасного Мистецтва, Музеї Західного та Східного мистецтва, в Музеї Історії Київа, Музеї Сучасного мистецтва Одеси та в ЦСМ Єрмилов Центр міста Харків, Національному Художньому Музеї України. За кордоном був представлений у Studio 28, Галереї Ludwig Trossaert, Галереї LWW Тропен, Музеї SBK, на Red Dot Miami та на Art Miami 2018, в Culture Center, ACC Creation/ INEP (Кванджу, Южная Корея), Strabag Artaward International, Kunsthalle (Відень, Австрія), Галереї Les Noms/Gallery The Space (Гонконг, Китай), Volkshuis, Stichting De Leidsche Mondialen (Лейден, Нідерланди), на Ярмарку Сучасного мистецтва Kraftwerk Berlin/Dymchuk Gallery, NordArt-2013 (Büdelsdorf, Німеччина), Kunstpodium T (Tilburg, Netherlands), IV Фестивалі «Sztukowanie 2010 – Festival Premier», у Культурному Центрі Гріфіно (Польща), та у Bereznitsky gallery (Берлін).  

 

 

комментарии
ТОП Новость
05/12

Інститут проблем сучасного мистецтва оголошує Open Call  для участі в новому колективному проєкті  «Алхімія мотивації»  На якому би рівні розвитку не перебувало суспільство ...

21/11

20 листопада у Національному центрі «Український дім» відкрилася виставка «Медіазалежність. Українська версія». Виставка присвячена темі постмедійності в українському мистецтві ...

Календарь
21/11

Галерея Арт 14 презентує виставку Олени Кудінової «Post Scriptum» 21.11. -  28.12.2019 Олена Кудінова (1958, Мурманськ – 2017, Київ) художник-графік, дизайнер інтер’єрів, ...

23/11

З 23 листопада у столичній галереї Spivakovska ART: EGO gallery відкриється виставка Міли Тагієвої «Чистий витік». Назва проекту несе в собі глибокий сенс. На виставці буде представлено ...

23/11

Галерея сучасного мистецтва «Триптих АРТ представляє проект Сергія Савченка «Олія і Вода. Трансгресія матеріалу»  Живопис: Сергій Савченко (Львів, Гданськ) Куратор/тексти: ...

ФОРМА ОБРАТНОЙ СВЯЗИ
Проверочный код *
Восстановить пароль
Для восстановления пароля введите адрес электронной почты, указанный Вами при регистрации. Вам будет отправлено письмо с дальнейшими рекомендациями.
Если у Вас возникли вопросы, свяжитесь с нами по телефону: 044-331-51-21
Авторизация
Регистрация
* Обязательно для регистрации на ресурсе
** Обязательно для выставления лотов
Пароль должен иметь длину не менее шести знаков; содержать комбинацию как минимум из трех указанных ниже знаков: прописные буквы, строчные буквы, цифры, знаки препинания; не должен содержать имени пользователя или экранного имени.
Проверочный код
правила ресурса *
условия аукциона **