Наверх
Меню
Меню
Новость
01/10
Фото роботи Оксани Чепелик на Photo Kyiv Fair 2019
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Фото роботи Оксани Чепелик на Photo Kyiv Fair 2019

Фото роботи Оксани Чепелик в проекті Карась галереї на Photo Kyiv Fair 2019.

На ярмарку сучасної фотографії PHOTO KYIV FAIR 2019, шо проходив 26-29 вересня в Муніципальній галереї “Лавра”, “Карась Галерея” преставила своє бачення теми “Плоть”роботами Василя Цаголова, Оксани Мась, Антона Шебетка та світлинами з проекту Оксани Чепелик “House of Horrors”. Проект “House of Horrors” був реалізований у резиденції МАР - Maryland Art Place (Мерілендського мистецького центру) в Балтиморі у США, куди мисткиня потрапила отримавши ArtsLink Award 1997 року.

В резиденції Оксана Чепелик демонструвала перформенси з рухомими об'єктами – надувними костюмами: “Мандрівний острів Лесбос” та “Народження Венери”, в статусі запрошеного митця читала лекції стосовно власної творчості в різних університетах навколо Балтимору: в Університеті Вашингтонського округу у Вашингтоні, в Мерілендському університеті в окрузі Балтимор, в Мерілендському арт-коледжі в Балтиморі, залучивши студентів якого створила 3 нові проекти: «Очевидна невідворотність», що звертався до феномену сповіді, у якій «сексуальність досліджується як інтеркультурний досвід» (демонструвався в МAP в США, а в Україні в Центрі сучасного мистецтва “Дах” під керівництвом Влада Троїцького 1998 року та на виставці “FLASHBACK. Українське медіа-мистецтво 1990-х” в Мистецькому Арсеналі 2018 року), перформенс “Зустріч двох підводних човнів” у Балтиморській затоці, в центрі якого - 2 підводні човни - бойовий корабель ВМС США “Торск” та надувний пластиковий об'єкт “Жовта субмарина”, що де-факто був чорного кольору, (продемонстрований в рамках проекту “Range” / “Reihwite” / “Далекосяжність” в Будинку художника 1999 року) і проект “House of Horrors”. По поверненню мисткині в Україну проект “House of Horrors” був продемонстрований в Карась Галереї 1998 року. 

Це мультимедійний проект, що об’єднав фотографії інтер’єрів балтиморського будинку скрізь зі шматками м’яса, лайт-бокси зі сканами рентгенографічних знімків мозку, червоного текстового напису на смузі, складеній з керамічої плитки як послання, на кштальт - іменівбивці, яке намагаються написати жертви в кінематографічній реальності.., і 3-вимірного об’єкту з воску, власне, самого м’яса, що по-даліанськи зтікав з підвіконня галереї.

 

Балтимор – це місто тісно пов’язане з іменем Едгара По, батька американської літературної традиції жахів. Американський письменник Едгар Аллан По, найбільш відомий своїми макабричними (в стилі жахів) і містичними оповіданнями, жив і помер у Балтиморі 1849 року.  Професор Джон Рупперт писав про українську художницю “Оксана Чепелик – глобальний тревелер, що дуже вільно мандрує різноманітними культурами, досліджуючи їх різницю та схожість. Вона веде пошук заради істини”. У Балтиморі також, згідно зі сценарієм фільму «Мовчання ягнят», у психіатричній клініці знаходився Ганнібал Лектор. Американська культура, міцно зцементована Голівудом, що також продукував фільми жахів. Але ця референція - лише поверхня проекту, що вказує аж не надто досвідченому глядачеві хибний напрямок. Це така своєрідна постмодерністська гра, не позбавлена критичної складової. Проект про суспільство споживання і свідомість індивідума, що формується в такому середовищі. Саме тому проект випередив свій час, демонструючи метамодерну перспективу, яку окреслили вже в ХХІ столітті нідерландські філософи Робін ван дер Аккер та Тімотей Вермюлен, автори засадничого тексту «Нотатки про метамодернізм» (Notes on Metamodernism), опублікованого в 2010 році, що концептуалізують метамодернізм як «коливання» між модернізмом і постмодернізмом. У 2011 році Люк Тернер опублікував «Маніфест постмодернізму», в якому описав метамодернізм як мінливий стан пошуків множинності несумірних і невловимих горизонтів між (і за межами) іронією та щирістю, наївністю та обізнаністю, релятивізмом та істиною, оптимізмом та сумнівом. Постмодернізм можна охарактеризувати, користуючись такими поняттями як: деконструкція, іронія, цитатність, стилізація, релятивізм, нігілізм. Метамодернізм відроджує загальні класичні концепції та універсальні істини, не повертаючись при цьому до «наївних ідеологічних позицій модернізму», і знаходиться в стані коливання між аспектами культур модернізму і постмодернізму.

 

комментарии
ТОП Новость
12/10

За підтримки Mironova Foundation в Національному музеї культур світу у Мехіко відбулось відкриття виставки  "На лінії фронту Українське мистецтво, 2013-2019 рр."   Проект "На ...

10/10

Чорнобиль в центрі Києва: як пройшла виставка ARTEFACT: Chernobyl 33 Більше 12 000 відвідувачів та безліч позитивних відгуків -  медіа-арт виставка ARTEFACT: Chernobyl 33 показала, що сучасне медіа-мистецтво ...

Календарь
15/10

З 15 жовтня по 3 листопада в київському центрі сучасного мистецтва "Білий Світ" проходитиме виставка живопису Андрія Цоя "Fake People"   Андрій Цой – досить загадкове ...

17/10

Щербенко Арт Центр анонсує виставку 12 фіналістів конкурсу молодих українських художників МУХі 2019 Із 17 жовтня по 10 листопада в приміщенні Національного музею Тараса Шевченка відбудеться ...

19/10

  «Синхронізація» ПЕРСОНАЛЬНА ФОТОВИСТАВКА АННИ МОСКВИЧ Spivakovska ART: EGO gallery презентує персональну виставку фотографа Анни Москвич. На експозиції будуть представлені ...

ФОРМА ОБРАТНОЙ СВЯЗИ
Проверочный код *
Восстановить пароль
Для восстановления пароля введите адрес электронной почты, указанный Вами при регистрации. Вам будет отправлено письмо с дальнейшими рекомендациями.
Если у Вас возникли вопросы, свяжитесь с нами по телефону: 044-331-51-21
Авторизация
Регистрация
* Обязательно для регистрации на ресурсе
** Обязательно для выставления лотов
Пароль должен иметь длину не менее шести знаков; содержать комбинацию как минимум из трех указанных ниже знаков: прописные буквы, строчные буквы, цифры, знаки препинания; не должен содержать имени пользователя или экранного имени.
Проверочный код
правила ресурса *
условия аукциона **