Наверх
Меню
Меню
Новость
17/09
Проєкт Анни Миронової ГЕОТЕКСТИ​ презентували в галереї ЧервонеЧорне в Каневі
270A5733.jpg
270A5733.jpg
270A5342-1.jpg
270A5342-1.jpg
270A5352-1.jpg
270A5352-1.jpg
270A5391-1.jpg
270A5391-1.jpg
270A5423-1.jpg
270A5423-1.jpg
????? TRUFANOV LR  (107 из 124)-1.jpg
????? TRUFANOV LR  (107 из 124)-1.jpg
????? TRUFANOV LR  (72 из 124)-1.jpg
????? TRUFANOV LR  (72 из 124)-1.jpg
????? TRUFANOV LR  (67 из 124)-1.jpg
????? TRUFANOV LR  (67 из 124)-1.jpg
270A5278-1.jpg
270A5278-1.jpg
270A5402-1.jpg
270A5402-1.jpg
270A5347-1.jpg
270A5347-1.jpg
270A5733.jpg
270A5342-1.jpg
270A5352-1.jpg
270A5391-1.jpg
270A5423-1.jpg
????? TRUFANOV LR  (107 из 124)-1.jpg
????? TRUFANOV LR  (72 из 124)-1.jpg
????? TRUFANOV LR  (67 из 124)-1.jpg
270A5278-1.jpg
270A5402-1.jpg
270A5347-1.jpg

Проєкт Анни Миронової ГЕОТЕКСТИ​ презентували в галереї ЧервонеЧорне в Каневі

12 вересня, в галереї мистецького об'єднання ЧервонеЧорне презентували проект Анни Миронової  ГЕОТЕКСТИ​.

 

ГЕОТЕКСТИ

Ідея різнорівневості закладена в поняття «морфоструктура». Це зв’язок складових частин цілого – великих нерівностей рельєфу: гір, западин, водних глибин. Вигідне поєднання цих чинників лежить в основі вибору місця. Міста не виникають будь-де. Це розумієш на прикладі Канева.

Не намагаєшся одразу усе вирішити, а просто відпускаєш себе, адже багато бачиш, просто дивлячись. Ходиш. Геотексти зчитуються ногами. Фактура зораних полів. Ріка. Тонкий лід маскує глибину фарватеру, провокує ступити, пройтися. Схили над рікою. Гора. Тут одночасно і відчуваєш земне тяжіння, і віриш у реальність левітації. Перебуваєш рівно посередині, тобто почуваєшся звичайною людиною у звичайних умовах. У дуже комфортних тобі масштабах пейзажу. Зсуви породи на схилах, що над рікою, оголюють стриману палітру шарів ґрунту – своєрідна можливість прослідкувати історію Творення. Археологія пам’яті у пошаровому зрізі подій, міфів, вдивляючись у який бачиш минуле. Особистість, з якою асоціюється місцевість, пов’язані з нею «намолені» місця, здатні гіперболізувати в уяві саме середовище. Подібно до того, як вода у храмі більше, ніж вода, і хліб більше, ніж хліб, – звичні морфоструктури у свідомості набувають мегамасштабів. Гора, що над рікою, сягає висот найвищих гір, глиби́ни ж самої ріки – найбільших океанічних западин.

Такі мої втілені у слова відчуття захотілося перекласти іншою мовою, мовою німою, але від того більш чуттєвою – папір, олівець, та розмістити ці відчуття у просторі певної архітектурної ситуації. Саме дворівневе розташування приміщень галереї творчого об’єднання «ЧервонеЧорне» суголосне ідеї, закладеній у поняття «морфоструктура», й увиразнює її. Цього більшою мірою торкається і тема проєкту, яку на перший погляд можна було б схарактеризувати як лише геологічну. Однак це не погляд науковця, а чуттєві рефлексії художника від побаченого, пережитого і розуміння того, що поняття «мегарельєф» не тільки суто геологічне – мегарельєфи також створює пам’ять.

Два поверхи галереї розглядаються як спрощений, символічний образ місцевого ландшафту, найхарактернішою ознакою якого саме і є яскраво виражений перепад висот. До того ж ці два поверхи радикально різняться за своїми характеристиками та сприйняттям. Потрапляючи у сіру, затемнену, цементну атмосферу нижнього, майже фізично відчуваєш нестачу повітря, ловиш себе на підсвідомому бажанні «випірнути», зробити його ковток. Сірі, графітні вібрації тону на аркушах, в унісон цементній стяжці, підтримають це загальне відчуття зануреності в серії з десяти робіт – «Об’єкт глибин». Другий поверх кольору чорне з червоним. Металеві конструкції самого даху разом із тонкими опорами – колонами створюють загальну атмосферу чіткої графічної ясності.

Коли підіймаєшся сходами, рух погляду вгору логічно акцентується на п’яти інтерактивних об’єктах – артбуках, розміщених у площині зали. Стіни ж переважно належатимуть графіці. Експресивна серія з червоних аркушів моїх «геотекстів», на відміну від сфумато нижнього поверху, створить відчуття того бажаного ковтка повітря.

Над проєктом я працювала доволі тривалий час – понад рік. За обсягом створених художніх об’єктів це на сьогодні наймасштабніша моя робота. У проєкті представлено 60 творів: 55 рисунків та 5 інтерактивних об’єктів – артбуків, кожен з яких може трансформуватись у безліч просторових конфігурацій.

Мої великого розміру абстрактні рисунки я сприймаю як переосмислення академічного досвіду. Це є саме переосмислення, а не заперечення. Позбавлення твору реалістичних подробиць, на моє переконання, апелює до більш чуттєвого сприйняття як самої роботи, так і теми в цілому.

Анна Миронова

 

Мистецтвознавець Оля Собкович про виставку: "Коли відвідуєш хорошу мистецьку виставку  - з'являються крила!
"Геотексти" варто побачити на власні очі в інтер'єрі галереї "ЧервонеЧорне" в Каневі. Власне, цей проєкт неможливо уявити поза межами саме цього простору і ,одночасно, відчути не відвідавши місто, бо він - рефлексія мисткині на енергетику, історію Канева...
Технічна майстерність на вищому рівні, браво!"

 

Про автора

Анна Миронова народилась у Києві. Закінчила Національну академію образотворчого мистецтва і архітектури.

Займається живописом, графікою, скульптурою, створює об'єкти та фотографії.

Учасниця численних виставок в Україні та за кордоном.

Роботи знаходяться в колекції Національного художнього музею України, Музеї історії м. Києва, Одеському художньому музеї, Музеї Сучасного Українського Мистецтва Корсаків, Національному центрі «Український дім»; та в інших публічних та приватних колекціях в Україні та за кордоном.

 

ЧервонеЧорне мистецьке об'єднання 

Арт-Резиденція і Канівський Міжнародний Скульптурний Симпозіум «ЧервонеЧорне» є проєктами мистецького об’єднання «ЧервонеЧорне», яке сприяє просуванню сучасного мистецтва України, досліджує його взаємозв’язки, етапи розвитку, документує ці процеси, створює дискусійну платформу для міжкультурного діалогу, формує новий імідж України завдяки співпраці з міжнародними художниками, скульпторами та профільними інституціями. Щороку в одному з мальовничих, історично і культурно важливих місць України – м. Каневі - живуть і працюють художники світового рівня, які мають змогу реалізовувати свої індивідуальні або колективні проєкти. Завдяки організації арт-резиденції і скульптурного симпозіуму створюються мистецькі твори, які «ЧервонеЧорне» презентує у вигляді аналітичних видань, мистецьких виставок і саду скульптур у громадському просторі на території Канева. 

Для багатьох відвідувачів проєкти ЧЧ стали важливим етапом у сприйнятті Канева, внесли його на культурну мапу України як самостійний, різноманітний і цікавий простір сучасного мистецтва. Для мешканців Канева проєкти дали можливість по-новому подивитися на звичні для них речі, урізноманітнити міський простір і поставити питання на тему актуального мистецтва, як закордоном, так і в Україні. Для іноземних резидентів Канівський міжнародний скульптурний симпозіум надав непересічну можливість познайомитися з українською культурою та історією, а також попрацювати з місцевими смислами й сформувати погляд зі сторони на локальні особливості.

 

Фото експозиції: Ігор Окуневський

Фото відкриття: Ігор Окуневський, Катерина Довгайло, Ілля Труфанов

Адреса: м. Канів, вул. Дніпровська 1

Для огляду виставки необхідно заздалегідь забронювати екскурсію за номером телефону: +38 095 283-38-33.
Вхід: вільний.

комментарии
ТОП Новость
29/10

Art People.Space приглашает прослушать онлайн-курс "Современное искусство: как понимать и разбираться?​" Онлайн-курс посвящен двенадцати главным художникам, скульпторам и фотографам современности, ...

27/10

27 жовтня 2020 о 19:00 відбудеться онлайн презентація проєкту ОКСАНИ ЧЕПЕЛИК “VR Колайдер” на платформі Mozilla Hubs за підтримки програми Стипендії УКФ. Арт резиденцію в ZK/U - Центрі мистецтва ...

Календарь
29/10

Мистецтво без кордонів: Український Арт проєкт «RE:CREATION» в Салоніках З 29 жовтня по 14 листопада виставка Українського Арт проєкту «RE:CREATION» відбудеться в галереї «Govedarou ...

29/10

З 29 жовтня по 12 листопада в Spivakovska ART: EGO gallery буде проходити виставка «ПОП-project» фотохудожниці Ніни Тарашкевич. Ніна почала свою арт-кар'єру в 2015 році. Тоді вона ще ...

29/10

Національний музей українського народного декоративного мистецтва 29 жовтня 2020 року о 16 годині запрошує на відкриття виставки творів Олександра Петровича Міловзорова «Дарунки музею». В експозиції ...

ФОРМА ОБРАТНОЙ СВЯЗИ
Проверочный код *
Восстановить пароль
Для восстановления пароля введите адрес электронной почты, указанный Вами при регистрации. Вам будет отправлено письмо с дальнейшими рекомендациями.
Если у Вас возникли вопросы, свяжитесь с нами по телефону: 044-331-51-21
Авторизация
Регистрация
* Обязательно для регистрации на ресурсе
** Обязательно для выставления лотов
Пароль должен иметь длину не менее шести знаков; содержать комбинацию как минимум из трех указанных ниже знаков: прописные буквы, строчные буквы, цифры, знаки препинания; не должен содержать имени пользователя или экранного имени.
Проверочный код
правила ресурса *
условия аукциона **