Наверх
Меню
Меню

Мои лоты

Иванна Стратийчук

Рейтинг:
(40)
Рейтинг по сделкам:
+0 -0
Дата рождения
10/04/1989
Регион:
Украина, Киев
Все лоты пользователя
Подписаться
Тип записи
Категории
Дата публикации
Тег

Катерина Косьяненко народилась у Києві, навчалась у Республіканській художній школі ім. Т.Г. Шевченка. У 2002 році закінчила театрально-декоративне відділення Національної академії образотворчого мистецтва та архітектури (майстерня Д. Лідера). У 2002-2005 проходила асистентуру-стажування у живописній майстерні професора В. Гуріна. Магістр живопису. Член Національної спілки художників з 2002 року. Стажувалась у Cité Internationale des Arts (Париж, 2009) та у Краківській академії образотворчого мистецтва ім. Я. Матейка (2011). Серед нагород: Перший приз Паризького Осіннього Салону в галузі живопису (2003), стипендія та грант Президента України (2004), срібна медаль Академії мистецтв України (2006), п’ята премія та медаль «Лоренцо Медичі» на Бієнале сучасного мистецтва у Флоренції (2009). Має понад 20 персональних виставок. 5 листопада у київській галереї «Парсуна» відбулося відкриття виставки живопису та авторської ляльки Катерини Косьяненко. Основу експозиції склала серія полотен “Sweets and Spices” («Солодощі та прянощі»), виконана художницею впродовж 2014 року. Того ж року ця серія, подарувавши свою назву персональній виставці Катерини, експонувалась в галереї “N2N” (Абу-Дабі, ОАЕ). Українських глядачів із «Солодощами та прянощами» Катерини Косьяненко вперше знайомить виставка «Міфо» у галереї «Парсуна». «Парсуна» — єдина галерея столиці, що поряд із живописом, графікою та скульптурою послідовно займається авторською лялькою, тому саме її простір виявився найбільш доречним для презентації ляльок Катерини Косьяненко. Близько 20 авторських ляльок різних років (2001-2015) увійшли до експозиції, а серія великих живописних робіт ”Sweets and Spices” була доповнена кількома меншими жанровими полотнами, написаними напередодні виставки. Дзеркало. 2014. П.,о. 105х105 см Катерина Косьяненко плідно працює у галузі станкового живопису. Першою ж дипломною серією «Тіні забутих предків» (2001-2002) Катерина поставила перед собою вкрай високий професійний стандарт, якого відтоді невідступно дотримується, — методично, крок за кроком, перевершуючи саму ж себе. Протягом десятиліття їй вдалося не тільки здійснити повне одомашнення кватроченто із його переміщенням у фольклорний антураж, але й органічно поєднати його з кращими взірцями української барокової ікони, а згодом — осучаснити свої ж новостворені канони й оживити їх настільки переконливо, що Мамаї та Мамаївни й, зрештою, Оболонські святі Катерини Косьяненко сприймаються майже як старі друзі, добре знайомі чи то з дитинства, чи ж то з історії мистецтва. У області лірично

14 травня відбулося відкриття виставки емалей Олексія Коваля та скульптури Олександра Кузьміна "Пілігрими".  Зустрітись із міфічними царями, стародавніми героями, казковими гігантами, біблійними волхвами, піратами, козаками та іншими нечуваними персонажами запрошує київська галерея "Парсуна". Відкриття виставки "Пілігрими" у галереї "Парсуна" «Мистецтво — це казка, це таємниця», — розповідає Олексій Коваль. — «Якщо у живописі, наприклад, усе досить передбачуване, а у офорті закладена, можливо, третя частина неочікуваних ефектів, то робота з емаллю — це 70% несподіванки. Коли освоїш основні секрети техніки, можна навмисно зробити щось не так і, отримавши результати, вибудувати цілу систему від помилки. Емаль — це техніка, яка дозволяє створити таємницю». Роботи Олексія Коваля у техніці гарячої емалі відрізняються своєрідним графічним підходом. Художник застосовує мідні дошки із попередньо протравленим візерунком. Поєднання заглибленого рельєфу на міді і переливів опуклої напівпрозорої емалі надає роботам Коваля неперевершену оптичну багатовимірність. Поділ дошки на модулі дозволяє обійти обмеження формату, яке накладається порівняно невеликими розмірами муфельної печі. А продумані художні рішення при сегментації форми нерідко додають роботі композиційних акцентів та м’якої пластики. Артистичне перебільшення вирізняє творчий підхід Олексія Коваля. Художник легко і невимушено поєднує колорити та орнаменти, у своїх емалях використовує інкрустації та скульптурні елементи. Він заповнює квітами антикварні рами, оздоблює старовинні фотографії емалевими окладами, захоплено грається функціональними та декоративними властивостями об’єктів. «Просто я дуже люблю гарні речі», — сміється Олексій. Зовсім не дивно, що першою емалевою пристрастю художника стала орієнтальна тематика, адже, на його думку, краса Сходу полягає саме у надмірності фольклору. Перші серії емалей Олексія Коваля ("Індія. Портрети", "Тисяча та одна ніч") об’єднан

17 апреля в особняке «Шоколадный домик» (ул. Шелковичная, 17) открылась выставка офортов и эмалей украинской художницы-графика Оксаны Стратийчук. Во время открытия вернисажа состоялась презентация нового каталога Оксаны, в который вошли ее офорты 2009–2014 годов, а также анонсировано было полное обновление ее персонального веб-сайта: stratiychuk.com Директор Национального музея русского искусства Юрий Вакуленко, художница Оксана Стратийчук, заведующая «Шоколадного дома» искусствовед Елена Митякина Экспозиция выставки «Узоры дней» на втором этаже «Шоколадного дома» Утонченные, технически совершенные офорты — визитная карточка творчества Оксаны Стратийчук, именно они составляют основу экспозиции выставки «Узоры дней». Кроме офортов зрители смогут увидеть эмали художницы и некоторые ее работы в технике авторской печати из серии «Окно в Люксембургский сад». Растительная тематика в искусстве Оксаны Стратийчук хорошо знакома преданным ценителям ее творчества. Первые цветы прорастают на бумаге в сериях натюрмортов еще в конце 1990-х. От смешанных композиций, объединяющих плоды, растения и фигуры, Оксана продвигается к цветочным натюрмортам в духе голландских мастеров этого жанра. Барочная пышность букетов в последующих сериях работ сменяется утонченной элегантностью японских садов. Сочные цвето-плоды,  такие телесные и осязаемые в ее сериях натюрмортов, уступают место растениям-символам, художественному обобщению образа цветка, предназначенному исключительно для эстетического и философского созерцания. Сад. Хризантемы. Офорт, 62х86, 2013. Изысканные модульные офорты последних лет, представленные на выставке, превращают любое помещение в роскошный прохладный сад, предлагают зрительное наслаждение и минутку отдыха среди городской суеты. Дождь. Офорт, 50х102, 2011. Дмитрий Корсунь о графике Оксаны Стратийчук: «В работах чувствуются, кроме высокого класса и мастерства, утонченность, природная сила, особенный даже для художника эстетский вкус. Ее графика — настоящее наслаждение от созерцания прекрасного. В этой строго ра

ФОРМА ОБРАТНОЙ СВЯЗИ
Проверочный код *
Восстановить пароль
Для восстановления пароля введите адрес электронной почты, указанный Вами при регистрации. Вам будет отправлено письмо с дальнейшими рекомендациями.
Если у Вас возникли вопросы, свяжитесь с нами по телефону: 044-331-51-21
Авторизация
Регистрация
* Обязательно для регистрации на ресурсе
** Обязательно для выставления лотов
Пароль должен иметь длину не менее шести знаков; содержать комбинацию как минимум из трех указанных ниже знаков: прописные буквы, строчные буквы, цифры, знаки препинания; не должен содержать имени пользователя или экранного имени.
Проверочный код
правила ресурса *
условия аукциона **