Наверх
Меню
Меню

Мои лоты

Ольга Самойленко

Рейтинг:
(10)
Рейтинг по сделкам:
+0 -0
Дата рождения
07/09/1995
Регион:
Украина, Дніпро
Все лоты пользователя
Подписаться
Тип записи
Категории
Дата публикации
Тег

З 21 квітня по 2 червня в галереї Артсвіт пройде виставка Місто «Без призначення», що розкриває образ пострадянського індустріального міста. Під впливом політики індустріалізації йшов масштабний процес розбудови підприємств, довкола яких виростали нові міста або перебудовувались старі. Все місто фактично мало відповідати потребам збудованого заводу, відповідно до якого розроблялась вся його інфраструктура. З часом, разом із робочими місцями, міста отримували і певне ідеологічне «призначення», згідно якого відбувалось служіння своїй країні, а згодом позначилось на самоідентифікації. Після здобуття незалежності України, індустріальні міста не змогли переорієнтуватися і рушити в майбутнє, сьогодні вони лише озираються назад в пошуках свого старого «призначення». У роботах, представлених на виставці, молоді художники звертаються до естетики радянського міста з його «панельками», парканами та монументами і показують їх занедбаний вигляд у сучасному міському просторі. Цей руйнаційний процес  відображає стан нашого суспільства та міста, що частково починає змінюватися. В цьому контексті,  роботи молодих художників вступають в діалог із творами митців радянського покоління, що змальовували силу радянської ідеї та її індустріальної міці, показуючи різницю між утопією та реальністю. В проекті будуть представлені роботи молодих українських художників (Ольги Сабко, Михайла Завального, Анни Ходькової, Крістіни Ярош, Анастасії Омелич, Тараса Коблюка, Ніни Совенко, Аліси Гоц, групи СТО: Альони Мамай, Анастасії Путиловської, Богдана Мороза, Анни Самар, Віри Ганжі, Максима Пастушенка, Тараса Ковача) та графічні роботи з колекції галереї Артсвіт, серед яких твори Віктора Геценка, Володимира Куткіна, Петра Магро, Миколи Попова, Петра Ситника, Василя Хвороста, Георгія Якутовича. Кураторка – Наталія Чічасова. Навчалася на історичному факультеті КНУ ім. Т. Г. Шевченка. Працювала асистенткою куратора на фестивалі молодих художників в Мистецькому Арсеналі. Зараз - журналістка в газеті ВОНО, проектний менеджер в IZOLYATSIA. Platform for Cultural Initiatives. Учасниця кураторських освітніх програм в Івано-Франківську та Харкові. Відкриття 21 квітня о 18:00.  

Для чого потрібне сучасне мистецтво? Ким сьогодні є художник? Що значать всі ці незрозумілі і дивні, на перший погляд, інсталяції та акції? Насправді, сучасне мистецтво не складне. Воно просто відображає теперішній складний та неоднозначний світ. Новий курс лекцій «Контексти візуальної культури» допоможе в цьому розібратися. Через знайомство з основними жанрами і течіями, а також аналіз історичних контекстів спробуємо зрозуміти, як сформувалася сучасна світова культура та, куди вона піде далі. Для кого цей курс? Для тих, хто хоче з користю відволіктися від буденного та перезавантажити голову; Для тих, хто прагне розширити власний кругозір та навчитися дивитися на світ з різних точок зору; Для тих, хто хоче зрозуміти, як та чому сучасне мистецтво стало таким дивним і неоднозначним. Що буде у програмі курсу? Огляд усіх важливих мистецьких персоналій, знакових колекцій та виставок, розбір головних течій та жанрів; Озбір контекстів, що формували та формують художні концепції і мистецтво загалом; Аналіз основних ролей світу мистецтва: ким є художники та колекціонери, для чого їм куратори та арт-менеджери; Дослідження того, як мистецтво маніпулює суспільством та направляє хід публічних дискусій Ми не закликаємо вас стати мистецтвознавцями. Ми пропонуємо крізь призму мистецтва переосмислити світ та більш глибоко подивитися на речі, з яких він складається. Олена Годенко-Наконечна - мистецтвознавиця, культурологиня. Народилась у 1954 році в Мінську, зараз живе та працює у Дніпрі. Закінчила Київський художній інститут. Є членкинею Національної спілки художників України. Викладала історію мистецтва в Дніпровському художньому училищі, в якому з 1992 по 1997 рр. була директоркою. Зараз викладає культурологію в Дніпровському державному університеті внутрішніх справ. Співзасновниця «Пан-Української галереї» в Дніпрі в 1991 році та організаторка бієнале «Пан-Україна» в 1992 та 1995 роках. Куратор фестивалю "Культурні герої" у Дніпрі в 2002 році. Провела низку наукових досліджень, які стосуються семіотики культури, дитячої творчості, проблем естетичного виховання та національних особливостей сучасного українського образотворчого мистецтва. Перша відкрита лекція "Мова мистецтва: як сприймати його традиційні та сучасні форми" відбудеться вже 22 березня. Освітній модуль на дві лекції "Розуміння мистецтва від давнини до Нового часу" та "Мéжі сучасної візуальної культури" проходитиме 24 березня. Реєстрація та умови участі за посиланням goo.gl/rNwwnT  Фото Олега Самойленко.

Текст: Ольга Самойленко 5 марта на выезде из Харькова по Салтовском шоссе появились три новых билборда. Но вместо рекламных объявлений - только огромные черные цифры на белом фоне, по одной на каждый щит - «1», «2», «3». Эти билборды - новый проект харьковской художницы Оли Федоровой, переосмысляющий значение слова и высказывания в современном мире. Оля Федорова - художница из Харькова, лауреат фестиваля «Non Stop Media VIII», финалист конкурса молодых художников МУХІ 2017, финалист и победитель конкурса современного искусства им. Натана Альтмана, автор персональных проектов и участник коллективных выставок и резиденций в Киеве, Харькове, Днепре, Львове, Одессе, Люблине.   Из концепции проекта: «Три билборда на границе Эббинга, Миссури» - один из главных фильмов года и номинант в категории «Лучший фильм» кинопремии «Оскар-2018» - картина о сообщении, о слове и его ценности. Несколько емких метких фраз, черные на красном, размещенные на огромных рекламных щитах, не только раскручивают сюжет и влияют на судьбы персонажей - а поражают, завораживают эффектностью высказывания, как жеста, его чистотой и мощью. Это утверждение, манифестация месседжа, как движущей силы современности. Очень быстро этот способ трансляции сообщений и сам билборд как трибуна для публичного высказывания из области художественного вымысла переместились в мир реальный. В многочисленных акциях и протестах они стали символом, знаменем возмущения и гнева людей, их стремления быть наконец услышанными, стать наконец-то видимыми. В фильме героиня пыталась расшевелить всего один маленький провинциальный город. Сегодня же участники подобных акций своими месседжами требуют справедливости уже у высших чинов и глав государств, в то время, как весь мир наблюдает за ними через социальные сети. Став популярными и обсуждаемыми в интернете, «Три билборда на границе Эббинга, Миссури» и разросшиеся вокруг него смыслы породили волну постмодернистских мемов. Серьезные послания заменились на абсурдные фразы, анекдотические выражения и цитаты из других мемов. Билборд, как транслятор сообщения, стал предметом шуток и стеба. Мой проект о трех билбордах - мета-мем, сообщение без сообщения, означающее без означаемого. Это деконструкция самого меседжа, как влиятельной силы информационного мира, и концепции билборда (а по аналогии, и какой угодно публичной площадки - Твиттер, Фейсбук, форум, забор) как медиума его трансляции. И вместе с тем - комментарий о молодых современных художниках в Украине, которые вкладывают огромные силы и деньги, накопленные и добытые на левых подработках - чтобы произвести невероятно масштабное бессмысленное «ничего». Я арендовала три рекламных поверхности подряд, размером 6х3 метра, у шоссе на границе Харькова. Таким об

Артсвіт презентує виставку Єгора Анцигіна на тему історичної та персональної пам'яті. Відкриття проекту відбудеться 16 лютого о 19:00  та триватиме до 31 березня. Досліджуючи пам'ять, художник моделює болісне зіткнення, конфлікт протилежних систем і точок зору, та пропонує глядачам спостерігати, як відбувається боротьба за пам'ять: особисту, історичну і публічну. Питання художника полягає навіть не в тому, що ми пам'ятаємо, але в тому, що ми забуваємо? В Артсвіт ви побачите експозицію з чотирьох проектів, один з яких - “Графік прибирання”, що був презентований в Port Creative Hub та на виставці ДЕ НЕ ДЕ про декомунізаційні процеси в Україні. В цьому проекті Єгор Анцигін, за допомогою партисипативних практик та відео документації, досліджує політику пам’яті в Україні, а саме через конфлікт політики та культури. “Художник розмірковував над тим, як формується колективний досвід, які умови впливають на перехід від індивідуальних історій і спогадів до колективної пам'яті. Ці дві форми пам'яті представлені в публічному просторі міста”, - пише кураторка київського проекту Валерія Карпань. Центром експозиції стане робота, в якій автор досліджує приватну історію, власну пам'ять про місто Дніпро, в якому провів дитинство і юність. Він працює зі спогадами про факультативну освіту, яку отримував у «Флотилії юних моряків та річковиків». Як зізнається автор, цієї роботи могло і не бути, якби не виник конфлікт: коли він повернувся через 14 років в Дніпро, то дізнався, що флотилію виселили з будівлі. Художник побачив невідповідність заявленого і реального: місто, яке позиціонує себе як «місто на Дніпрі», практично руйнує заклад, де автор в дитинстві долучався до річкової і морської справи. Про автора Художник Єгор Анцигін народився в Дніпропетровську. Працює з такими медіа як інсталяція, фото, живопис, а також партисипативними проектами, архівними матеріалами, ленд-артом. У 2015 - 2017 роках був учасником художнього колективу конкретних дат (ККД), у складі якого реалізував проекти в Києві, Харкові, Вроцлаві (Польща) та Бресті (Білорусь). Основні проекти: персональна виставка “Комендантська година”, Partcom (Київ); “В активному пошуку”, Художній музей ім.Галагана (Чернігів); “Розклад прибирання”, Port creative hub (Київ). Участь у групових проектах: “Marts”, М17 (Київ); “Сьогодні ми не зустрінемось”, Closer (Київ); “Дніпровський колайдер” (Дніпро); “Де НЕ ДЕ” під тарілкою (Київ); “Антивоєнна виставка” (Санкт-Петербург); “Акція в трамваї” (Київ); “Пострезидентська виставка”, галерея Бункер (Чернівці). 17 лютого о 15:00 - авторська екскурсія виставкою. В рамках проекту також пройде лекція “Сучасне мистецтво та пам’ять”, яку прочитає ”Ксен

У дніпровській галереї Артсвіт відбудеться виставка харківської художниці Белли Логачової. Кураторка – Олена Касперович.  “Спостереження” – це продовження проекту “Міст”, який став результатом одноденної подорожі художниці з Харкова до Дніпра і назад. Подорож організували куратори ініціативи "Cultural Traffic". Ідея полягає в тому, що митцю дають можливість безкоштовно поїхати з Дніпра в Харків і навпаки. Враження від подорожі і стали матеріалом для проекту “Міст”.  В Артсвіт Белла Логачова презентує фотографії, відео та інсталяції в рамках проекту “Спостереження”. В часи цифрових технологій, постійно потрапляючи під контроль камер спостереження, наша реальність поступово перетворюється на низку відеоматеріалів, складених різними джерелами. Спроба втекти від слідкування у медитативний стан відсутності і споглядання завершується тривожним втручанням “ока”, яке дивиться прямо на вас.   Белла Логачова – художниця та фотографка, працює з відео та медіа-мистецтвом. Народилася в Маріуполі, живе та працює в Харкові. Закінчила Харківську державну академію дизайну та мистецтв, стажувалася в Нюрнберзькій академії мистецтв, брала участь у воркшопах Бориса Михайлова та Сергія Браткова. Учасниця групи SOSka у 2005–2007 роках, групи Excess з 2009, руху Квартирні Виставки у 2010–2014 роках.  Учасниця виставок у Єрмілов Центрі, Інституті проблем сучасного мистецтва, Карась Галереї, Pinchuk Art Centre, її роботи також експонувалися в Австрії та США. Викладає курс із сучасного мистецтва в Харківській державній академії дизайну та мистецтв і в Інституті проблем сучасного мистецтва. Роботи Белли Логачової зберігаються у приватних колекціях України, США, Японії, Франції, Німеччини, Австрії, Шотландії.  Відкриття – 20 січня. Захід відбудеться о 19:00. Вхід вільний. Адреса: вул. Січових Стрільців, 4-а.

ФОРМА ОБРАТНОЙ СВЯЗИ
Проверочный код *
Восстановить пароль
Для восстановления пароля введите адрес электронной почты, указанный Вами при регистрации. Вам будет отправлено письмо с дальнейшими рекомендациями.
Если у Вас возникли вопросы, свяжитесь с нами по телефону: 044-331-51-21
Авторизация
Регистрация
* Обязательно для регистрации на ресурсе
** Обязательно для выставления лотов
Пароль должен иметь длину не менее шести знаков; содержать комбинацию как минимум из трех указанных ниже знаков: прописные буквы, строчные буквы, цифры, знаки препинания; не должен содержать имени пользователя или экранного имени.
Проверочный код
правила ресурса *
условия аукциона **