Наверх
Меню
Меню

Мои лоты

ART 14

Рейтинг:
(0)
Рейтинг по сделкам:
+0 -0
Дата рождения
30/05/2020
Регион:
Украина, Киев
Все лоты пользователя
Подписаться
Тип записи
Категории
Автор
Дата публикации
Тег

13.02 - 7.03.2020 Галерея Арт 14 представляє виставку творів Володимира Єршихіна — художника відомого ще з часів Нової української хвилі. "Багато в чому ця експозиція є продовженням і творчим розвитком ідей та естетичних знахідок митця, що були презентовані в Арт 14 двома роками тому. Для глядача вихованого на класичному мистецтві твори В. Єршихіна можуть виглядати провокативними чи несерйозними, проте знавці мистецтва ХХ ст., вірогідно, пригадають дещо подібні художні прояви, як от «арт-брют», «ташизм» чи важливу для сучасного мистецтва Заходу течію «інформель». А от близькі до Нової хвилі українського мистецтва радісно впізнають потужний подих іронії постмодерністського дискурсу. В анотації до виставки 2018 року йшлося, що «за зовнішньою грайливістю форми художник сховав критику соціального спрямування. Він із сарказмом порівнює звички сучасної пересічної людини з примітивним життям стародавнього доісторичного людства. Та ж масовість, схильність до поклоніння певним речам, що втілюють силу, моду, гламур. Для людини первісної це були тотеми, для людини сучасної це гаджети чи стиль життя і відпочинку». І хоча на новій виставці вже немає схематизованих зображень відомих брендів («Верту», «Феррарі» «Порше»), ми бачимо перетворені на знак образи людини. Пізнаваними лишаються тільки стать та різновид дії. Відкидаючи індивідуальні риси, художник акцентує на масовості, що підсилюється багаторазовим повторенням схожих людиноподібних знаків. Тобто у порівнянні з опередньою виставкою автор переносить акцент своєї творчої уваги з явища фетишизації брендів, на знеціненість індивідуальних рис у сучасному суспільстві. Це світ кібернізованих узагальнень, де події існують у вигляді схем, знаків та маркувань. Це цифрові масиви інформації, це бази даних в яких безнадійно губляться будь-які персональні думки та почуття. І в цьому сучасність дуже схожа на праісторичні часи, коли індивідуальність кожної людини ще не була усвідомлена, а люди сприймали себе тільки за рисами приналежності до певного колективу, заняття чи дії. Своєю новою виставкою автор констатує існування навколо нас деперсоніфікованого світу, в якому панує колективізм з його атрибутами статистичних узагальнень підсилених комп’ютерними технологіями. Це світ знаків і схем. Світ нового надсучасного і так само праісторичного дикунства — світ масової свідомості. Проте, у представлених роботах немає дидактики, лише відсторонена від емоцій констатація: людство живе, пересічність поширюється, кібертехнології підкорюють світ, а художники знаходять все нові й нові ідеї та форми тверезого погляду на дійсність заради самоусвідомлення себе і суспільства". Г. Вишеславський "На виставці представлені роботи, що є продовженням великої серії, над якою я працював останні роки. Назва "Піпл&quo

Галерея Арт 14 презентує виставку Олени Кудінової «Post Scriptum» 21.11. -  28.12.2019 Олена Кудінова (1958, Мурманськ – 2017, Київ) художник-графік, дизайнер інтер’єрів, створювала станкові картини, працювала, переважно, у Харкові. Початок творчого шляху О. Кудінової припав на визначний історичний період – розпад СРСР, Перебудову, та перші роки незалежності України. У мистецтві, в ті часи, відповідно, теж відбувалися бурхливі зміни. Блискавично змінювалися вподобання спільноти художників і глядачів, з’являлися потужні впливи Західного мистецтва, відкривалися зачинені раніше авангардні і модерні скарби минулого. Багато хто з молодих художників голосно заявив про себе серед нових обставин життя. У Києві, Львові, Одесі, Харкові, Івано-Франківську, Запоріжжі, Ужгороді відкривалися сміливі виставки, складалися нові співдружності серед митців (художників, літераторів, музикантів, режисерів), які поєднують зараз назвою «Нова хвиля українського мистецтва» (1987 – 1994/95). Живопис і графіка молодих художників Харкова кінця 1980-х відрізнялися від творів їхніх колег з Києва, Одеси чи Львова. В них була рішучість відмови від академічного стилю, історизму, неокласики, пошук нової мови образотворчості через позичання елементів дизайну, сценографії чи фотомистецтва. Бадьорість, енергія і незвичність стилістики відчувалися в більшості їхніх творів. Наприклад, замість улюбленого у Києві трансавангарду чи львівського сецессіону їх приваблював конструктивізм 1920-х. Проте, геть не всі митці змогли втриматися на художній сцені, знайти, а потім зберегти свої власні теми і стиль. Серед цих небагатьох, своє достойне місце займає ім’я і творчість О. Кудінової. Перші враження від споглядання творів мисткині - це глибина емоційної насиченості, яка скеровує наші відчуття до спокійних роздумів, як от у серії «Щоденники» (2007), чи навпаки, дивує і турбує потужною експресією - «Будинок» (2004), «Гра» (1997), «Чужа земля» (1989), «Будинок у моря» (1989). Колажний принцип побудови композиції та серійність дозволяє художниці поєднувати в кожному творі роздуми і почуття, ба більше, через точне відтворення внутрішнього стану розмовляти з глядачем про речі абстраговані та концептуальні, до прикладу, «Кут зору» (1997), «Судження» (2004), «Викривлення» (1999) та ін. Роздивляючись твори і читаючи підписи, глядач може переконатися, що їхні назви й тематика стосуються, переважно, двох різних категорій: місця й часу. От назви місця: «Дорога на південь», «Прогулянка по місту», «Чужа земля», «Будинок у моря». З часом пов’язані такі твори як «P. S.» (тобто Post Scriptum), «Продовження свята», «Кінець дня», «Історі

Олександр Найден. Шанувальники пустирів 19.09 - 19.10.2019 Галерея АРТ 14 розпочинає виставковий сезон 2019/2020 експозицією нових творів художника мистецтвознавця і письменника Олександра Найдена. В унікальній, завжди впізнаваній авторській стилістиці гуашей О. Найдена сплітається у дивних пропорціях химерний світ образів, світ одночасно емоційний, споглядальний, серйозний та іронічний. І тільки таланту автора відомо, яким чином, в рамках одного твору, можливо поєднати ці, здавалося б, взаємовиключні речі. Як писав про свої твори сам автор: «може воно й не зовсім так, але, як на мене, реальні речі в пам'яті набувають якості привидів, а ті, що побували в забутті, - тіней. Комбінацію привидів і тіней являють собою показані тут гуаші. Але основу їх складає те, що колись було реальністю. Тільки Бог здатний творити матерію з нічого». Композиції складаються з речей начебто підкреслено повсякденних – обличчя, люди, рослини, будівлі. Часто «неправильні», гротескові. І все це у чудернацьких ракурсах, з порушенням масштабу, перспективи і пропорцій. Проте, безпосередність і відвертість стилістики наївного мистецтва, іронічна грайливість і емоційність, які першими кидаються в око глядачеві, складають тільки один з шарів твору. Вдивляючись, ми бачимо, що це не «звичайний» наїв. При більш уважному спогляданні розкриваються набагато глибші, серйозні та навіть драматичні сенси. Це роздуми над книгами, власним життям, існуванням людини у Всесвіті. Недарма на деяких творах можна зустріти цитати з улюблених автором філософів Ж. П. Сартра або М. Гайдеггера. Можна було б вважати, що перед нами постмодерністський пастиш елементів сюрреалізму, наївного мистецтва, інтелектуалізму. Проте не постмодерністська іронія, не трансавангардне жонглювання ремінісценціями складає основу творчості автора – хоча все це присутнє і навіть з надлишком. Треба згадати, що автор не просто художник, а дослідник і мистецтвознавець. Згадати, що важливу частину його творчості складають наукові розвідки, дослідження ролі традиційної культури у новаторських тенденціях сучасного мистецтва. І такі назви як «Самопізнання у серпні №2», або «Бузина цвіте. Дюшан з нами» не є грайливими лаштунками постмодернізму. Справжньою основою побудови химерних композицій автора є зустріч художника, письменника і вченого. Аркуші творів О. Найдена є тими площинами, де художник, письменник і вчений працюють разом. Вони є свідоцтвом існування цієї загадкової «єдності трьох», вони органічно сполучають у собі інтелект і емоції, вченість і безпосередність. Гліб Вишеславський Адреса: провулок Михайлівський, 14 (ART 14 Gallery) Среда - субота, 13.00 - 19.00 Вхід на виставку вільний

Григорий Довженко Мир Орнаментов 31.05 - 27.07.2019 Среда - суббота, 13.00 - 19.00 Вход на выставку свободный переулок Михайловский, 14 ART 14 Gallery   Экспозиция к 120-летию художника. Галерея ART 14 представляет выставку графических произведений, эскизов к монументальным работам и редкие фотографии Григория Авксентьевича Довженко (1899-1980). Творчество Григория Довженко известно и уважаемо среди специалистов, оно относится к классическому достоянию украинского искусства. В начале своего творческого взлета он вошел в круг художников, которые работали вместе с М. Бойчуком, создавал монументальные росписи и станковые тематические картины. После 1937 он сосредоточивает творческие усилия на проблематике синтеза искусств, выполняет резьбу по плетню по собственным технологиям во многих городах Украины. Особенно важной для автора была работа над орнаментами в г. Новая Каховка (1952 - 1955). Во второй половине 1950-х годов Г. Довженко проектировал и осуществлял художественное оформление многих общественных зданий. Например, дом культуры им. Франка в Донецке (1955), дом культуры "Пищевик" в Киеве (1956), дом культуры в с. Лесенке Черкасской обл. (1956), музыкально-драматический театр в Ровно (1960). Каждый раз Г. Довженко находил новые нюансы художественного оформления, которые учитывали конкретную архитектурную ситуацию, поддерживали связь с местной традицией. Одновременно художник участвовал в разработке интерьеров центральных станций киевского метро Университет, Вокзальная, Арсенальная. В 1960-х годах Г. Довженко снова обратился к тематическим композициям. Примером такой работы была огромная мозаика фасада кинотеатра "Ровесник" в Киеве (1971). Произведения Г. Довженко - многочисленные эскизы, станковая графика и фрески бережно хранятся родными художника. Часть из этих произведений предоставлена для выставки его внучкой Клавдией Довженко, которая выступила инициатором подготовки этой юбилейной экспозиции. Г. Вышеславский Выставка посвящена искусству моего деда, Заслуженного художника Украины Григория Довженко.Экспозиция охватывает период его творческой деятельности 50-60х годов прошлого века. Как известно, в украинском искусстве того времени царил тотальный социалистический реализм. Не имея возможности в полной мере продолжать дело бойчукистов в фигуративном искусстве, художник сознательно выбирает орнамент. Можно сказать, что это была своеобразная творческая "эмиграция", бегство от коммунистической идеологии в мир декоративного искусства. Но, несмотря на ограниченность выразительных средств, на мой взгляд, автору удалось не только сказать свое творческое слово, но и выразить через орнамент мечты и представления нашего народа, его самобытность. Для меня этот период - одна из самых ярких страниц искусства художника. Отдельно хочу выразить благодарность галерее "

Галерея ART 14 начала свою деятельность в 2010 году. Специализируется на презентации актуального (contemporary art) и современного искусства. Галерея расположена в старинном жилом доме в самом центре исторической застройки города Киева. Интерьер галереи подчеркивает концептуальные направления ее деятельности - неожиданный взгляд на традицию, беспристрастность к трендам современности, профессионализм и изысканность. С определенных позиций выстраивается практическая деятельность галереи - каждую выставку сопровождает особая атмосфера, подчеркивает замысел представленного художника. Эта работа по созданию энвайронмента выполняется руководителями галереи (К. Борисенко и Г. Вышеславским) в соавторстве с художниками выставки. Каждый раз речь идет про актуализацию и переосмысление экспозиционного пространства благодаря работе с освещением, аксессуарами интерьера, музыкальным сопровождением. Учитывается эстетика произведений, а также изменения в социальном, мировоззренческом и политическом контексте в обществе. Украина, Киев, переулок Михайлівський, 14 График работи: Ср – Cб: с 13:00 – 19:00  Вс – Вт – вихідний e-mail: infoart14@gmail.com тел.: +38 (044) 461 9055        

ФОРМА ОБРАТНОЙ СВЯЗИ
Проверочный код *
Восстановить пароль
Для восстановления пароля введите адрес электронной почты, указанный Вами при регистрации. Вам будет отправлено письмо с дальнейшими рекомендациями.
Если у Вас возникли вопросы, свяжитесь с нами по телефону: 044-331-51-21
Авторизация
Регистрация
* Обязательно для регистрации на ресурсе
** Обязательно для выставления лотов
Пароль должен иметь длину не менее шести знаков; содержать комбинацию как минимум из трех указанных ниже знаков: прописные буквы, строчные буквы, цифры, знаки препинания; не должен содержать имени пользователя или экранного имени.
Проверочный код
правила ресурса *
условия аукциона **