Наверх
Меню
Меню

Мои лоты

Галина Браиловская

Рейтинг:
(673)
Рейтинг по сделкам:
+0 -0
Дата рождения
27/07/1964
Регион:
Украина, Киев
Все лоты пользователя
Подписаться
Тип записи
Категории
Дата публикации
Тег

11 грудня 2019 року вийде у широкий український прокат фільм-концерт «Розділові Наживо». Показ фільму відбудеться лише один вечір одночасно в усіх кінотеатрах країни. «Кінематографічність «Розділових» виникла не на порожньому місці. Вона тримається на потужному музичному матеріалі, на віршах, візуалізації. І на тому, що це доволі таки живий проєкт, бо там велика частина імпровізаційна. Є певні моменти, які потребують уваги один до одного, і які вимагають ще якогось внутрішнього зосередження, внутрішньої роботи. І за всім ми уважно спостерігали, і намагалися ці моменти в кадрі вхопити», — режисер фільму Вадим Ільков, оператор-постановник фільму «Вулкан» (2018), режисер фільму «Тато — мамин брат» (2018) - переможець ОМКФ-2019 за кращу режисуру та кращий український повнометражний фільм.   Пропонуємо до перегляду перший офіційний трейлер стрічки : Довідка.  Фільм-концерт «Розділові Наживо» — це екранізація перформансу «роздІловІ», культового мультидисциплінарного проєкту мистецької агенції АртПоле за участі Сергія Жадана (текст / голос), Олі Михайлюк (ідея / візуалізації), Олексія Ворсоби (музика / акордеон), Томаша Сікори (музика / експериментальні інструменти та саксофон) та Сергія Пілявця (VJ). «роздІловІ» досліджують поезію через музику та візуальні образи, звертаючи увагу на ритми та інтонації. Це чуттєвий твір про любов, ніжність, смерть, терпіння до тих, хто поряд, про тишу. Уперше проєкт було презентовано в грудні 2012 року в Івано-Франківську та Києві на основі книги Сергія Жадана «Вогнепальні й ножові». З того часу «роздІловІ» об’їздили з виступами всю Україну, від Тернополя до Бахмута. У 2019 учасники зрозуміли, що в тому вигляді та складі, у якому проєкт існував останні роки, подальша мандрівка неможлива. Дивним чином зйомки фільму-концерту «Розділові наживо» збіглися з цим рішенням і стали останнім виступом артистів в Україні та своєрідною крапкою в одній із численних історій «роздІлових». Режисер-постановник фільму Вадим Ільков зібрав 11 найкр

  З 10 по 29 грудня в київському центрі сучасного мистецтва «Білий Світ» проходитиме виставка «Втеча з Едему» української художниці Анни Атоян. Мисткиня Анна Атоян працює в техніках живопису по шовку, гарячого батика та левкасу. Цими непростими матеріалами вона передає свій особливий і добре впізнаваний погляд на тілесність, пластику і простір. «Століттями вважалося, що антична скульптура – еталон для всіх поколінь художників – була монохромною. Мармурові герої і боги здавалися людям довершеними в своїй сніжно-білій оголеності. Але не так думали давні майстри. Поліхромія архаїчних скульптур вражає. Синьогриві леви з вохристими тілами, яскраві уста й інкрустовані оніксами очі богинь, що дивились на світ з-під вій з тонкого металу... Між реальністю і театралізованою дійсністю стиралася межа. Це було життєрадісне мистецтво, в якому боги були близькими до людей». «Втеча з Едему» – це ідея-фантазія саду живих скульптур, де античні персонажі мають свободу вибору: яким бути, ким бути і де бути. Білі герої вже не здаються досконалими, реальні люди світяться місячним блиском мармуру і алебастру, а боги живуть людським життям. Твори стають особистостями, вільними від творців, або повністю їм віддаються і лишаються на місті... райському місті.  Анна Атоян народилася у 1967 році у Львові. У 1990 закінчила Львівську Академію Мистецтв (кафедра художнього скла). З 2000 працює в техніках живопису по шовку і гарячого батика. В техніці левкасу – з 2015 року.   Відкриття виставки відбудеться 10 грудня о 19:00 Експозиція триватиме до 29 грудня    

Тетяна Забєліна «Сила глини: залишаючи місце випадковості та недосконалості» 9-15.12.2019   9 грудня в галереї Triptych: Global Arts Workshop/Галерея Триптих буде презентовано персональний проект Тетяни Забєліної «Сила глини: залишаючи місце випадковості та недосконалості», де будуть експонуватися нові роботи автора.   Тетяна Забєліна відноситься до числа сучасних авторів української арт-сцени, які формують новий імідж напрямку кераміки в сучасному мистецтві. В її творчості присутні постійні експерименти з новими матеріалами, нестандартними формами, пошуком тем для самовираження. Такий підхід та бажання вийти за рамки формують унікальний почерк автора, надаючи керамічним роботам контемпорального звучання.   В основу проекту покладено ідею свободи, конфлікту та самовираження матеріалу, його шлях від задуму до готового об’єкту. Автор лише уважно прислухається до матеріалу, допомагаючи йому самоствердитися, прийняти органічний, невимушений, живий обрис. Форма скульптури – це висловлення матеріалу, вигляд, який він приймає, піддаючись органіці думки і тактильному контакту з боку його творця.   Тетяна Забєліна, автор проекту: «Народження… дитини, митця, творчого проекту – це безкомпромісний акт виходу накопиченої енергії. Символічно, що презентація мого дебютного персонального проекту відбудеться в мій День Народження. Це новий початок – як у творчому, так і в персональному сенсах».   Дар’я Біленко, куратор проекту:   «Форми скульптур, які презентовані на виставці – це візуальна фантасмагорія. Дехто побачить в об’єктах предмет інтер’єру, а дехто надихнеться фантастичними формами та домалює в уяві цілу історію. Сприйняття скульптур Тетяни Забєліної – це в першу чергу про гру уяви, свободу думки та визволення свідомості. Свобода інтерпретацій вітається, і навіть більше – заохочується. Адже саме свобода, відкритість, відсутність рамок та кордонів – основа енергії творення, яка закладена в ці об’єкти. Автору властиві такі ж особистісні риси характеру, які вона трансформує та передає через тактильний контакт своїм роботам».   Про автора Сучасна українська художниця-кераміст. Народилася 9 грудня 1972 року в Києві. ЇЇ бекграунд та творчий досвід, як і в кожного автора, нараховує багато експериментів з технікою, години спроб, моменти невдач та успіху. Протягом минулого - 2019 року Тетяна брала участь у різних заходах (фестивалі, шоу-руми, вистав

7 грудня о 16.00 галерея сучасного мистецтва «Триптих АРТ» презентує проект «Анатолій Криволап. Пейзаж малого формату. Діалог на відстані 100 років».   Малий формат пейзажу потребує особливості композиції та оформлення, що надає картині повноти самодостатнього художнього твору. Це своєрідний діалог з українськими художниками-пейзажистами, видатними майстрами картин малого формату кінця XIX –  початку ХХ ст. – П. Левченком, І. Похотоновим, П. Нілусом та іншими. Анатолій Криволап Член Національної спілки художників України. Лауреат Національної премії України імені Тараса Шевченка (2012). Член-кореспондент Національної академії мистецтв України (2017).  Народився 11 вересня 1946 року в м. Яготин Київської області (Україна). Отримав класичну фахову освіту – закінчив Державний художній інститут у Києві, але шлях у мистецтві прокладав крізь власне уявлення про колір і відтінок. Після закінчення інституту протягом 15 років вів непублічний спосіб життя – шукав себе у мистецтві, не бажаючи творити в єдиноприйнятому радянському стилі соцреалізму. Упродовж тих років його як митця підтримував польський лікар Рішард Врублевський, із яким художник познайомився у 1978 році і який став не лише власником найбільшої колекції робіт Анатолія Криволапа, але і його близьким другом. У 1992–95 рр. художник увійшов до мистецького об’єднання  «Живописний заповідник», вплив якого на сучасне українське образотворче мистецтво триває і донині. За наступні двадцять років Анатолій Криволап здобув статус впливового митця, широко відомого в Україні й поза її межами. Його картини експонуються, продаються й колекціонуються у всьому світі. У 2011 р. художник став лауреатом загальнонаціональної премії «Людина року» у номінації «Митець року». Того ж року Криволап став першим українським живописцем, чия фотографія з’явилася на обкладинці авторитетного журналу «Forbes». 9 березня 2012 р., у 198-му річницю із дня народження Тараса Шевченка,  відбулося оголошення і вручення Національної Шевченківської премії. Кращим у номінації «Образотворче мистецтво» комітет Шевченківської  премії назвав художника Анатолія Криволапа з циклом картин «Український мотив», до якого увійшли 50 абстрактних пейзажів живописця. Загалом цикл складається з семи серій, присвячених розмаїттю та красі української природи – від Кримських гір та Карпат  – до рідних для художника пейзажів Київщини. Нині Анатолій Криволап очолює рейтинг найуспі

Вистака живопису Миколи Івановича Кононенка «Дорога до Раю» у ЗАВАЛЬНОМУ АРТ ЦЕНТРІ / ZAVALNYI ART CENTER. Куратор проекту Анна Завальна Ми живемо на межі входу і виходу. Постарайся вловити мить радості і захоплення: Хто ти є ?  Відчути свою присутність в цьому земному світі. Будь-які миті життя неповторні і незамінні. Без минулого немає майбутнього. Тому, в процесі творчості думка художника перетворюється і наближається до істини. Врата Раю всередині нас!   Микола Іванович Кононенко народився 14.04.1940 р. у місті Актюбінськ (Казахстан). Лауреат міжнародної премії ім. Г. Сковороди. Лауреат мистецької премії Київ ім. С. Шишка. Член національної спілки художників України. Урочисте відкриття виставки відбудеться 6 грудня з 18:00 до 20:00. Виставка живопису триватиме з 6 грудня 2019 року до 8 березня 2020 року. Адреса:  ZAVALNYI ART CENTER (Київ, Старонаводницька, 31).

6 грудня  о 13:00 галерея Гері Боумена запрошує на відкриття події, ініційованої СТАСОМ ТУРИНОЮ.    Відкрита подія, яка відкриється о 13:00, 6-ого грудня. Роботи, праці про пам'ять, навколо неї: праці : Станіслава Туріни, Анастасії Руднєвої, Каті Лібкінд, Добрині Іванова, Юрія Білея, Євгена Коршунова, Ярослава Футимського, Люсі Іванової, Павла Ковача молодшого, можливо Анатолія Татаренка та Любомира Сікача, Антона Варги та Петра Ряски. Виставки відбудуться в галереї Гері Боумена та галереї Детенпула. Мене звати Станіслав Туріна, і я ініціюю цю виставку. (текст авторський)   Відкриття не буде - виставка відкриється разом з галереєю за адресою: Мистецька галерея Гері Боумена Наливайка 18, Львів   https://mitec.ua/category/artists/turina-stanislav/ http://openarchive.com.ua/turina/   Пам"яті Каті Горищук Федіра Пуйо Тітки Марії Туріни Юрія Івановича Соколова Мирослава Ягоди Валєрки Ніфонтова, якого я називали Валєр а не Валєрка Згадуючи Богдана Петровича Васильціва "і всіх тих хто пішов але залишився в наших життях" - написав я влітку, і поки що, не можу написати інакше. Додаю  Хто ми один для одного людина в житті іншої людини?  

5 грудня 2019 року о 17 год. у Національному музеї українського народного декоративного мистецтва розпочинає роботу виставковий проект під назвою «Межигірський керамічний технікум. Відлуння віку».  Останнім часом значно зросла зацікавленість культурної спільноти України в дослідженні маловідомих сторінок вітчизняної мистецької спадщини. Такою темою для науковців став величезний, лише фрагментарно вивчений, пласт мистецтва 1920–1930 рр., а саме – бойчукізм.  Мистецька школа Михайла Бойчука з її універсальною естетичною моделлю буття та художні принципи монументалізму, поширені на всі види мистецтва, увійшли в історію світової культури як одне з видатних явищ. Новаторські ідеї школи й понині залишаються актуальними, впливають не тільки на суто мистецькі традиції, але й на світогляд сучасників. Однією з яскравих сторінок діяльності послідовників монументальної школи Михайла Бойчука та втілення його ідей у навчальний процес, створення в матеріалі робіт у стилі, що поєднував традиційні народні форми з рисами монументалізму, є історія Межигірського керамічного технікуму. Шанобливе ставлення до мотивів і традицій народного мистецтва, тонке розуміння його глибинних основ, простота та довершеність форми, свіже трактування скульптурних форм і розпису – найважливіші особливості стилю межигірської керамічної школи. Національний музей українського народного декоративного мистецтва єдиний в Україні заклад, який володіє збіркою робіт Межигірського керамічного технікуму. Колекція до певної міри дає уявлення про творчі процеси 1920–1930 рр. та свідчить про новаторські пошуки художників і народних майстрів. Для музею є важливим завданням ввести збірку у науковий обіг. Публікація альбому-каталогу колекції робіт «межигірців» розширює інформаційне поле для сучасних дослідників. Виставкову експозицію суттєво доповнюють архівні матеріали, що надані Центральним архівом-музеєм літератури і мистецтва України, графічні роботи з фондових збірок Національного культурно-мистецького та музейного комплексу «Мистецький арсенал» і  Національного художнього музею України та театральні ляльки межигірського студентського вертепу, що зберігаються в колекції Музею театрального, музичного та кіномистецтва України. На виставці також представлені твори О. Саєнка з приватної збірки.  Відкриття маловідомих фактів з історії українського мистецтва кераміки початку ХХ ст. розширює уявлення про творчі процеси та новації в мистецькому середовищі художників-соратників, однодумців Михайла Бойчука.  Куратор виставки: Бекетова Ірина, зав. відділу НМУНДМ Виставка працюватиме до 30 січн

Інститут проблем сучасного мистецтва оголошує Open Call  для участі в новому колективному проєкті  «Алхімія мотивації»  На якому би рівні розвитку не перебувало суспільство – люди схильні до тих самих психічних проблем, що і тисячі років тому. Змінюються культурний бекґраунд, рівень життя та технічні засоби, а колективне несвідоме шукає знайомі ще з античності архетипи, яким настав час втілитися в сучасних блогерів, зірок або тролей. Тільки для їх виклику сьогодні не треба читати заклинання, достатньо написати коментар додавши спеціальні символи, іконки або теги. На цьому тлі функціональний спектр давніх містичних знань, зокрема, алхімії здається просто дитячою забавкою, адже сучасна хвиля окультизму, використовує не тільки зірочки та смайлики, а й секретні коди програмного софту. Але насправді алхімія більше нагадує історичну репетицію віртуальної реальності, яка тільки сьогодні отримала сприятливі політ-технологічні умови для свого існування. Вона, попри всі звинувачення в єресі, алегорично зобразила вплив різних стимулів на формування індивідуальної мотивації, показавши як трансмутація архетипів призводить до когнітивного дисонансу. Знання алхіміків та гностиків досі не розгадані. Втім, вони мають право на свої секрети. Хоча б з огляду на те, що розгадування містичних таємниць є одним із фундаментальних стимулів всіх часів та народів, без якого людина – це просто біоробот на службі у власних амбіцій утопічної ідеології. Просвітницька парадигма вселила віру, що коли світло науки розвіє темряву релігійно-містичних уявлень – нарешті настане щаслива епоха свободи, рівності та братерства. Але виявилось, що ні послаблення релігії, ні інтернет-енциклопедії, ні навіть свобода висловлювання прямо не впливають на сумарну долю щасливих, розумних та просвітлених. Адже індивідуальна мотивація, формується не тільки завдяки, а і всупереч обставинам. Та зазвичай тільки так вона і стає найсильнішою. Більшість свого еволюційного становлення людство черпало мотивацію з релігії та містики, і за якихось кілька століть відбувся поворот до прагматичного атеїзму. Тож питання навіть не в тому, чи був це правильний крок, просто варто знати, чи є у Прогресу рецепт мотивації, крім грошей, слави, насилля та антидепресантів? Керівник проєкту: Ігор Абрамович. Куратори: Андрій Сидоренко, Ірина Яцик, Олександра Халепа. Заявки на участь у проєкті приймаються від художників до 5 грудня 2019 р. на електронну адресу: ipsmproject@gmail.com. Інформаційні партнери: Chernozem, In-Art, Arts Looker  

5 – 8 грудня 2019 року, Indian Beach Park, 4601 Collins Avenue, Miami Beach, FL 33140, Маямі, США, бокс 206 Цього року Voloshyn Gallery вдруге бере участь у міжнародному ярмарку сучасного мистецтваPULSE Miami Beach, де представляє груповий проект трьох українських художників: Олексія Сая, Михайла Деяка та Ігоря Гусєва. PULSE – ярмарок-сателіт Art Basel Miami, який відбувається щорічно на початку грудня у рамках Art Basel Miami Week вже протягом п’ятнадцяти років поспіль. PULSE спеціалізується на сучасному мистецтві, й одним з основних його пріоритетів є підтримка молодих галерей та художників. У 2019 році на PULSE презентують свої проекти понад 60 галерей з Канади, Великої Британїї, Франції, Перу, Японії та інших країн світу. Voloshyn Gallery бере участь у PULSE вдруге. Voloshyn Gallery дебютувала на PULSE у минулому році з сольним проектом Жанни Кадирової. Тоді стенд галереї було відмічено Perez Art Museum Miami, а також нагородою PULSE Prize за кращу сольну презентацію. У нових роботах представлених на стенді Voloshyn Gallery Олексій Сай розвиває ідеї свого масштабного проекту-практики Excel-Art. З програмою Excel у якості ресурсу візуальної мови Сай працює близько 15 років (з 2004). В абстрактній мові формул, діаграм і графіків автор вбачає єдиний можливий спосіб говорити про монотонне життя офісних працівників. Важливо відзначити, що Сай створює підкреслено нейтральну, об’єктивну, репрезентацію реальності офісних робітників у всіх її проявах: художник не має на меті ні критикувати офісний «стиль життя», ні створювати карикатуру на нього. Створені в Excel зображення Сай роздруковує на алюмінієвих листах, а також власноруч підписує кожну роботу. Попри очевидну легкість тиражування зображень, оригінали яких існують в електронному варіанті, художник принципово створює їх лише в одному примірнику. Спеціально для PULSE 2019 Сай створює нову мікросерію Excel-Art з краєвидами Маямі. Олексій Сай. "Lifeguard Towel 4" з серії  Excel - Art. 70х66х3 см, друк на алюмінії (друк в одному примірнику), 2019. Олексій Сай народився у 1975 році у Києві, де живе та працює і нині. Закінчив Київський художньо-промисловий технікум за спеціальністю графічний дизайн у 1993 році та Національну академію образотворчого мистецтва та архітектури – у 2001 році (відділ станкової графіки). Номінант премії PinchukArtCentre 2009 року. Автор веде активну виставкову діяльність. Олексій Сай брав участь у багатьох групових та персональних проектах в Україні та закордоном. Так роботи художника експонувались у Black Square Gallery (Маямі, США), Saatchi Gallery (Лондон, Велика Британія), Bunsen Goert

Виставка скульптури Костянтина Синицького «2016–2019»   4 грудня о 18.00 у Мистецький центр "Шоколадний будинок", Київська НКГ відбудеться відкриття ретроспективної виставки скульптури киянина Костянтина Синицького. Виставка «2016–2019» представить ключові роботи майстра зазначеного періоду. Оригінальна творчість скульптора Костянтина Синицького завжди балансує на межі, залучаючи в свою тонку іронічну гру формальні, пластичні та образні контрасти. У ній органічно співіснують постмодерністське світовідчуття та уважне ставлення до фундаментальних для традиційної скульптури проблем форми й природи матеріалу. Дисонанс людського та “залізного” притишує філігранність виконання скульптури, але таке співзвуччя продовжує бентежити...  Костянтин Синицький піддає ревізії ідею сучасної людини. Часто вона – ментально або фізично фрагментована, не тотожна сама собі – веде мовчазний символічний діалог зі світом навколо. Митець дивиться на неї крізь призму історично-культурного досвіду людства, звертаючись до біблійних і міфологічних мотивів. Крізь них чутно більше питань, аніж відповідей. Зрештою, кожен сам має право на власну інтерпретацію...    - Як такої ідеї виставки немає, це радше ретроспектива ключових робіт за певний період часу. Так би мовити, творчий доробок з 2016 по 2019 роки. Вони різняться за пластикою та стилістикою. Деякі можна розглядати як складові однієї серії, решту – як цілком самодостатні твори. У мене не виникало бажання розробити свій власний стиль і надалі його дотримуватися. Це сталося само собою, адже насправді мені цікавий сам процес пошуку: життя змінюється, і я – так само.    Із інтерв’ю зі скульптором. 25.11.2019 #ShokoladArtCentre Виставка триватиме в МЦ “Шоколадний будинок” із 3 до 15 грудня 2019 року за адресою: м. Київ, вул Шовковична, 17/2.

ФОРМА ОБРАТНОЙ СВЯЗИ
Проверочный код *
Восстановить пароль
Для восстановления пароля введите адрес электронной почты, указанный Вами при регистрации. Вам будет отправлено письмо с дальнейшими рекомендациями.
Если у Вас возникли вопросы, свяжитесь с нами по телефону: 044-331-51-21
Авторизация
Регистрация
* Обязательно для регистрации на ресурсе
** Обязательно для выставления лотов
Пароль должен иметь длину не менее шести знаков; содержать комбинацию как минимум из трех указанных ниже знаков: прописные буквы, строчные буквы, цифры, знаки препинания; не должен содержать имени пользователя или экранного имени.
Проверочный код
правила ресурса *
условия аукциона **