Наверх
Меню
Меню

Мои лоты

Галина Браиловская

Рейтинг:
(660)
Рейтинг по сделкам:
+0 -0
Дата рождения
27/07/1964
Регион:
Украина, Киев
Все лоты пользователя
Подписаться
Тип записи
Категории
Автор
Дата публикации
Тег

5 квітня о 18:00 в галереї НЮ АРТ відкриється виставка української ікони кінця XVI - першої половини XX століть На виставці будуть представлені пам'ятники української сакрального живопису XVI-XХ століть, з самих великих і значущих художніх центрів: Київо-Печерської Лаври, Центральної України, Галичини, Волині та Закарпаття. Українська ікона - унікальне явище, оскільки її традиції складалися в різних, не завжди сприятливих соціокультурних умовах. Беручи свої витоки з візантійського мистецтва, і в подальшому насичуючись впливом західноєвропейських традицій, українська ікона сформувала свій особливий стиль. На виставці буде представлено понад 60 експонатів. Виставка триватиме до 5.05.2019. Адреса: Галерея НЮ АРТ (вул. Грушевського 28/2, Київ).   Головне фото: Богородиця Цариця Небес, з історією здобуття Її ризи. Кінець XVII ст. Яворівський р-н, Львівська обл.

Carbonarium 2019 — це другий міжнародний фестиваль мистецтва перформансу, який проходить у Києві, Україна. Ми запрошуємо перформерів і кураторів зі всього світу, щоб представити тенденції сучасного мистецтва та створити освітню платформу з метою розвитку та популяризації мистецтва перформансу в Україні. Для фестивалю Carbonarium у 2019 році ми шукаємо митців, чиї роботи пов'язані з темою «Тіло міста». Ми прагнемо охопити поняття тіла та міста, відношення між ними, метафору міста як тіла. Місто як жива істота, що надає нам, «мікроорганізмам», що мешкають у ньому, — як можливості, так і обмеження. Фестиваль надає обраним учасникам: - Основну технічну підтримку (ноутбук, проектор, звукове та світлове обладнання); - Фото- та відеодокументацію; - Проживання (хостели/квартири художників); - Лист-запрошення. Організатор: Carbon (Київ, Україна). Співзасновникиі: Олександра Халепа, Олексій Зайцев, Фестивальні партнери: Stockholm Performance Art (Стокгольм, Швеція), Istanbul Performance Art (Стамбул, Туреччина), Performance Crossings 2019 (Прага, Чеська Республіка), Performensk OPEN CALL for Artists 2019 (Мінськ, Білорусь). Куратори: Пинар Дерін Генчер, Антонін Брінда, Олексій Зайцев Станьте частиною цікавого проекту прямо зараз! Форма заявки: https://goo.gl/Ho5AjJ Кінцевий термін подачі заявок: 31.03.2019   

Технологія SMART (СМАРТ) - це сучасний підхід до постановки цілей, що дозволяє вже на початковому етапі узагальнити всю наявну інформацію, визначити прийнятні терміни роботи, достатність ресурсів, а також надати всім учасникам процесу ясні і конкретні завдання. Термін SMART ввів в 1954 році автор теорії менеджменту австрієць Пітер Друкер. Це навіть не слово, а абревіатура, що включає п'ять ознак поставленої мети: Specific - конкретна, Measurable - вимірна, Achievable - досяжна, Realistiс - реалістична (релевантна, співвідноситься з іншими завданнями), Timed - певна за часом. У сучасному світі перелік областей, які вимагають впровадження smart-технологій, охоплює всі без винятку сфери міського господарства та інфраструктури: транспорт, аналітику, комунікації, енергетику, безпеку, екологію, моніторинг навколишнього середовища і багато іншого. Сьогодні IT-сфера проникає в усі аспекти життя людей, а нові технології відкривають принципово інші можливості, в тому числі і в мистецтві. Медіа мистецтво знаходиться на перетині it і мистецтва, воно поєднує в собі дві протилежності і об'єднує їх в унікальний креативний продукт. «SMART. Медіа-арт лекторій» націлений на дослідження медіа мистецтва шляхом смарт технологій. Ядром заходу стане презентація Медіа арт інкубатору в рамках якого ми проведемо ряд досліджень і експериментів по об'єднанню мистецтва і технологій. Програма Медіа арт інкубатору розпочнеться з 1 квітня і міститиме 15 зустрічей. Склад учасників формується на базі медіа арт лабораторії, курсу «Touchdesigner. Створення інтерактивних арт-інсталяцій» і учасників обраних за результатами Open Call. Кількість учасників на Open call - 10. Групами будуть займатися 3 куратора і 5 менторів, які будуть допомагати учасникам втілювати їх проекти. Результатом спільної роботи стане виставка, яка відбудеться в головному залі арт резиденції 20 квітня.  Розклад «SMART. Медіа-арт лекторій»:  23 березня 13:00 — «Медіа арт в постіндустріальних просторах» 14:00 — «VR і мистецтво»; 16:00 — «Гарний дизайн — найкраще мистецтво»; 17:00 — «Програма Touchdesigner і інтерактивні інсталяції»; 18:00 — «Програмування фізичної реальності» 13:00-18:00 — Аудіовізуальне шоу (360-проекція), зал Lift;  19:00-23:00 — Module PlugIn . 24 березня 13:00 — «Жива електронна музика»; 14:00 — «Параметрична архітектура в медіа-мистецтві»; 15:00 — «Відео-меппінг — мистецтво великого формату»; 16:00-21:00 — Арт-інкубатор

З 23 березня по 7 квітня 2019 року у Харкові проходитиме міжнародний музичний фестиваль KharkivMusicFest. Минулорічний фестиваль KharkivMusicFest-2018 запам’ятався багатьом завдяки яскравому проекту “ArtPiano”. 7 піаніно, подарованих харків‘янами та розмальованих відомими харківськими художниками, були встановлені у незвичних локаціях міста — на залізничному вокзалі, в метро, торгових центрах, для того, щоб на них могли вільно грати усі охочі. Розмалювати фортепіано, щоб зробити з нього унікальний арт-об’єкт та розмістити в людних місцях - історія не нова, і з’явилася вона вперше не у Харкові. Надихнули на цей унікальний для Україні проект - всесвітньо відомі та успішні: Play me, I'm yours та Sing for Hope. Так народився проект, що поєднав музику та арт - Art&Piano. Минулого року  в ньому взяли участь не тільки пересічні перехожі, але й учні 26 музичних шкіл Харкова, що цілодобово грали на цих інструментах Баха і не тільки. Цього року KharkivMusicFest сподівається залучити ще більше дітей і безліч бажаючих різного віку для виступів на 10 піаніно - 10 локаціях.   Всі розфарбовані піаніно налаштовані та зберегли свою музичну функцію. Вони - авторські, адже створювали їх відомі харківські художники і дизайнери. У розписі піаніно навіть взяла участь ціла команда Коледжу дизайну. Приєднувалися до Art&Piano кількома способами: якщо в наявності було непотрібне фортепіано у більш-менш робочому стані. Якщо хтось представляв заклад для дітей, де було фортепіано, яке можна перетворити на арт-об’єкт і повернути  інструмент в робочому стані одразу після закінчення фестивалю. Якщо людина – піаніст і хоче грати на інструментах-інсталяціях у свій вільний час, демонструючи свою майстерність. Нарешті, якщо людина - відомий художник і мала трохи часу для участі у  проекті. Йому надавали матеріали та інструменти для створення арт-об’єкту з наполегливим проханням залишити фортепіано первинну функціональність (музичну) і залишити авторський підпис на кінцевій роботі.

З 23 березня по 10 квітня у залі аукціонного дому «Дукат» проходитиме виставка творів Анатолія Лимарєва «Колір. Пробудження», приурочена до 90-річчя від дня народження майстра.  Творча біографія художника оповита ореолом трагізму, а мистецький спадок засвідчує беззаперечну унікальність його таланту. Ще за життя Лимарєв знайшов прихильників у професійному середовищі, проте не здобув успіху у царині офіційного радянського мистецтва, оскільки був відвертим у своєму баченні життя і не допускав жодної фальші заради показу «реальності у її революційному розвитку». Виконувати замовлення худфонду майстрові було надзвичайно важко: він не міг писати те, що не вражало. Звідси його постійні розбіжності з позицією «ортодоксів». Анатолію Лимарєву вдалося вийти за межі усталеності, не вдаючись до експериментів безпредметного мистецтва і працюючи у традиційних жанрах.  Київський художник Яким Левич відзначав особливу якість творів Анатолія Лимарєва: «З одного боку, простота, прямий зв’язок із тим, що ми сприймаємо, з іншого боку — подолання того, що просте робиться дуже непросто. Це не конфлікт, це необхідна умова творчого процесу. Ніщо не може статися раптом і відразу, весь час відбувається процес боротьби з самим собою. Просте і зрозуміле є дуже непростим, і вимагає шалених зусиль». В експозиції вперше буде представлено з родинного архіву — понад 40 етюдів 1950–1980-х років, виконаних у техніках акварельного, олійного та пастельного живопису. Основний корпус робіт складають пейзажі, які у своїй етюдності бентежно бринять співзвуччям полум’яних барв і стверджують пробудження стихії кольору — стихії ейфорії та смутку Анатолія Лимарєва. Анатолій Лимарєв (1929–1985) Народився у м. Амвросіївка (нині Донецька область). Закінчив КХСШ ім. Т. Г. Шевченка (1951), Київський державний художній інститут (1957). Педагог з фаху — С. Григор’єв. Член СХУ (1970). Твори експонувалися на багатьох виставках в Україні та за кордоном. Учасник «Виставки дев’яти» у Республіканському Будинку художника (Київ, 1985). Твори зберігаються у Дирекції виставок НСХУ, Дирекції художніх виставок Міністерства культури України, приватних зібраннях України, Росії та інших країн Європи. Адрес

22 березня Spivakovska ART:EGO gallery презентує колективну виставку молодих українських митців INSIGHTS. На виставці будуть презентовані роботи, виконані в різних медіа. В результаті відбору робіт, які надійшли в рамках Open Call від Spivakovska ART:EGO gallery, куратори сформували список авторів, чиї роботи презентовано на фінальній виставці. Експозицію складають роботи, в яких відзначено оригінальний стиль виконання та концептуальна відповідність заданій темі. Основна ідея фінальної виставки: глибинні рефлексії митця. В основу покладено питання самоідентифікації художника, його внутрішнього самопошуку та гармонізації з навколишнім світом. За рахунок чого художник проявляє своє «Я» в роботах? Де закінчуються його персональні межі та починається момент впливу та втручання зовнішніх факторів? Як художнику віднайти самого себе за допомогою своєї творчості, не піддавшись спокусам змінитись під впливом зовнішніх обставин? У виставці приймають участь такі автори: Тетяна Русецька (Київ), Катерина Репа (Одеса), Дмитро Зазимко (Київ), Марина Бородуля (Київ), Тетяна Колісник (Харків), Єлізавета Хілько (Київ), Тарас Гайда (Київ), Євгеній Ткаченко (Київ), Анастасія Рябцева (Дніпро), Олексій Носенко (Київ), Ігор Редкін (Київ), Ірина Лоїк (Львів), Марія Гарник (Київ), Артем Андрєйчук Kaffelman (Київ), Оксана Титенко (Київ). «Ми завжди відкриті до нових імен та приймаємо в своїх стінах не лише художників, які відбулись, але і молодих талановитих митців», - говорить Ліка Співаковська, засновниця Spivakovska ART:EGO gallery. Куратори проекту: Юлія Міхно та Дар’я Біленко. Дар’я Біленко, куратор виставки: «Як куратор та інсайдер арт-сфери, я з великою зацікавленістю спостерігаю за появою на локальній арт-сцені нових імен. Для мене є важливим знайомство з молодими митцями, які готові заявляти про себе та вести творчий діалог. При знайомстві з роботами учасників, я, в першу чергу, звертала увагу на рефлексії їх внутрішніх персональних трансформацій, а також на свіже звучання вже звичних технік. В мене з’явились улюблені роботи в експозиції. Впевнена, у глядача вони теж з’являться».   Юлія Міхно, куратор виставки: «Метою цього Open Call, в першу чергу, було презентувати загалу роботи тих артистів, які в силу різних обставин залишаються в майстернях. Становлення українського арт-ринку зараз на початк

Дар’я Кольцова подорожує між мінливими навколишнім і внутрішнім світами, пірнає у них із головою і виловлює прекрасні у своїй нетривалості фрагменти реальності. Проект «Торкаюся» – несподівано відвертий, оскільки художниця відкриває глядачам світ саме таким, яким вона його відчуває, яким його створює її сприйняття. В експозиції проекту представлені графіка, фото та відеороботи, що формують цілісний візуальний наратив про можливість доторкнутися до реальності іншого. Колажі з чорно-білих та кольорових ксерокопій роблять видимим потаємний внутрішній світ ілюзій та демонів. «Ксерографія – це дистантне медіа: між тілом та його відбитком опиняється машина. Їх фактично розділяє прірва. Під час ксерокопіювання тілесність деформується, раціоналізується та, зрештою оцифровується. Ксерокс переводить її з живого у неживе, по суті умертвляє її», – говорить художниця. Колажування продовжує цей процес мутації до точки найбільш віддаленої від життя. Ніжні фото є перехідним етапом від колажів до відео – чуттєвих історій про красу миттєвостей, вихоплених об’єктивом із безкінечного потоку реальності. Художня мова Дар’ї побудована на поетиці наближення та віддалення, чергування зовнішнього фокусу та внутрішнього, стискання та розтискання, вдиху та видиху. Це свого милування людьми, предметами та незначущими у контексті цілого деталями – випадковою складкою на одязі чи шкірі, відблиском сонця, дивакуватим перехожим, волоссям, що розвівається. Художниця проводить глядача від крайньої точки холоду до крайньої точки теплоти. Починаючи з притискань до твердого скла копіювального приладу і завершуючи лагідними доторками об’єктивом камери до живого, чуттєвого й рухомого світу. Відкриття 21.03 о 19:00. Вхід вільний Виставка триватиме з 21 березня по 20 квітня2019 року. Адреса: Щербенко Арт Центр (вул. Михайлівська, 22B, Київ).

Київська галерея Triptych: Global Arts Workshop представляє новий проект В’ячеслава Малини «НАСОЛОДА», експериментальну живописну серію, виконану на шестикутних полотнах в авторській техніці «експресивний пуантилізм». Шестикутник, або гексагон, часто зустрічається в природі: у бджолиних стільниках і панцирах черепах, кристалах води і молекулах вуглецю, структурі ДНК і атмосфері планети Сатурн. Він символізує гармонію, рівновагу, силу, а також «шосте почуття» – таємничий внутрішній навігатор, що допомагає людині відрізнити правду від кривди в мінливому світі. За словами митця В’ячеслава Малини: «НАСОЛОДА – природне прагнення до гармонії, балансу сил, свободи прояву духовних рухів і безкорисливості, але насолода не як самоціль, марнотратство, самоодурманення розкішшю… Об'єктивно гарним, досконалим, за деякими винятками, виглядає лише життєздатне, здорове, квітуче, родюче, нехай навіть воно має загрозливу руйнівну форму. Уявлення про «красу» виховується в процесі соціалізації особистості та запам'ятовується з раннього дитинства. Естетичний смак вносить гармонію в суспільство, уявлення краси робить людину цілісною, бо вимагає згоди обох її натур, а наявність ідеалу, за яким вимірюється дійсність, нівелює примус і особистість отримує свободу. Потреба в естетичній НАСОЛОДІ – специфічний вияв невсипущої жадоби до цілісності, єдності і завершеності, яка гармонізує, відновлює життєздатність, загальну активізацію, формує творчий потенціал і психічний баланс. Ця потреба найбільш нагальна тоді, коли втрачається тотожність з дійсністю, росте незадоволення нинішнім станом справ, в моменти занепаду, втрати віри і стимулів до боротьби та творчості... тоді через естетичну НАСОЛОДУ, через емпатію до творів мистецтва, розряджається внутрішня напруженість, адже в красі є і гармонія, і спокій». На думку Мирослави Хартмонд, кураторки проекту і директорки галереї Triptych: Global Arts Workshop, «творчості В’ячеслава Малини притаманне оригінальне просторове мислення та експериментальний підхід. Він сміливо експериментує з матеріалами і сюжетами. Модульність експозиції викликає асоціації зі стародавнім мистецтвом мозаїки, а також досконалістю світобудови. Незвичайність форми полотна нагадує супрематичні пошуки Казимира Малевича та геометричну абстракцію Ельсуорта Келлі, адже В’ячеслав Малина за допомогою формальних прийомів намагається передати не сюжет, а відчуття, яке важко описати сло

21 березня Музей сучасного мистецтва України презентує проект «Сімейні цінності - Родинні зв'язки». Це виставка «Сімейний альбом. С. О. Григор’єв та його творча родина».  СІМЕЙНИЙ АЛЬБОМ - це історія роду, характери і долі людей, їх любов і натхнення.  Цього разу ми усі разом «погортаємо» незабутні сторінки творчої спадщини Сергія Олексійовича Григор’єва і його творчої родини. Всього 29 учасників, біля 100 творчих робіт, відомі прізвища.  Музей сучасного мистецтва України відкриває «Сімейний альбом» полотнами Сергія Григор’єва (1910-1988) – живописця і графіка, народного художника СРСР, дійсного члена Академії мистецтв СРСР. Його жанрові роботи, як цікаві оповідання – правдиві з важливими деталями, які передають найтоншій стан людської душі, проникливо розкривають характери персонажів, а його пейзажі – розповідь при красу улюбленого Дніпра, чарівність природи у будь-яку пору року. Талант Сергія Олексійовича було помічено і оцінено за життя, він мав державні нагороди, його роботи знаходяться в найкращих музеях світу.  Далі роботи дружини митця – Любові Гнатівни Григор’євої (Стеллецької) (1910-1991) – графіка, живописця, педагога, письменниці. Любов Гнатівна працювала в галузі станкового та декоративного живопису, станкової та книжкової графіки, оформила кілька десятків дитячих книг у київському видавництві “Дитвидав”, пізніше – “Веселка”. Викладала у Київській художній школі. Творила у журналах «Октябрь», «Барвинок», «Піонерія», видавництвах «Радуга» і «Молодежь».  Молодший син подружжя – Саша Григор’єв (1948-1967) – графік, який залишив по собі сотні чудових робіт, серед яких багато образів улюбленої Конча-Заспи. Дочки-близнюки Майя Зарецька-Григор'єва (1933 - 2004) і Галина Григор'єва (р. 1933) – відомі українські художниці. Мисткині досягли визнання, в тому рахунку, завдяки  навчанню у свого першого і головного вчителя – батька.  Завдяки донькам майстра у родину увійшли непересічні митці &

3 19 по 31 березня у центрі сучасного мистецтва «Білий Світ» проходитиме виставка «Конверсія хліба» від художнього об’єднання «Хлєбзавод». Група Хлєбзавод: Євгеній Валюк, Євген Штейн, Ганна Ануфрієва, Настя Діденко та Спартак Хачанов. Учасники «Хлєбзаводу» мають спільні погляди на сучасне мистецтво і найчастіше працюють з темою пострадянської реальності у різних медіа. Назва їхнього об’єднання походить від покинутого заводу на Подолі, який було переобладнано під художні студії та виставковий простір. Ідея проекту полягає в дослідженні інцидентів використання хліба як зброї та/або в якості важелю для підкорення народів. Лабораторією для дослідження художники обрали частину потужностей колишнього Цеху №2 Хлібокомбінату №2 – насамперед тому, що часи існування цього підприємства збігаються з чи не найболючішими моментами історії українського народу. Хліб в даному проекті розглядається як надзвичайно важливий ресурс, а чи не є Україна одним з найбільших світових родовищ цього ресурсу? Візуальна частина проекту складається з колажів, інсталяції, відеозаписів та об’єктів, розміщених в просторі галереї. Автори спробували помислити виставку без живопису як художнього інструменту. Це дослідження має піксельно висвітлити історію подільської промислової зони; експоновані роботи в групах та окремо відображають певні моменти існування Хлібокомбінату і його частин. Відома історія Хлібокомбінату починається ще у позаминулому столітті; в статусі хлібзаводу він існував з 1926 року. Під час Другої світової війни його обладнання було вивезене з країни, але у післявоєнний час він не лише відновив свою роботу, а й першим в країні освоював випуск нових видів хліба, розширював асортимент продукції. Хлібокомбінат №2 було ліквідовано у 2013 році, обладнання демонтоване, а метал, що лишився, здано на брухт. Сьогодні покинуте, напівзруйноване приміщення хлібзаводу є прихистком для художників, які входять до однойменної арт-групи та продовжують його історію. Відкриття виставки відбудеться 19 березня о 19:00. Експозиція триватиме до 31 березня. Центр Сучасного Мистецт

ФОРМА ОБРАТНОЙ СВЯЗИ
Проверочный код *
Восстановить пароль
Для восстановления пароля введите адрес электронной почты, указанный Вами при регистрации. Вам будет отправлено письмо с дальнейшими рекомендациями.
Если у Вас возникли вопросы, свяжитесь с нами по телефону: 044-331-51-21
Авторизация
Регистрация
* Обязательно для регистрации на ресурсе
** Обязательно для выставления лотов
Пароль должен иметь длину не менее шести знаков; содержать комбинацию как минимум из трех указанных ниже знаков: прописные буквы, строчные буквы, цифры, знаки препинания; не должен содержать имени пользователя или экранного имени.
Проверочный код
правила ресурса *
условия аукциона **