Наверх
Меню
Меню

Мои лоты

Галина Браиловская

Рейтинг:
(660)
Рейтинг по сделкам:
+0 -0
Дата рождения
27/07/1964
Регион:
Украина, Киев
Все лоты пользователя
Подписаться
Тип записи
Категории
Дата публикации
Тег

21 черня о 18.00 Музей сучасного мистецтва України запрошує на відкриття виставки «Адреса: Київ» Ця розширена експозиція з музейної збірки продовжую тему попередньої виставки, яка була присвячена Києву. Тема Києва нескінченна. Це місто оспівано поетами і письменниками, його малюють та фотографують. Для когось це місто дитинства, для когось – столиця України, а хтось захоплюється його  давньою історією...  Кожний бачить Київ по-своєму. На виставці можна побачити Київ таким, яким бачать і відчувають його митці – Олена Яблонська, Олександр Павлов,  Ганна Файнерман, Ернест Котков, Олександр Найден, Олексій Орябинський, Зоя Орлова, Віктор Козик, Яким Левич, Олег Животков, Юрій Соломко, Любов Рапопорт… «… мистецтво повинно робити людину кращою, нести душевне світло, робити ставлення до життя більш легким і прозорим. Очищати від похмурих уявлень і думок. Якщо картина відкриє хід до світлого стану, значить, вона зробила добру справу для людей. Картина повинна випромінювати добро» – вважала Олена Нилівна Яблонська. «…Полотна метра вітчизняного абстракціонізму Олександра Павлова уособлення абсолютної свободи» — ця характеристика творчості митця надана художником Олександром Ляпіним.  Олександр Найден – художник, дослідник, письменник, організатор виставок народних майстрів. Це  багатогранна й обдарована людина. Олександр Орябинський – представник так званого «неофіційного мистецтва», його творчість не вписувалася в жорсткі рамки соціалістичних канонів і не підтримувала тогочасну ідеологічну систему. Київські мотиви протягом усього творчого життя звучать у полотнах  Віктора Козика. Його роботи емоційно виразні і сповнені духовності. Юрій Соломко – український художник відомий своїми картинами намальованими на географічних мапах. Соломко стверджує, що географічна карта – це один з найсильніших символів, який було створено людською цивілізацією. І саме на цих символах  Юрій домальовує своє бачення, історію, думку. Якщо уважно вдивитися в твори авторів, ми побачимо різноманітні емоції – переживання, радість, смуток, ніжність, захоплення, розчулення ..., ми відчуємо ритм, в якому працювали митці. Саме так, зі справжніми почуттями та живими емоціями, з особливим ритмом пишуться картини і це в них  дуже цінно. Глядачам потрібно тільки прийти і зануритися в цей потужний енергет

20.06–3.07.2018 Галерея сучасного мистецтва «Триптих АРТ»  презентує персональну виставку  Олександра Павлова «Живопис як відлуння легенд» Виставка художника та літератора Олександра Павлова відображає роздуми автора про сучасний стан культури і суспільства. Духовне та сексуальне насильство, зрада, безвихідь, байдужість, тривога і страх стали постійними симптомами нашого життя. Ці теми і входять у текст картин. Вони транспонують духовний зміст – відчуття/враження і, врешті-решт, спосіб мислення та якусь хворобливість свідомості/усвідомлення себе і світу, світу в собі. Особистість та її внутрішній світ продовжує, як і раніше, бути рідкістю, незалежно від того, до якого століття, якої епохи належить творчість художника. Для сучасної людини важлива вона сама, її уявлення, її світовідчуття, її Ідея… Олександр Павлов Олександр Павлов народився в 1939 р. в Києві. Професійну діяльність розпочав з 1965 р.  Кандидат архітектури (1969).  Член Спілки архітекторів України (1978).  Член Спілки художників України (1989). З 1968 року провів більше ніж 50 виставок в Україні, Німеччині, Франції, Люксембургу, Індії, Англії, Ізраїлі, Фінляндії. Автор книг «Володимирська гірка», «Життя на Лисій горі», «Життя вдалося» (у співавторстві з Селімом Ялкутом), «Сніг на болоті», а також багатьох публікацій в альманахах і періодичній пресі. Живе та працює у Києві.   Вернісаж 20 червня о 18.00 за адресою: вул. Десятинна, 13. Виставка триватиме 20 червня–3 липня.   

100-літній нонконформізм Розмова президента Асоціації арт-галерей України Віктора ХАМАТОВА, мистецтвознавця Лесі СМИРНОЇ та культуролога Андрія ПУЧКОВА. Нонконформізм XX століття як мистецький, соціокультурний феномен — неосяжна тема для дослідників мистецтва, літератури, загалом культурно-історичного тривання. Сучасний українець має уявлення про трагічні долі визначних діячів культури Алли Горської, Василя Стуса, Сергія Параджанова, про їхній спротив тоталітарній ідеології, однак нонконформізм у всіх його складнощах, суперечностях, небуденності ще належить осягати. Наприкінці 2017-го світ побачила монографія Лесі Смирної з програмною назвою «100-ліття нонконформізму в українському візуальному мистецтві», що одразу викликала зацікавлення та дискусії в мистецтвознавчих колах. Адже проблема досі не набула сталих інтерпретаційних характеристик серед сучасних теоретиків та практиків мистецтва.   В. Х.: Упродовж останніх років у галереях, арт-центрах, музеях країни відбулися виставки, в назвах яких використовувалися терміни «неофіційне мистецтво», «андеграунд», «неформальне мистецтво». Ці означення варто розглядати як синоніми чи окремі поняття, і чи є усталене їх тлумачення в професійному мистецькому середовищі України? Л. С.: ...А ще — «підпільне», «катакомбне», «альтернативне»... Йдеться, звичайно, про певну сприйняттєво-наукову розгубленість і перед явищами, і перед феноменами, що породжені тоталітарними часами й досі існують у залишковому вияві, і перед тим, як ці явища називати. Не дивно, що більшість проблем політичного, соціумного, культурного сенсу уже тривалий час перебувають у вимірі майже запеклої дискусійності. Добре, що до відвертих бійок не доходить. Будь-який науковий дискурс передбачає термінологічну «ієрархію», — та щойно ми розглянемо якесь явище в його тривалому історичному бутті, як термінологічні «амбіції» ледь пригасають. Якщо ж говорити про нонконформізм, він не є набором засобів, стилів, вироком чи епітафією на тілі культури. Власне, він і є культурою, що поновлювала притлумлені усілякими ідеологіями людські почування, сягала витоків традиції з її антропологічною, мисленнєвою, енергетичною, поведінковою наповненістю. Це явище не вкладається у якісь норми, концепції, його не викладали в школі. До нього кожна творча особистість приходила самостійно, у міру прагнення свободи, справедливості, пошуку історичної правди. Такий св

Двадцятьох учасників із семи країн світу згуртував навколо себе Міжнародний мистецький пленер «Кращий художник», що тривав у Вінниці з 5 по 14 червня 2018 року. До участі долучилися й четверо учасниць конкурсу «Срібний мольберт» Євгенія Божко, Людмила Коваль, Олеся Рибченко та Злата Шишман. Упродовж десяти днів учасники пленеру знайомилися з Вінницею та іншими куточками Поділля, спілкувалися, обмінювалися знаннями, набиралися нового досвіду на цікавих майстер-класах, а потім виплескували свої враження на полотні. Злата Шишман бере участь у такому масштабному заході вперше, тож ділиться: «Цей пленер-екскурсія організований на найвищому рівні. Такого досвіду в мене досі не було – тут зібрали справді потужний колектив художників. До того ж, я вперше писала пленерні роботи на великих форматах – ми отримали полотна, розміром 60х80. Раніше я остерігалася цього, але новий досвід став для мене кроком уперед». Працювали художники здебільшого у техніці олійного живопису, жанрово переважали пейзажі. За час пленеру дівчата створили чимало картин, однак найбільш продуктивною виявилася Олеся Рибченко – дівчина написала аж 9 творів. Каже: «Пленер видався дуже насиченим та емоційним, тому деякі мої роботи мають за собою цілу передісторію. Наприклад, картина «Чорний пес» з’явилася під враженнями з села Печери. Панорами там надзвичайно гарні, а на лоні природи ми побачили, як нам здалося, чорного козлика. Та тільки він виявився… собакою. Врешті той пес нас мало не покусав. Це й стало поштовхом до створення роботи. А «Червоні корови» з’явилися завдяки тому, що на наші червоні капелюхи звернула увагу худоба, що паслася неподалік. Ми полишали етюдники з роботами і повтікали. Було весело. Як результат, вийшли дуже емоційні твори та залишилися незабутні враження». А на Людмилу Коваль неабиякі враження справила саме природа Вінничини. Дівчина розповідає: «В одному з сіл є дуже гарний монастир на горі, а по інший бік річки – Молдова. В один момент серце почало завмирати, від цих пейзажів перехопило подих – приходить гордість за те, що саме у нашій країні є такі фантастичні краєвиди!» Євгенія Божко зауважує,

Контакт-діалог із мистцем: в Опішному відкрилася виставка кераміки Гії Міміношвілі У Мистецькій галереї Національного музею-заповідника українського гончарства відкрилася виставка творів кераміки художника-кераміста, члена Спілки художників Грузії та Національної спілки майстрів народного мистецтва України Гії Міміношвілі (Київ) з нагоди 60-ліття мистця. Експозицію склали твори ювіляра з фондової колекції Музею-заповідника. Глина стала могутньою єднальною ниткою, що зріднила Гію Міміношвілі з Опішним. Далекого 1997 року мистець уперше приїхав сюди для участі в І Всеукраїнському симпозіумі-практикумі монументальної керамічної скульптури «Поезія гончарства на майданах і в парках України». Відтоді кераміст став не лише одним із найдавніших і найпостійніших учасників мистецьких форумів, а й добрим другом Музею гончарства. Творчість Гії Міміношвілі представлена на Всеукраїнських та ІНТЕРСимпозіумах,  він став учасником усіх Національних виставок-конкурсів художньої кераміки «КерамПІК у Опішному!», щоразу передаючи окремі свої твори до фондової колекції. Нині Музей-заповідник пишається унікальною колекцією камерних та монументальних творів Гії Міміношвілі. У постійній експозиції гості Опішного мають нагоду споглядати роботи «Контакт скульптур», «Колія» та «OIKOS» (ЕКО) – вони слугують окрасою Галереї монументальної глиняної скульптури просто неба. Кераміка мистця в просторі сучасного арту – яскравий приклад абсолютної творчої свободи. Мінімальними художніми засобами Гія Міміношвілі досягає вражаючої глибини суті зображеного. Особлива контактна побудова робіт запрошує до тактильної взаємодії, а отже – до творчого діалогу. Унаслідок цього мистецтво, яке творить кераміст, – виразно впізнаване й відкрите всьому світу, поза національністю, часом і стильовими тенденціями. Жанна Невкрита, інформаційна служба Національного музею-заповідника українського гончарства Фото Тараса Пошивайла          

19 червня о 19.00 в «Музеї історії Києва», в рамках продовження проекту «Kyїv art school», відкривається виставка провідного живописця сучасності – Ігоря Коновалова. «Розмірковуючи про минуле та сьогодення, умовно розділяємо два зали експозиції на дві сторінки історії. Дві розповіді обраних живописних робіт про те, що було і що є зараз, як два різних світи, поділених міленіумом», - говорить Ігор Коновалов. «В 2014 році я познайомився з талановитим майстром і захопився енергією та легкістю  його робіт. Цікаве поєднання та втілення  атомів і молекул абстрактного мистецтва в образах зайчиків, що літають, хоча зараз не тільки про них…  «Дві сторінки», - так називається персональна виставка Ігоря Коновалова, де ми побачимо два різні життя сучасного українського митця, що працює на межі тисячоліть. Цікавий та насичений творчих шлях – закінчення художнього училища в Дніпропетровську та Національної Академії мистецтв, розвиток арт-комуни «Сквот на Олегівській», в якій ми побували разом з автором – роблять творчість художника дуже цікавою для мистецтвознавців»,- говорить куратор проекту  Дмитро Струк. Мета  проекту «Kyїv art school» - згадати історію становлення та розвитку Української академії мистецтв та організувати серію ретроспективних виставок відомих київських митців сучасності, що отримали професійну освіту в Києві.       Співорганізатор проекту –«Фонд інноваційного лідерства» Спеціальний арт-партнер – фарби «ROSA» Куратор проекту – Дмитро Струк  Відкриття виставки – 19 червня о 19:00, вхід за запрошеннями в МВЦ «Музей історії Києва» (вул. Б. Хмельницького, 7)

14  червня в музейно-культурному комплексі «Львіварня» відкрилася виставка «Друге життя». Основною особливістю виставки є те, що всі арт-об’єкти створені з вторинної сировини. В такий незвичний спосіб організатори заходу хочуть привернути увагу до проблеми роздільного збору та переробки відходів. Еко-проект «Друге життя» об’єднав молодих митців із різних куточків України. Протягом двох тижнів вони працювали над створенням арт-об’єктів безпосередньо в музейно-культурному комплексі «Львіварня». Експозиція виставки включає інсталяції та скульптури з різноманітної вторсировини, а також конструкції, для виготовлення яких учасники використали близько 1000 жерстяних банок, 700 пластикових пляшок, 10 кг скла, 25 кг металу, 150 паперових склянок та 5 кг макулатури. Загалом на виставці представлено 11 об’єктів.  «Для мене особисто, як для майбутнього митця, важливо бути частиною цього еко-проекту. Такі соціально корисні ініціативи допомагають нам висловити власну думку з приводу проблеми сортування та переробки сміття незвичним способом - через призму мистецтва. І ще – дуже приємно, що великий бізнес опікується такими актуальними для суспільства проблемами, ще й в такий творчій спосіб – дякую компанії Carlsberg Ukraine за чудову нагоду!», - зазначає учасниця проекту Анна Штонда. Проблемою сортування відходів переймаються вже не перший рік і представники львівської місцевої влади. «Львів – перше місто в Україні, яке прийняло стратегію Zero Waste, яка робить великий акцент на твердих побутових відходах, як ресурсові. У Львові дуже багато різного роду ініціатив, які, власне, скеровані на перевикористання, сортування, і тому для нас це є важливо. І ми вдячні, що фiнальна виставка такого важливого проекту проходить саме у Львовi», – розповів Андрій Москаленко, заступник міського голови з питань розвитку. В свою чергу,Carlsberg Ukraine, як організатор еко-події відзначає, що для міжнародного бізнесу відповідальне ставлення до довкілля та відходів, роздільний збір сміття та його переробки, не менш важливі, ніж для суспільства і влади проблеми, відповіді на які потрібно шукати об’єднавши зусилля.  «Активна позиція творчої молоді, реалізована через сучасне мистецтво в рамках еко-проекту «Друге життя», – це чудова можливість нав

Міське життя і природа нерідко протиставляються одне одному. Багато хто з нас почувається між двох протилежних полюсів: з одного боку, прагнення до можливостей, що є в містах, а з іншого - бажання насолоди часом на природі, свіжим повітрям, чистою водою та спокоєм. У мультимедійній виставці "Природа vs. Архітектура" молода українська художниця Юлія Бєляєва порушує питання, чи є ми технологічними істотами, чи природними, або ж симбіозом? Вона використовує стіни галереї як полотно і створює віртуальні 3D-проекції, які імітують воду та природні ландшафти. Відвідувачі можуть досліджувати та маніпулювати природою, взаємодіючи з арт-об’єктами. Фотографії міських пейзажів, що доповнюють експозицію, виступають нагадуванням про те, що природне та архітектурне середовища існують в одному часі та просторі. Відкриття виствки 19 ЧЕРВНЯ 2018 о 18:30 Для входу в Американський дім необхідно мати паспорт або посвідчення водія.  AMERICA HOUSE вул. Миколи Пимоненка, 6, Київ, 04050, Україна  

З 19 по 30 червня у Центрі Сучасного Мистецтва «Білий Світ» проходитиме виставка Мирослави Федченко під назвою «Захист Диплома». Виставка ця має невипадкову назву. Можливо, це перший випадок, коли справжній захист магістерського диплома випускниці академії мистецтв відбудеться в художній галереї. Захист дипломних робіт художників – дійство незвичайне. Воно не схоже на відомі нам нудні засідання вузівських кафедр. У день закінчення свого навчання Мирослава Федченко покаже викладачам і відвідувачам галереї експозицію з живописних робіт, доповнену звуковими і відеоефектами, а також конструкціями, що трансформуються. Об'єкт художнього дослідження Мирослави Федченко – взаємодія людської свідомості з навколишнім світом. У виставки є і друга, неофіційна назва – «Сліпа тиша». Вона натякає на той інструмент, яким людина пізнає дійсність, навіть коли нічого не бачить і не чує. Цим інструментом є усвідомленість. Художниця порівнює усвідомленість з водою, з якої складається 70% нашого організму. Під впливом оточуючих вібрацій вода змінює свою структуру, як і свідомість людини змінюється від високочастотних подій, що відбуваються в її макрокосмі. Відвідавши «Захист диплома», глядач «увійде у воду» випускниці академії мистецтв Мирослави і побачить трансформацію її зовнішнього та внутрішнього світу, передану в живописі та інсталяції. Захист диплому і відкриття виставки відбудуться 19 червня о 15:00.  Експозиція триватиме до 30 червня.  Вхід вільний. Центр Сучасного Мистецтва «Білий Світ» (Київ, вул. Пушкінська, 21а)  

В арт-галереї «Мануфактура» проходить персональна виставка чернігівського художника Євгена Шаповалова під назвою «Антропогенез: витоки, предмет, тіло». Антропогенез дослівно означає виникнення та розвиток (генезіс) людини (антропос) в широкому сенсі. В контексті мистецтва та даної виставки – це еволюція людства у проявах його стародавніх культур, творів, предметів та показ самих людей без зайвих прикрас.  Шукаючи власний стиль, використовуючи оригінальну техніку, автор знаходить несподівані рішення. В його роботах прослідковуються цікаві думки щодо буденних речей, а вікові сюжети розкриваються на сучасному тлі. Еротизм в його картинах - це особливий погляд на жінку, спроба зазирнути в таємний світ її бажань та інстинктів. У художніх творах молодого митця завжди є місце сміливому експерименту.  Він критичний до своїх робіт, сприйнятливий до порад і відкритий до всього нового, яке з’являється на стику різних підходів, стилів та напрямків. Живописець поєднує непоєднуване, міксує різні техніки: пастель і масло, графіку і станковий живопис, легко змінює жанри, переходячи від натюрморту до пейзажу, від оголеної натури до портрету.  Митець з повагою ставиться до класики, на якій навчався: «Це - найкраща школа для художника. Я робив копії, намагаючись осягнути техніку майстрів. В процесі навчання приходило розуміння того, чим буду займатись я. З чим прийду в мистецтво, який слід залишу - не можна займатись живописом і не ставити перед собою таких питань».  Народився Євген Шаповалов у 1986 році в м. Сімферополь. Член Національної спілки художників України, неодноразовий учасник обласних і всеукраїнських виставок та міжнародних проектів. Переможець Всеукраїнського пленеру "Найкращий художник" (м. Вінниця, 2017 рік).  Надихнутись картинами молодого митця в арт-галереї «Мануфактура» можна до 20 липня 2018 року. Адреса:  Обухівське шосе, 2 Час работи:  Щоденно з 11.00  до 20.00   

ФОРМА ОБРАТНОЙ СВЯЗИ
Проверочный код *
Восстановить пароль
Для восстановления пароля введите адрес электронной почты, указанный Вами при регистрации. Вам будет отправлено письмо с дальнейшими рекомендациями.
Если у Вас возникли вопросы, свяжитесь с нами по телефону: 044-331-51-21
Авторизация
Регистрация
* Обязательно для регистрации на ресурсе
** Обязательно для выставления лотов
Пароль должен иметь длину не менее шести знаков; содержать комбинацию как минимум из трех указанных ниже знаков: прописные буквы, строчные буквы, цифры, знаки препинания; не должен содержать имени пользователя или экранного имени.
Проверочный код
правила ресурса *
условия аукциона **