Наверх
Меню
Меню

Мои лоты

Галина Браиловская

Рейтинг:
(677)
Рейтинг по сделкам:
+0 -0
Дата рождения
27/07/1964
Регион:
Украина, Киев
Все лоты пользователя
Подписаться
Тип записи
Категории
Автор
Дата публикации
Тег

Культурна Платформа MY ART у співпраці з Агенцією розвитку Миколаєва за підтримки США в Україні оголошують OPEN-CALL для митців на участь у офлайн-виставці проекту CONNECT в Миколаєві. Відкриття офлайн-виставки відбудеться у квітні 2021 року. МЕТА: Концепція проекту CONNECT полягає в тому, щоб дослідити історію трансформації та суть зв’язків між різними людьми, поколіннями, країнами та культурами. ТЕМА: Тематика CONNECT – це всебічне дослідження та рефлексія на тему трансформації зв’язків сучасного світу в епоху глобальної урбанізації та діджиталізації, а також періоду боротьби із новими викликами: кліматичними, епідеміологічними, соціальними. Якщо звертатись до історії людських зв’язків, то зараз ми можемо спостерігати «законсервування» людини у власній зоні комфорту. Це зумовлено пришвидшенням темпу життя; викликами, які доводиться вирішувати кожного дня; збільшенням об’єму інформації, яку ми поглинаємо та обробляємо щоденно; соціальними нормами, що встановлюють держави задля подолання нових загроз та ризиків для суспільства. 2020 рік став періодом руйнування зв’язків як між окремими особами, так і цілими країнами й культурами. Купити квиток і полетіти за кордон, піти на фестиваль, зустрітися із друзями в барі або завітати у будь-який час на гостини до родичів стали недоступними, хоча ще рік до того були звичним явищем для людей. Реальність змусила звертатись до соціального дистанціювання та обмеження власних потреб у комунікаціях. Сучасний світ і культура звернулися до електронних комунікацій. ZOOM, Skype, Clubhouse, різні месенджери, VR та AR - це вже не просто спосіб комунікацій та розваг, а єдиний простір для зустрічей, творчості та самореалізації.  ХТО МОЖЕ ВЗЯТИ УЧАСТЬ? Заявки можуть подавати усі митці, що працюють з темою дослідження соціальних та культурних зв’язків в епоху трансформації світу та подолання нерівності. Вітаються проекти, що були створені в період карантину/локдауну та рефлексують на тему мистецтва в епоху самоізоляції. Роботи можуть бути виконані у будь-яких техніках, включаючи віртуальну та доповнену реальність. ЩО НЕОБХІДНО ДЛЯ УЧАСТІ? Заявки на участь приймаються до 23 березня включно на електронну пошту: info@myart.org.ua Для подання заявки в темі листа необхідно вказати: «Участь в проекті CONNECT, місто, прізвище» В листі вказати таку інформацію: - Ім’я та прізвище - Місто проживання - Email - Номер телефону - Стислий опис роботи/робіт/проекту - До 5 фото поданої роботи/проекту - Резюме автора роботи/проекту УМОВИ УЧАСТІ У ПРОЕКТІ? Організатори обговорюють умови транспортування робіт до м. Миколаєва з кожним окремим автором. Наприкінці виставки всі роботи буде повернено авторам. Для фотографів: організатори мають змогу над

Art People.Space запрошує на зустріч з відомим економістом сфери мистецтва, консультантом з інвестування та управління предметами мистецтва - Денисом Белькевичем! 20 березня «Історія колекціонування. Від Стародавнього світу - до XIX століття» Якими були перші коллекцінери і чи усвідомленою була їхня пристрасть? Як Ватикан став найбільшим колекціонером всіх часів? Чому страусині яйця ледь не витіснили предмети мистецтва? Як технологічна революція, високі ціни і мода змінили підхід до колекціонування? Еволюція колекцій мистецтва і естетики власника: від «колекції всього» до кураторських зібрань. Наступні лекції курсу: 27 березня «Історія колекціонування. XX століття» Що змінилось на арт-ринку з появою нової наддержави - США? Як виховувалося «Золоте покоління» колекціонерів 1950-х років? Коли і ким була монополізована Венеціанська бієнале? Чому музейнi і приватні колекції часом належать одним власникам? Як на арт-ринку настає аналог «періоду первісного накопичення капіталу» - формування нових поколінь колекціонерів? 3 квiтня «Сучасне колекціонування. Покоління X-Y-Z» Як часто приходять нові покоління і як не заплутатися в їх позначеннях? Хто виявив бiльшу активність в панедмію: мілленіали з ноутбуками чи зумери зі смартфонами? Чому у 2020 році до трьох основних мотивацій покупки мистецтва додалося ще дві? Чого хоче Покоління Z: грати, орендувати або ділитися? Чому молоді купують молодих і що за слово таке страшне - NFT? Денис Белькевич - економіст сфери мистецтва, засновник акселератора ArtTech-стартапів Fuelarts, автор багатьох публікацій на тему арт-ринку та технологій, консультант з інвестування та управління предметами мистецтва, менеджменту приватних колекцій. Здобув освіту в Sotheby's Institute of Art, Нью-Йорк.   Місце проведення: Inverium platform Адреса: вул. Володимирська, 49А, м. Київ Дата: 20 березня  Початок реєстрації о 13:40 Реєстрація обов'язковa:  

Art People.Space запрошує на зустріч з відомим економістом сфери мистецтва, консультантом з інвестування та управління предметами мистецтва - Денисом Белькевичем. Серія з 4-х лекцій «Арт-ринок 2021. Сучасне колекціонування»  Лекція 1 - 13 березня  «Арт-ринок і COVID: до і після»  Пандемія коронавiрусу змінила наше життя, а з нею - наше сприйняття мистецтва. Чи стало воно ближче завдяки онлайн? Чи готові ми купувати мистецтво поза ярмарків і фізичних аукціонів? Чи повернеться художній світ до космополітичного укладу без видимих кордонів? Наскiльки змінить ситуацію тотальна вакцинація? Що чекає на арт-ринок у 2021 році і яким він буде в наступне десятиріччя? Лекція 2 - 20 березня  «Історія колекціонування. Від Стародавнього світу - до XIX століття»  Якими були перші колекціонери і чи усвідомленою була їхня пристрасть? Як Ватикан став найбільшим колекціонером всіх часів? Чому страусині яйця ледь не витіснили предмети мистецтва? Як технологічна революція, високі ціни і мода змінили підхід до колекціонування? Еволюція колекцій мистецтва і естетики власника: від «колекції всього» до кураторських зібрань.  Лекція 3 - 27 березня  «Історія колекціонування. XX століття» Що змінилось на арт-ринку з появою нової наддержави - США? Як виховувалося «Золоте покоління» колекціонерів 1950-х років? Коли і ким була монополізована Венеціанська бієнале? Чому музейні і приватні колекції часом належать одним власникам? Як на арт-ринку настає аналог «періоду первісного накопичення капіталу» - формування нових поколінь колекціонерів?  Лекція 4 - 3 квiтня  «Сучасне колекціонування. Покоління X-Y-Z»  Як часто приходять нові покоління і як не заплутатися в їх позначеннях? Хто виявив більшу активність в пандемію: міленіали з ноутбуками чи зумери зі смартфонами? Чому у 2020 році до трьох основних мотивацій покупки мистецтва додалося ще дві? Чого хоче Покоління Z: грати, орендувати або ділитися? Чому молоді купують молодих і що за слово таке страшне - NFT?  Денис Белькевич- економіст сфери мистецтва, засновник акселератора ArtTech-стартапів Fuelarts, автор багатьох публікацій на тему арт-ринку та технологій, консультант з інвестування та управління предметами мистецтва, менеджменту приватних колекцій. Здобув освіту в Sotheby's Institute of Art, Нью-Йорк.  Місце проведення:  Inveria Event Space Адреса: вул. Володимирська, 49А м. Київ  Дата: 13 березня  Початок реєстрації о 13:40  Реєстрація обов'язкова: 

Галерея сучасного мистецтва Триптих Арт представляє виставку  емалей Оксани Стратійчук (Україна) та живопису Володимира Зленка (Білорусь) КОРОТКА ЗУСТРІЧ «Коротка зустріч» — перша спільна виставка українського графіка Оксани Стратійчук та білоруського живописця Володимира Зленка. Цей проєкт виник з легкої руки Тетяни Савченко, незмінної господині галереї Триптих Арт, яка невимушено об’єднала двох авторів та різні види мистецтва. Роботи Володимира Зленка та Оксани Стратійчук дійсно органічно поєднуються. Вони споріднені за темою й настроєм. Художники, вочевидь, поділяють певний світогляд, дивляться на світ та мистецтво під характерним — дещо романтичним — кутом зору. Та й де ж іще рости і квітнути емалевим рослинам Оксани, як не в таємних садах і тінистих парках, що їх зображує Володимир? До експозиції входять твори Оксани Стратійчук у техніці гарячої емалі: деякі з них були створені за мотивами її графічних аркушів, а інші — безпосередньо з відпрацьованих офортних дошок. Живопис Володимира Зленка — це продовження проєкту «Зелене море», над яким художник працює вже кілька років, поступово презентуючи його у Києві.  У вирі швидкоплинного життя навіть коротка зустріч — це зустріч двох світів та цінний подарунок долі. І кожна зустріч щось приносить: і досвід, і знання, нові переживання і нові контексти. Галерея Триптих Арт поєднує двох різних митців зі схожими світоглядами і пропонує глядачеві відчути резонанс між ними. Оксана Стратійчук  Оксана Стратійчук народилася у 1968 р. у м. Києві. У 1992 р. закінчила Київський державний художній інститут (зараз – Національна академія образотворчого мистецтва та архітектури), графічний факультет, майстерню вільної графіки (викладачі: А. В. Чебикін, М. І. Компанець, В. Д. Сергєєв). У 1993–1996 рр. проходила асистентуру-стажування при Українській академії мистецтва (керівник — Г. В. Якутович). Магістр графіки. Член Національної спілки художників України з 1992 р. Живе і працює у Києві. Брала участь у численних міжнародних та всеукраїнських бієнале та трієнале графіки. Провела понад 25 персональних виставок в Україні та за кордоном. Персональні виставки останніх років (обрані): 2021 «Коротка зустріч» (разом із Володимиром Зленком), галерея Триптих Арт, Київ, Україна 2021 «Лінія горизонту» (разом із Валерієм Шкарупою), галерея «Imagine Point», Київ, Україна 2020 Дніпропетровський художній музей, Дніпро, Україна&n

Вічні цінності: FORSA GALLERY презентувала арт-колаборацію відомих українських митців Виставка Руслана Тремби, Леся Панчишина та Володимира Кочмара відкрила новий виставковий сезон галереї 4 березня о 18.30 в готелі Hyatt Regency Kiev відбулась закрита презентація виставки Eternal Values (Вічні Цінності), де були представлені роботи відомих українських митців, серед яких картини Руслана Тремби із нової серії “Мій Реалізм”, живопис Леся Панчишина та скульптура Володимира Кочмара.  Гостями заходу стали дипломати, світська еліта та представники бізнесу, серед яких бізнесмен Олександр Сосіс, художник Лесь Панчишин, Наталія Баркова, Анастасія Платонова та Катерина Шаповал з Forbes.ua, члени посольства Таджикистану в Україні, представники готелю Hyatt і CEO Club. “Мій Реалізм” це довготривалий проект художника Тремби, через який він доводить глядачів до чистих, локальних, спокійних творів, не втрачаючи тонкого реалізму. Твори майстра мають дзеркальну поверхню, тому глядачі відчуватимуть себе «присутніми» в них. Головними символами живопису Леся Панчишина стали «Ліс» та «Коло». Ліс  асоціюється з життям, з місцем де все зароджується і де можна знайти відповіді на всі запитання, але з часом можна загубитися і зрештою заблукати, а Коло - це світло і тепло, що слугує провідником та орієнтиром в житті людини. Лесь Панчишин в своїх роботах поєднує глибину з плоскістю, таким чином утворюючи перехід від одного простору в інший.  “В наш час поняття скульптура стало дуже розмитим (від дослідження звуку - як форми, до інсталяції) і здається дуже награним та штучним. Для мене скульптура - це мовчазне джерело духовної енергії, що виражено в тривимірній формі, і викликає своєю образністю філософсько-поетичний настрій” - пояснює Володимир Кочмар, член Національної спілки художників України, володар Муніципальної премії, Гран-прі Всеукраїнської трієнале скульптури, Першого призу Всеукраїнської трієнале скульптури 2020.

5 березня у галереї Imagine Point відбудеться відкриття колективної виставки «Звіробоги». Віра у магічні властивості тварин – одне з перших в історії людства релігійних уявлень. З тотемною твариною – першопредком - рід тісно пов’язував своє життя. Ставлення до тотемних тварин було різним. В одних народів суворо заборонялося полювати на них, а в інших – навпаки: м’ясо тварини ритуально вживали у їжу, щоб увібрати у себе силу священного звіра. Багато тисячоліть тому у мистецтві з’являлись перші зображення звірів, що мали сакральний характер. Таким чином народився так званий звіриний стиль. З часом людство дорослішало, змінювалися і взаємини з тваринами. Але образ звіра, птаха, риби завжди хвилював людину - ми зустрічаємо його на стінах храмів, у геральдиці, він прикрашає і звичайні побутові речі. Супроводжує нас і донині... Звіробоги заселили пантеони древніх цивілізацій. Хто ж вони, сучасні звіробоги? Якими ми бачимо їх зараз? Тварини, що живуть поруч із нами, або жили на землі задовго до нас. Або ті, які зовсім не жили в реальному світі, і ми зустрічаємось з ними у снах, фантазіях, навіть згадуємо у молитвах. З давних-давен ми, люди, хотіли не бути самотніми в цьому світі. Зверталися до звірів, що жили поряд, за підтримкою, за силою - врешті-решт, щоби знайти в них суперників, перемогти і ствердити себе. Тварини були здобиччю: їх м'ясо годувало, хутро зігрівало, з кісток будували житло. Згодом людина приручила деяких тварин, навчилася з ними співіснувати, розуміти їх. Звіробоги змінювалися - у них з'являлися людські риси обличчя або частини тіла. За допомогою науки тепер ми знаємо багато про тварин – про їхні звички, характери, про те, яка з них може бути користь. І все ж у них залишилася певна таємнича сила – і ми зберігаємо її для себе. Ми наділяємо тварин характером, ми спілкуємося з ними. Іноді ми боїмося їх, іноді довіряємо їм, дружимо з ними, любимо їх. Іноді служимо їм. Звіробоги у нашій експозиції різні – реальні, напівреальні, цілком фантастичні. Їх створили сучасні художники у різних стилістиках і техніках, втілили у різних матеріалах – на відстані тисячоліть від тих древніх, волохатих і трохи диких, що малювали свої шедеври на стінах печер. Але нас і наших печерних колег єднає розуміння того, що вони – звірі – і справді боги. Кожен портрет представленого в експозиції Звіробога – до певної міри і автпортрет митця: пам’ять поколінь, що підсвідомо живе в нас, трансформувалася крізь призму індивідуальності художника.   Виставку можна відвідати з 05.03 по 03.04.2021.  Адреса: Галерея Imagine Point (м. Київ, Голосіївський пр-т, 86/1, вхід зі двору).  

Аліна Бабенко - дизайнер і художник. Цієї весни вона представить свою першу персональну виставку «Діалог». 5 березня київська галерея Spivakovska ART:EGO gallery відкриє свої двері з новою експозицією, де кожне полотно - це сходинка, що веде до відкриття незвіданих граней особистості, істини, цінностей, бажань і можливостей. Це перша персональна виставка автора і для художниці ця подія є знаковою: це своєрідне внутрішнє визнання і прийняття творчої натури. За допомогою полотен і яскравих фарб, автор відтворює світ, який живе всередині неї, створюючи цілу історію в картинах. Історію, яку раніше ніхто не чув і не почує, але може лише здогадуватися про те, що відбувається з сюжетів. Аліна пише свої абстрактні роботи олією a la prima, тому кожна робота - це фраза з незакінченого діалогу, де автор очікує на зворотні репліки від навколишнього світу, створюючи комунікаційні ітерації із глядачем. Аліна Бабенко, художниця:  «Ця виставка - це діалог, який інколи ми не в силах почути, і який можна відтворити лише за допомогою інструментів, дарованих нам свідомо".   Відкриття виставки відбудеться 5 березня, в закритому форматі, з дотриманням рекомендацій МОЗ, в галереї Spivakovska ART:EGO gallery. Виставка триватиме до 19 березня 2021 і пройде з дотриманням рекомендацій МОЗ. Для перегляду картин автор просить дотримуватися правил: входити в приміщення в захисній масці, використовувати антисептик на вході, дотримуватися дистанції за спеціальною розміткою на підлозі. Spivakovska ART: EGO culture center відновить проведення культурно-масових заходів після зняття відповідних карантинних обмежень. Виставка доступна щодня, з 11 до 19:00. Вхід вільний. Маски обов'язкові. Адреса: Саксаганського, 59Б, Spivakovska ART:EGO gallery.                

ETERNAL VALUES FORSA GALLERY презентує арт-колаборацію Eternal Values з партнерами Hyatt Regency Kiev. Виставка робіт Руслана Тремби, Леся Панчишина та Володимира Кочмара відкриває новий виставковий сезон галереї. “Мій Реалізм” це довготривалий проект Руслана Тремби, через який він доводить глядачів до чистих, локальних, спокійних творів, не втрачаючи тонкого реалізму. Люди є відзеркаленням природи, так як поверхні цих творів мають дзеркальну поверхню, люди мають змогу бути присутніми в них, тихо розчинитись. Пейзаж який перетворюється на Життя. Допоки людина не втручається в Життя природи там панує повна тиша, ми маємо право тільки насолоджуватись. Якщо ми втручаємось в цю тишу то бажано стати частиною цього спокою. Ми є відзеркаленням природи. Листя яке вже віджило свій час, і лежить на землі в очікуванні повного зникнення, розчинення в землі не закінчує цим свою присутність…Так само людина має змогу залишити по собі певний Відбиток. Imprint. Ruslan Tremba Про автора:  У 2002 році роботи Р. Тремби представлені на Венеціанській Трієнале гнутого скла в Італії. У 2010 році Руслан нагороджений Гран-прі на третій міжнародній виставці графіки “Арт-лінія” за серію робіт “До батька на ферму” (Мінськ, Білорусь). У 2013 і 2014 рр. бере участь в Арт-Резиденції “Великий Перевіз”. Ленд-Арт-проект “Саджанці” був представлений в Штутгарті, Німеччина. З 2016 і 2020 рр. Тремба запрошений на участь в арт-резиденції Dukley Art Community, Котор, Чорногорія, де також пройшли його персональні виставки.   Лесю Панчишину подобається поєднувати глибину з плоскістю, таким чином утворюючи перехід від одного простору в інший. Ліс асоціюється з життям, з місцем де все народжується і де можна знайти відповіді на запитання, що довго не полишають роздуми, але з часом можна загубитися і зрештою заблукати. Коло — це сонце, світло, тепло, це орієнтир на який орієнтуються, який слугує провідником та мірилом. Митець вірить в те, що наблизившись до своєї цілі та досягнувши її, коло, яке уособлює в даній серії портал, переведе глядача в інший вимір, відкриє дороги для наступних ідей та цілей. У кожного свій шлях . Хтось вже дійшов до своєї мети, хтось тільки починає свою дорогу . Головне не зраджувати своїм принципам і йти до кінця. Автор ніби питає: де хочеш опинитись ти? Magnetism 1. Les Panchyshyn Про автора:  Лесь Панчишин – один з найбільш прогресивних молод

Art People.Space запрошує на Арт-сніданок. За дві години Ви зможете насолодитися смачним сніданком від шеф-кухаря ресторану, а також прослухати лекцію про життя і творчість видатних митців. Нова зустріч присвячена творчості німецького художника Альбрехта Дюрера - одного з яскравих представників епохи Північного Відродження. Слід, який він залишив у образотворчому мистецтві незаперечний - картини, гравюри і безліч малюнків. Талант Альбрехта Дюрера не обмежувався тільки живописом, він вивчав точні науки, філософію і містобудування. Його спадщина порівнюють з колекціями Рембрандта і Леонардо да Вінчі. NĂM • Modern Vietnamese Cuisine - це ресторан сучасної в'єтнамської кухні, не схожий на те, що ви бачили раніше. Творець та ідеолог NÂM - всесвітньо відомий майстер і талановитий шеф Ектор Хіменес-Браво. СПІКЕР: Anna Bezhnar - кандидат філософських наук, доцент кафедри української філософії та культури Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Початок реєстрації о 10:20 Попередня реєстрація обов'язкова: https://forms.gle/1edPA52DA9PgzPVx7 МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: NĂM • Modern Vietnamese Cuisine - ресторан сучасної в'єтнамської кухні від Ектора Хіменес-Браво. Адреса: вул. Велика Васильківська, 48, Київ. У ресторані застосовуються всі можливі засоби безпеки і дезінфекції. Обов'язково - наявність маски. Деталі за тел .: +38(096)-636-92-50‎

Історія вина і виноробства бере початок з давніх часів. Його значення в древніх цивілізаціях було настільки велике, що займає центральне місце в багатьох художніх творах. На древніх судинах часто зустрічаються зображення сцен сімпосій (захід розважального характеру у древніх греків, під час якого розпивали вино і велися філософські бесіди). Вино, гроно винограду або виноградна лоза нерідко були елементами художніх творів і об'єктом натхнення великих майстрів: Леонардо да Вінчі - «Таємна вечеря», Караваджо - «Вакх», Ян Вермер - «Дівчина з келихом вина», Пітер Пауль Рубенс - «Венера, Купідон, Вакх і Церера», Франциско Гойя - «Збір винограду або осінь», Вінсент Ван Гог - «Червоні виноградники в Арлі», Пабло Пікассо - «Натюрморт з рибою і пляшками» і безліч інших творів. Великі майстри були не тільки любителями, але також великими знавцями і цінителями цього напою. Вино є предметом колекціонування і цінується нарівні з іншими творами мистецтва. Але, кажучи про вино, не можна залишити поза увагою тему етикетки. За кілька століть цей невід'ємний атрибут пляшки з вином виконав довгий шлях від виконання суто інформативної функції до твору мистецтва, коли кращі світові винороби стали залучати великих художників для створення своїх етикеток. До цієї роботи в різний час були залучені такі відомі художники як Жорж Брак, Сальвадор Далі, Марк Шагал, Хуан Міро, Френсіс Бекон, Нікі де Сен-Фалль, Василь Кандинський, Антоні Тапіес, Роберт Вільсон, Ілля Кабаков, Пабло Пікассо, Енді Уорхол, Люсьєн Фрейд. Картини Тулуз-Лотрека, Альфонса Мухи, Ніко Піросмані були використані для оформлення пляшок з вином.     У мистецтві завжди оголена натура символізувала чистоту вражень, почуттів, відкритість емоцій для навколишнього світу. Саме це відрізняє справжнє вино від примітивних підробок або виробів. Його смак і наповненість не вимагає зайвих прикрас у вигляді рясно оформленої етикетки, великої кількості позолоти і буйства кольору. Внутрішня наповненість відповідає відчуттю самоспоглядання, відкритості, взаємоперетікання внутрішнього і зовнішнього світів. Тільки ти, твої почуття і простір. Саме ці асоціації виникають при перегляді робіт Павла Мазая, в яких мінімум конкретики, фігуратівізм зведений до космічних абстракцій, відчуття Космосу, наповненого емоціями автора і глядача. Такі ж наповненість, багатошаровість сприйняття, насичені відчуття виникають при спілкуванні з кращими представниками виноробного мистецтва.   Винороби Вікторія і Борис Пекер (фото: Вікторія Пекер)

ФОРМА ОБРАТНОЙ СВЯЗИ
Проверочный код *
Восстановить пароль
Для восстановления пароля введите адрес электронной почты, указанный Вами при регистрации. Вам будет отправлено письмо с дальнейшими рекомендациями.
Если у Вас возникли вопросы, свяжитесь с нами по телефону: 044-331-51-21
Авторизация
Регистрация
* Обязательно для регистрации на ресурсе
** Обязательно для выставления лотов
Пароль должен иметь длину не менее шести знаков; содержать комбинацию как минимум из трех указанных ниже знаков: прописные буквы, строчные буквы, цифры, знаки препинания; не должен содержать имени пользователя или экранного имени.
Проверочный код
правила ресурса *
условия аукциона **