Наверх
Меню
Меню

Мои лоты

Галина Браиловская

Рейтинг:
(660)
Рейтинг по сделкам:
+0 -0
Дата рождения
27/07/1964
Регион:
Украина, Киев
Все лоты пользователя
Подписаться
Тип записи
Категории
Дата публикации
Тег

У суботу 31 січня 2015 року о 15.00 у конференц-залі Центрального державного архіву-музею літератури і мистецтва України в рамках літературно-музичного проекту «Мистецькі зустрічі в архіві-музеї» та з нагоди експонування документально-художньої виставки «Плеяда бойчукістів» (23.12.2014 – 06.02.2015) відбудеться творча зустріч із видатним українським кінорежисером та ценаристом Олександром Муратовим та показ його документальної стрічки «Бойчук і бойчукізм». Організатори – Державна архівна служба України, Центральний державний архів-музей літератури і мистецтва України, за сприяння Центрального державного архіву кінофотофонодокументів ім. Г. Пшеничного. Довідково:  Муратов Олександр Ігорович (н. 21.04.1935, Харків) – видатний український режисер, кіносценарист, поет, прозаїк, публіцист. У 1959 р. закінчив режисерський факультет Всесоюзного державного інституту кінематографії, майстерня Сергія Герасимова. У 1960 році разом з Кірою Муратовою зняв на московській кіностудії ім. М.Горького свій перший фільм «Біля Крутого Яру». Протягом 1961–1967 років працював режисером Одеської кіностудії, де у 1964 році знов-таки разом з Кірою Муратовою відзняв фільм «Наш чесний хліб», а в 1966 році самостійно фільм «Явдоха Павлівна». Від 1968 р. – режисер Київської кіностудії імені О. Довженка, автор та співавтор сценаріїв до низки власних фільмів. У 1991–1996 роках створив кінотрилогію за творами М. Хвильового («Танго мерті», «Геть сором!», «Вальдшнепи»), що була відзначена премією Всеукраїнського культурно-наукового фонду Т.Г. Шевченка «За значний внесок у національне та державне відродження України».  За понад півстоліття відзняв 25 художніх та 10 документальних фільмів, багато з яких увійшли до золотого фонду українського кіномистецтва. Член Науково-методичної ради Центрального державного архіву-музею літератури і мистецтва України. «Бойчук і бойчукізм» – документальний фільм про видатного українського художника Михайла Бойчука, його школу та внесок у вітчизняне мистецтво. Відзнятий в рамках культурологічного проекту «Обрані часом» на студії «Контакт» на замовлення ТРК «1+1» у 2003 році. Автор сценарію та режисер – Олександр Муратов; оператор – Едуард Тимлін; продюсер – Лариса Роднянська. Адреса ЦДАМЛМ України: вул. Володимирська, 22-А, територія Національного заповідника «Софія Київська» (центральний вхід). Для отримання детальнішої інформації, будь ласка, звертайтеся за тел.:  +380 44 2784481; +380 97 7543102

Дорогі колеги! Будемо раді зустріти вас у п’ятницю, 30 січня о 17.00 у новому (тісному) офісі видавництва РОДОВІД!   Нагода – презентація англомовної серії видавництва РОДОВІД про сучасне мистецтво України та видання першої книги анлійською мовою, що в перекладі звучить як АНАТОЛІЙ КРИВОЛАП ТА УКРАЇНСЬКЕ ВЕЛИЧНЕ (Родовід, січень, 2015).   Формат: дружня зустріч  за келихом вина з художником Анатолієм  Криволапом, видавцем Лідією Лихач, арт-дилером Ігорем Абрамовичем.   Актуальність події:  і в мирні часи ми зауважували, що світ несправедливо мало знає про українську культуру та українське мистецтво. А  під час війни на сході України і поготів – кожне “правильне” слово, мистецький жест, культурна подія  мають особливу ціну і збільшують число прихильників українського проекту. Англомовна книга ANATOLIY KRYVOLAP AND THE UKRAINIAN SUBLIME – академічна розвідка американської дослідниці Дженіфер Кан про творчість потужного Майстра кольорових метафор, видатного українського мистця Анатолія Криволапа – має стати свідченням того, що українське мистецтво органічно вписане в світовий контекст,  «синопсисом модерної України».   Перша презентація книги в США відбудеться в рамках щорічної конференції викладачів мистецтва, дослідників, арт критиків, видавців, журналістів 11-14 лютого 2015 року у  Нью-Йорку http://conference.collegeart.org, де учасником книжкового ярмарку буде і видавництво Родовід.   Про автора дослідження: Jennifer Cahn, PhD University of Southern California, Los Angeles, CA Ph.D., Art History, 1999. Major Field: 20th Century Russian/Soviet Art.
Minor Field: Museum Studies.
Dissertation: Nikolai Punin and Russian Avant-garde Museology, 1917-1932. Director: John Bowlt. jennifer.cahn@alumni.usc.edu   Дженіфер Кан про Анатолія Криволапа: … Абстрактні пейзажі Криволапа, намальовані смугами яскравих кольорів, схоплюють дух нової, незалежної України — все ще дуже селянської, але посталої на порозі XXI сторіччя з зухвалою енергією, за якою ховається тяжке минуле. Це українська ідея величного в усіх її суперечностях...   ... Популярність Криволапа полягає в напрузі, яку він створює між ностальгією та сучасністю. Його картини можна розглядати як с

Друзі, 30-го січня ми завершуємо виставку «Буде Українське» художника проекту SLAVA FROLOVA - GROUP Костянтина Копосова поетичним вечором. За цей час, в рамках проекту, ми дивились театральні вистави та фільми українських режисерів і зараз пропонуємо вам літературний батл від українських письменників. Трохи драйву та лірики від Дмитра Лазуткіна, Павла Коробчука, Євгенії Чуприной, Богдана Горобчука та Олега Коцарева в поєднанні зі смачним глінтвейном хлопців з «Мистецького Барбакану». Буде віршовано, буде щиро, буде по-хуліганськи романтично – буде по-нашому!  Чекаємо за адресою: вул. Десятинна, 12, Музей «Духовні скарби України» о 19:00 Детальніше про подію:https://www.facebook.com/events/757295621022926/    

  На головному фото: Алан Родьє на відкритті виставки 28 січня в Dymchuk Gallery відбулося відкриття  персональної виставки французького художника і  фешн-фотографа Алана Родьє "Balloon People". На виставці представлені 11 нових робіт художника. Герої картин – люди, які складаються з повітряних кульок.   Алан Родьє вибудовує бездоганні образи лбдей із повітряних кульок, спираючись у своїх пошуках на історію мистецтва ("Лежача оголена з кульок"), на образи популярної культури ("Арні" — Арнольд Шварценеггер) та застосовуючи власні портретні фотографії ("Анастасія, що перетворюється на людину з кульок"). Ідея створення фігур з повітряних кульок, за словами художника, спала на думку абсолютно випадково, однак, через деякий час повністю захопила його увагу та спонукала до все нових і нових експериментів, які згодом перетворилися на серію робіт.   Алан Родье — фотограф, художник, працює в жанрі портретної та фешн-фотографії. Алан Родьє народився в 1962 році в Сен-Жульен-ан-Женевуа (Франція). Вивчав економіку в Парижі, однак згодом почав вивчати фотографію та кінематограф. З 1983 року його знімки публікує Vogue, l’Officiel, Marie Clair. Крім того, він знімає рекламу для Givenchy та Dior. На початку дев’яностих художник концентрується на власній творчості та починає створювати колажі, використовуючи свої фотографії в якості основи. Перша персональна виставка художника відкривається в 1991 році.   Виставки Collection Gallery. Лондон 1991 Cheisea Gallery. Лондон 1992 Gallery America. Нью-Йорк 1994 Bleeker Gallery. Нью-Йорк 1994 Galerie Guenegaud. Париж 1995 Saint Saviour Gallery. Лондон 1998 Opera Gallery. Нью-Йорк 2000 Galerie Seine 51. Париж 2001 Galerie Seine 51. Париж 2002 Air Gallery. Лондон 2003 Chateau l'Hospitalet. Франція 2004 Chinagora. Париж 2004 V&A Gallery. Бейрут 2005 Galerie Xavier Sequier. Париж 2005 Espace Matignon. Париж 2005 Opera Gallery. Дубай 2008 Opera Gallery. Монте Карло 2008 Walls Gallery. Амстердам 2008 Galerie Couteron. Париж 2011 Galerie Raphael Imbert. Париж 2011 Gallery Abiaad. Бейрут 2011 Galerie Couteron. Париж 2011 Galerie Raphael Imbert. Париж 2011 Gallery Abiaad. Бейрут 2011 SW1 Gallery. Лонд

Мастер-классы в галерее "Синий вечер" Список мастер-классов по декупажу:                              Проводит мастер Анна Кутняк  Время проведения в  воскресенье в  14:00 (3-3,5 часа)  Стоимость от 170-200 грн. 1. История происхождения декупажа. Классический декупаж. 2. Шебби-шик. Состаривание, потертости, набрызгивание. 3. Кракелюр - узоры из тонких трещин. 4. Обратный декупаж. Работа со стеклянными изделиями. 5. Объемный декупаж. Структурные пасты, контуры. 6. Мозаика из яичной скорлупы. 7. Декор бутылок с шампанским. Предпраздничные мастер-классы. 8. Золочение. Работа с паталью. 9. Патинирование, браширование деревянных поверхностей. 10. Техника "Терра". Работа с природным материалом. 11. "Декопатч"- мозаика из кусочков бумаги. 12. "Пейп-арт" - авторская техника                                                    Мастер-класс по живописи Живопись маслом постановочных натюрмортов Проводит мастер-класс опытный художник, дизайнер Иван Григорьев.   Во время проведения мастер-класса Иван делает интересные экскурсы по истории искусства. Время проведения в субботу в 15:00 (3-3,5 часа).  Стоимость 400грн.                              Мастер-класс по рисунку Проводит художник-живописец, педагог Мария Полякова Время проведения в четверг в 18:00 (2 часа) Стоимость 170 грн  Полный  курс  рисунка, основы композиции, графические техники (акварель, карандаш, пастель, туш перо, сангина, уголь)                             Мастер-класс по валянию из шерсти Проводит  мастер Наталья Диденко Время проведения в пятницу  в 17:00 (3 часа) Стоимость от 180 грн. Рождественские овечки Картина из шерсти «Зима» Чехол для мобильного телефона «Кот» Войлочные варежки «Изморозь» Шерстяной цветок «Пион» Посетив наши мастер-классы вы убедитесь, что делать подарки своими руками это легко и просто! Все наши МК проводятся в галерее в позитивной атмосфер

26 января 2015 года в зале Института проблем современного искусства состоялось открытие выставки Школы современного искусства "Зерна нового. Время как реальность". На выставке представлен плод коллективного творчества: учеников школы – начинающих художников и кураторов, а также художников и кураторов уже состоявшихся – преподавателей, сочувствующих идее поддержки нового.   Виктор Сидоренко и Наталья Шпитковская Во время выставки мы пообщались с преподавателем Школы современного искусства Антоном Логовым, который рассказал о своих учениках и работе в школе: "Руководитель проекта Виктория Бурлака пригласила меня вести курс современной живописи в Школе современного искусства. Ученики школы — люди, не имеющие профессионального художественного образования. Некоторые из них учились в художественной школе, не более того. Меня это заинтересовало... Моя задача в обучении — не создание своих клонов, а направить учеников в сторону искусства. Я считаю, что чем больше людей будут идти в этом направлении, тем будет лучше для нашего общества. Я не знаю, станут ли наши ученики художниками, будут ли они продолжать заниматься живописью, но то, что они будут культурными людьми — это точно. Основная особенность сегодняшней выставки – ее экспериментальный, свободный, открытый формат для поиска новых ходов".   Виктория Бурлака, Антон Логов и Виктор Сидоренко Художники, принявшие участие в выставке: Евгения Антонова, Ольга Антонова, Анна Битаева, Алена Бондаренко, Мария Драчук, Маргарита Киселева, Катерина Кубицкая-Солдатова, Алена Кузнецова, Елена Лукьянова, Юлия Захарова, Наталья Лиховая, Ольга Чекотовская, Алена Шосталь, Лилия Чавага, Оксана Чепелик, Антон Логов, Сергей Попов, Игорь Янович, Андрей Дудченко, Виктор Арефьев, Марина Биндич, Олег Грищенко, Юрий Пикуль, Михаил Завальный, Станислав Силантьев, Андрей Сидоренко, Эльмира Шемсединова, Кирилл Коваленко, Татьяна Кашкарова, Устим Федько, Максим Рыбалко, Дмитрий Щеголев, Cirrus Minor, Наталия Муха, Марта, Олег Камлук, Слава Кононов (In Trash), Бондеро, Альбина Ялоза, Александр Пролетарский, Алена Токовенко.   Антон Логов Кураторы выставки: Виктория Бурлака, Алиса Гришанова, Люся Зоря, Ирина Кочубей, Ксения Логан, Ксения Рожак-Литвиненко, Катерина Петрусь, Анастасия Мережко, Анна Бондарь, Ирина Соболь. Задействованные в подготовке преподаватели: Антон Логов (курс живописи),

23.01.2015 года в Национальном музее изобразительного искусства состоялось открытие выставки "Спецфонд. 1937-1939 г.г." В трех залах представлены 93 работы, среди которых полотна Александры Экстер, Давида Бурлюка, Александра Богомазова, Виктора Пальмова, Ивана Липковского, Василия Сильвестрова, Кирилла Гвоздика, Оксаны Павленко, Абрама Черкасского, Михаила Бойчука, Ивана Падалко и других художников. Первый зал экспозиции условно назван «Война и восстание» и начинается картиной Онуфрия Бизюкова «Краснофлотец», которая в свое время поддавалась жесткой критике и считалась порочащей образ советского воина. Второй зал — «Сельскохозяйственный». Последний зал – «Индустриализация».     Во времена СССР в ведущих музеях страны существовали особенные собрания — "спецфонды", в которых хранились работы художников, признанных "врагами народа". Произведения, попавшие в такие собрания, должны были быть спрятаны подальше от публики, а в идеале — уничтожены. В Национальном художественном музее Украины специальный секретный художественный фонд сформировался в 1937-1939 г.г. В него из музеев Украины завозились произведения "врагов народа", "формалистов", "националистов" — тех, кто по мнению партийных идеологов "искажал социалистическую действительность" и "представлял угрозу" новому обществу. Большинство имен и произведений на годы исчезли из истории украинского искусства. Так в Спецфонд НХМУ попали картины Александры Экстер, Александра Богомазова, Давида Бурлюка, Виктора Пальмова, Алексея Грищенко, Семена Йоффе, Неонилы Гриценко, Михаила Бойчука, Михаила Жука, Николая Ивасюка и многих других художников. Судьба большинства из них оказалась трагичной. По обвинению в контреволюционной националистической деятельности были расстреляны: Михаил Бойчук, София Каменская-Бойчук, Иван Липковский,  Василий Сильвестров, Николай Ивасюк, Иван Падалка, Василий Седляр, Илья Шульга. Значительные сроки заключения получили Онуфрий Бизюков и Кирилл Гвоздик. Покинули Украину и уехали в Москву Йосиф Гурвич, Ирина Жданко, Оксана Павленко, в Казахстане поселился Абрам Черкасский. Те, кто остался в живых, навсегда изменили свою жизнь, свою живописную манеру. Много художественных произведений 1920-х—1930-х г.г. надолго были изъяты из контекста украинского искусства.

            Творчість В’ячеслава Приходько, вихованця Львівського інституту декоративного і прикладного мистецтва,  в образотворчому мистецтві Закарпаття – особлива неповторна сторінка. В гурті  сучасних митців краю як загально визнаних, так і тих, що знаходяться в процесі самоствердження, він виозначується якоюсь особливою  художницькою  інтелігентністю, загостреним малярським  естетизмом, творчою свободою і розкутістю, впевненим  професіоналізмом. Свою відданість традиціям закарпатського живопису він висловлює не посередництвом зовнішніх ознак, вона   криється в розумінні глибинної суті  локального образотворення.    В’ячеслав Приходько. Вгору по сходах, що ведуть вниз.          Вже в перших самостійних мистецьких працях художник прагнув сформувати особистісну творчу концепцію, намагався знайти суголосну  своїм світоглядницьким ідеалам зображальну лексику, власну формулу образно-емоційного потрактуання теми. Стилістична прикмета творчої манери Вячеслава – послідовний конструктивізм формовияву, що є незмінною домінантою  його авторської  малярської позиції. Свої мистецькі принципи художник вирішував у руслі  активізації декоративної палітри, насиченої відкритими, артистично імпровізованими кольорами, у свідомо акцентованій монументалізаціі, стилізації і узагальненні  живописних зображень, у візуальному очищенні картинного простору від тягаря зайвих деталей. Його творам незмінно властива естетична самодостатність, емоційна комфортність, відсутність провокативності, конфліктності. У полотнах живописця панує стихія кольору і світла, рухлива живописна пластика, збагачена складними фактурними модуляціями.   В’ячеслав Приходько. Світла експрессія         В діапазон мистецького погляду живописця  потрапляло  усе багатство і розмаїття проявів нашої екзистенції, він був незмінно відкритий найрізноманітнішим враженням  та  почуванням і своє  призначення бачив  в їх перетворенні  на матеріал мистецтва. Однак, своєю популярністю в колах численних симпатиків, поціновувачів та фахівців, він завдячував, передусім, міському краєвидові, виоформленому на виразних особистісних зображальних  висло

Час минає... Крокує невимовно болісно-неквапно чи летить безжально стрімко-невпинно. І ти вже й не знаєш, де ти, коли ти, як ти. Те, що було, стає тим, що буде. Те, що є, раптом вислизає, тече крізь пальці, мов вода у клепсидрі...   «Рух часу» – виставка левкасів, створених Олексієм Малих упродовж останнього десятиліття. Десятиліття, сповненого надій, кохання, розчарування, болю і знов надій. Що відчувають руки митця, торкаючись дерева чи полотна – первозданного, справжнього, чистого? Чи можна раціонально пояснити, що хоче сказати художник, про що він думає у певному вимірі часу? Чи, може, просто душа, стомлена від механічного запрограмованого просторового руху, хоче звільнитися і нарешті знайти саме той колір, той символ, той знак? Коли виникла ця робота? А ця? Відстань – десятиліття. Хіба це важливо? Час минає, та дерево залишається теплим, полотно – незаймано-чистим, а душа – «мандрівницею ніжною» у часі і просторі. Марина Шинкарук      Олексій Малих. Народився 1956 р. у Берліні (Німеччина).  1981 р. закінчив Московський державний педагогічний інститут, художньо-графічний факультет. Розпочав виставкову діяльність з 1979 р. (Москва).  З 1987 р. – учасник регіональних та зарубіжних виставок. З 1995 р. – член Національної спілки художників України. З 1996 р. – співкуратор проекту „Весняний вітер”. Живе та працює у Києві.   Ліза Портнова і Андрій Кіріченко Микола Соколов, Петро Лебединець і Оксана Білоус Юрій Макаров Наталка Пікуш і Неллі Ісупова

16 січня 2015 року у виставкових залах Національної спілки художників України відбулася презентація Першої всеукраїнської виставки "Сучасне “мистецтво вогню” України (кераміка, скло, метал)".   Виступає Зоя Чегусова Автор ідеї, організатор виставки – Володимир Балибердін, член НСХУ, голова секції декоративно-прикладного мистецтва КОНСХУ, лауреат премії Катерини Білокур. Автор концепції, куратор-координатор виставки – Зоя Чегусова, член НСХУ, президент Української секції Міжнародної асоціації арт-критики АІСА, н. с. ІМФЕ ім. М.Т. Рильського НАН України, лауреат Національної премії України ім. Тараса Шевченка, заслужений діяч мистецтв України. Куратор розділу «Художня кераміка» - Марко Галенко, член НСХУ,лауреат численних міжнародних виставок і симпозіумів. Куратор розділу «Художнє скло» - Стас Кадочніков, член НСХУ,лауреат численних міжнародних виставок і симпозіумів, лауреат премії ім. Сергія Колоса. Куратор розділу «Художній метал» - Володимир Балибердін, член НСХУ, голова секції декоративно-прикладного мистецтва КОНСХУ, лауреат премії Катерини Білокур.   Галина Дюговська, Аріадна Феодосіївна Вялець, Неллі Ісупова, Стас Кадочніков У виставці прийняли участь біля 100 майстрів зі всєї України, які представили понад 300 творів. Ця масштабна виставка об’єднала творчість вже відомих та молодих майстрів сучасного мистецтва кераміки, скла та металу. Автором ідеї та організатором виставки став член Національної спілки художників України та Спілки дизайнерів України, голова секції декоративно-прикладного мистецтва Київської організації Національної спілки художників України Володимир Балибердін ( на головному фото).   Робота Володимира Балібердіна На експозиціі представлені предмети об’ємно-просторової пластики, панно, станково-декоративні композиції, декоративні посудини, арт-об’єкти для оздоблення архітектурного простору в матеріалах кераміки, скла, металу. Виставка демонструє експериментальні пошуки засобами художньої виразності сучасного "мистецтва вогню" в різноманітних авторських ст

ФОРМА ОБРАТНОЙ СВЯЗИ
Проверочный код *
Восстановить пароль
Для восстановления пароля введите адрес электронной почты, указанный Вами при регистрации. Вам будет отправлено письмо с дальнейшими рекомендациями.
Если у Вас возникли вопросы, свяжитесь с нами по телефону: 044-331-51-21
Авторизация
Регистрация
* Обязательно для регистрации на ресурсе
** Обязательно для выставления лотов
Пароль должен иметь длину не менее шести знаков; содержать комбинацию как минимум из трех указанных ниже знаков: прописные буквы, строчные буквы, цифры, знаки препинания; не должен содержать имени пользователя или экранного имени.
Проверочный код
правила ресурса *
условия аукциона **