Наверх
Меню
Меню

Мои лоты

CULTOPROVID

Рейтинг:
(41)
Рейтинг по сделкам:
+0 -0
Дата рождения
28/01/1961
Регион:
Украина, Київ
Все лоты пользователя
Подписаться
Тип записи
Категории
Дата публикации
Тег

VIII Tashkent bienale contemporary art. Бієнале якого не буде.   Все художнє товариство та шанувальники сучасного мистецтва добре пам'ятають історію з Другою Київською бієнале. Та виявляється на пострадянському просторі ще й не таке буває. При тому, що якраз організатори все зробили для того аби ця подія відбулася в Узбекістані. «Уважаемый Олег, Распоряжением Кабинета Министров Узбекистана было решено перенести Биеннале на неопределенный срок (иными словами, выставка запланированная на октябрь со статусом Биеннале и бюджетом выделенным ранее не состоится). Официально мы не можем назвать это "отменой Биеннале", поскольку формулировка Кабинета Министров была "перенесена на неопределенный срок". Но если говорить не официально, то да, можно сказать, что Биеннале не состоится. Вместо Биеннале в октябре пройдет Международная выставка современного искусства, в которую войдут все подготовленные к Биеннале проекты. Мы все, вся команда занимающаяся проектом на протяжении года и даже более - подавлены, если не сказать раздавлены всей этой ситуацией. Госпожа Нигора Ахмедова напишет каждому личное письмо с извинениями в ближайшее время. Огромная ответственность за проект, который по независящим от нее причинам был отменен, сказался на ее здоровье. Она передает свои извинения и напишет Вам сразу, как только сможет». Така ось цитата була надана художником Олегом Харченко, що відповідно представляє Україну в Ташкентській події. І яка мала б відбуватися ще раніше- в 2015 році, але перенесена була на цей рік. Тема запланованої VIII Ташкентської бієналє: -«Розсуваючи кордони, з' єднаємо світ». Спрямовуючі учасників і відвідувачів до актуальної проблематики сучасності, діалогу Заходу та Сходу, питанню ідентичності й толерантності, ставлячи також запитання стосовно зняття кордонів розуміння різних культур та суспільств. Ця тематика виявилася близькою для українського художника Олега Харченко, тож він її представлятиме власним проектом «Паралелізми»  на тепер вже «небієналє».  Роботи Олега повинні були бути розміщені на одній з центральних стін Головної зали. Залишається тільки поспівчувати Нігорі Ахмедовій, та її команді, бо такого випадку  в історії різноманітих міжнародних артподій разом, і бієналє - не було ще. В VIII Ташкентському  бієналє мало прийняти участь близько 100 авторів із дванадцяти країн світу. А тепер, за десять днів до відкриття ціеї події, 

Пролєткульт. Олег Харч. Художник народився в Сумах. Навчався в Дніпрі. Але мешкав в Мурманську, Кременчуку, Сумах і тепер ось Київ. Творчий шлях зовсім непрямий, нарізаний зкількох частин. Тільки-но закінчилася його персональна виставка «Goodбай Хутір Postмодерн»,  відразу розпочався та швидко плинув одеський «Freierfest». Настала, як завжди, активна осіння пора. Але подіями українського маштабу зовсім не задовільняються художні амбіції Олега. Отже поговоримо про творчість та погляди художника. Ольга Романтік. Як же Ви стали художником? О.Х. На справді, це питання слід розвернути під іншим кутом. Бо коректніше, слід виходити на мій погляд з розумінням того, що процес становлення кожного художника безперервний та чітко пов'язаний із формуванням його як особистості. І тут я не виключення з даного правила. Ольга Романтік. Добре. А як Ви особисто прийшли в мистецтво? І для чого воно зокрема вам ? О.Х. О, це доречі дуже влучне питання. Маю на увазі друге. Вважаю, що саме з цього питання повинен розпочинати свій творчий шлях кожен початківець. Та той хто долає творчі сходи, іноді має повертатися до нього. Це наразі стосується не тільки митця. Не важливо притому якого медійного самовираження . Всі хто так чи інакше працють з мистецтвом- куратори, арт- критики, атрменеджери чи дилєри, архітектори, дизайнери і всі ті хто звутся Артистами. Абсолютно всі без виключення. Це такий собі- наріжний камінь. За велим рахунком, мистецтво- це серьйозна справа. Мистецтво не полюбляє легковажних і дуже погано ставиться до зрадників. Ольга Романтік. Тобто всі митці- дуже поважні та розумні люди? А ті хто їх оточують так само? О.Х. Ну як казати. Художник, артист, митець, візуалізатор, інсталятор. Бачите скільки українською визначень? І з кожним днем ще більшає. Широкі можливості, дуже розгалужене поле діяльності. Тож в реальному житті всього вистачає, справжнього та надуманного. Поверхневого на рівні профанації і навпаки глибинного. Художній світ це і прохідний двір, і надзвичайно самодостатня спільнота. Всього вистачає. Мабуть кожен, хто потрапляє туди, бачить ситуацію зрозумілою. А згодом його опановує розчарування. Приходить усвідомлення, що він краплина в океані. І не більше. Але досить багато дурнів, які вважають себе тими хто «хапнув за бороду бога&

Чудове українське місто Одеса, презентувало якраз в 25- річчя Дня Незалежності України мистецьку подію від незалежного мистецтва. Як і обіцяли Діма Ерліх з Ромою Громовим показати мистецтво від фраєрів одеситам та гостям міста, так вони і зробили. Проїхавши цілу ніч, не хотілося гаяти часу. Знайомство з Одесою звичайно  розпочалося прогулянкою до моря. Тепле, лагідне і знову ж таки Чорне. Сонечко, щоправда було без настрою. Але це не збило нікого з пантелику. Заселення в номер. Трохи сна таки не завадило. Приведення себе до ладу після нічного недосипу. Отже головне відкриття  «Freierfest'у» в Музеї сучасного мистецтва Одеси. Тільки коли побувати там фізично, тоді можна в повній мірі зрозуміти Ройтбурда. Бо дійсно вмістити там навіть малу частку мистецтва одеситів просто неможливо. Справді, з такими фанатами мистецтва як Семен Кантор та Михайло Рашковецький і тепер вже з незабутнім для нас усіх Мирославом Кульчицьким, згуртовано стільки творчого доробку! Що з добрий десяток років тому вже потрібен був інший масштаб приміщення для Музею. Але, в котре "але". Кожних владоімущіх, це все не обходить зовсім. Вони тому і зараз проігнорували «Freierfest», і зрозуміло що у повному складі. Відповідно як могли організатори вмістили ретроспективу робіт Теофіла Фраєрмана, Олександра Замковського, Мирослава Ягоду, Єгорова та інших фраерів того часу.   Артерія прийняла до себе в підвальчик художників з Кракова. Далі у окремій локації Олександр Шевчук. Гості, учасники та журналістська братія не надто мали можливість затримуватися в середині приміщень, і побільшості спілкувалися на подвір'ї.    Споживали напої та гарний сир. Всіх бажаючих згодом запросили на вечірнє паті до міського пляжу. Але рішення набратися сил задля другого дня перемогло. Зовсім інший «Freierfest» нас чекав в приміщені Чаєразвісочної фабрики що на Троїцькій вулиці. Можливо хтось там і блукав шукаючи експозицію. Але Діма нас власноруч підняв екзотичним ліфтом для вантажу прямісінько на четвертий поверх.     Там, на диво, зустрілося не надто багато відвідувачів. Можливо ще не всі прокинулися?  Тож ніяковіючі від прострації питання- а куди йти і на що дивится? О, ну так роб

С 24 по 30 августа в Одессе пройдет Первый ежегодный международный фестиваль современного искусства Freierfest. Организаторы представят работы в различных стилях и направлениях — видео-арт, живопись, графика, 3D-живопись, спрей-арт, мультимедийная живопись, инсталляции, фотография, фото-документация. Главными целями фестиваля заявляется знакомство одесситов с работами известных украинских и зарубежных художников и демонстрация высокого художественного уровня региона. Свои работы жителям и гостям Южной столицы лично представят одни из лучших художников Украины. В рамках фестиваля в Музее современного искусства впервые за 60 лет в Одессе будет представлена персональная выставка именитого художника Теофила Борисовича Фраермана под названием «Фраерман и ученики». В выставке также будут показаны произведения наиболее известных его учеников – Юрия Егорова, Олега Соколова, Дины Фруминой и Николая Шелюты. Работы на выставку взяты из многих частных и музейных коллекций города. Также впервые в Одессе покажут ретроспективу львовского трансавангардиста Мирослава Ягоды «Львов андеграунд». В визуальной программе Фестиваля, впервые в Одессе, свою массивную инсталляцию представит киевская уличная mixed media группа «Pivnyky Time». Откроется спецпроект «Double Portrait» украинской художницы Таисии Галаган — преподавателя колледжа Изящных искусств города Саскачевана (Канада). В рамках международной программы организаторы приготовили подарок для города — персональный фото-проект немецкого художника, представителя стрит-арт культуры Берлина Norman Behrendt, а также групповой международный проект, который расположится на 1500 кв. м специального выставочного павильона и включит работы 40 художников. Помимо этого, пройдет выставка польского видео-арта и спец. проект именитого одесского фото-художника Александра Шевчука. Запланировано 7 дней работы выставок художественных произведений, из них 5 дней —  работы форума, который станет площадкой для дискуссий профессионалов сферы искусства и культуры. Спикерами открытых лекций, семинаров, мастер-классов и творческих встреч станут: — Александр Соловьев —  куратор Мистецького Арсенала, искусствовед; — Михаил Рашковецкий — арт-критик и свободный куратор, входит в жюри отбора участников Украинского павильона Венецианского биеннале 2018; — Олег Кулик — художник и куратор, икона перформанса, одни из самых ярких представителей московского акционизма; — Станислав Силантьев — львовский искусствовед и куратор; — Алиса Ложкина — куратор, исполнительный директор Мистецького Арсенала. Площадки фестиваля: — Музей совр

4 серпня 2016 року в київській галереї – KZ ART ROOM, відбудеться виставка колажів, графіки та живопису відомого українського художника Олега Харченка – "Goodбaй Khuтiр Postмодерн". «Напередодні 25 річниці Незалежності України багатьом з нас хочеться попрощатись із тягарем минулого та шлейфом певних подій, які не дають рухатися вперед… Плануємо трохи вийти за класичний формат нашого простору, та показати іронічно-політичне, графічно-міфологічне та трохи живописне мистецтво незалежного та креативного митця – Олега Харча», - куратор проекту, Дмитро Струк. «Розум людський налаштований таким чином, щоби живитися Міхвами. На різноманітні теми. Тому. Комусь властиво їх вигадувати. А от інші персоналії, беруться до розплутування тих хвантазій. Цим можна бавитися довго та в різний спосіб. Але ж бо найменше із зіл, це їх здійснити. Зміксувавши все що є під рукою докупи. Те що є цікавинкою з авторського погляду. Наприклад. Варто проголосити. Що ти ніби б, то прощаєшся зі всім тим у чому зараз живеш. Але робиш ти це, як і слід на повному серйозі. Детально так. Також використовуєш ніби-то постійне обертання довколо міхвологем про колишнє (а на справді зовсім і не минуле) імперство. А ля величні  дванадцятеро персон із того часу. Від геограхвічного зараз вже «Парєбріка». Тьолочкі замуляні акриловими хварбочками на міліметрово-паперовому тлі. Духм'яна орнаментика, як цитата від камухвльованої попмезності. Міксу придворних хворм та сюжетів. Накидані як би Емілем Нольде, випадковим чином перебуваючого тут ось в країнах недоколиханого імперського способу мислення. З його розмахом та жагучою експресією що накидав. На мішковині китайськими хварбами. Цитуванням на портреті з військового займу сторічної давнини. І раптом це марево виявляється вже сьогоденням. З усіма його принадами та сучасними хвішками. З постмодерновим мистецтвом попрощалися, що буде далі?» Олег Харч. 01.08.2016. Офіційне відкриття виставки  відбудеться 4 серпня о 18.30 Виставка триватиме з 4 по 21 серпня у київській галереї KZ ART ROOM (вул.Гончара, 22).

29 июля в Галерее ВЫСОЦКИЙ на Воздвиженке (ул. Воздвиженская, 40) открытие выставки Расима Сейдимова «Заповедный остров Любви».   "Вместо десерта. Когда в глобальном мире царят хаос, насилие, политика, деньги… Устал… Я решил уединиться в мастерской, и мне нравится так жить: своими мыслями, своими «чудиками» я как будто бы создаю карту жизни на бумагах ненужных. Когда я использую этот материал, к нему прикасаюсь, наношу на него графические цветные пятна и создаю маленькие миры, он снова оживает, превращаясь в «заповедный остров любви. Жильцы этого острова приносят мне радость, и мне с ними комфортно. Но потом я возвращаюсь к своим друзьям, выставкам, жизни большого мира. На создание проекта «Вместо десерта» в пространстве музея Владимира Высоцкого меня натолкнул драматизм монолога Гамлета. И поэтическое, созидательное общение с людьми из разных времен на так называемом «заповедном острове любви», которое дает мне надежду на радость и дружбу в жизни. Этот «заповедный остров любви» создается здесь и сейчас поэзией, вдохновением и импровизацией – при помощи моих цветных пятен, голоса режиссера Артура Гураля и поэтических образов Сержа Белошинского и Шуры Степанова. И любой из нас своим добром, воображением, доброй волей может создавать такие острова для себя и других". Расим Сейдимов.  

29 июля в 19:00 в музее Владимира Высоцкого (г.Киев, ул. Воздвиженская, 40) откроется проект Расима Сейдимова «Заповедный остров Любви». Вместо десерта "Когда в глобальном мире царят хаос, насилие, политика, деньги… Устал… Я решил уединиться в мастерской, и мне нравится так жить: своими мыслями, своими «чудиками» я как будто бы создаю карту жизни на бумагах ненужных. Когда я использую этот материал, к нему прикасаюсь, наношу на него графические цветные пятна и создаю маленькие миры, он снова оживает, превращаясь в «заповедный остров любви. Жильцы этого острова приносят мне радость, и мне с ними комфортно. Но потом я возвращаюсь к своим друзьям, выставкам, жизни большого мира. На создание проекта «Вместо десерта» в пространстве музея Владимира Высоцкого меня натолкнул драматизм монолога Гамлета. И поэтическое, созидательное общение с людьми из разных времен на так называемом «заповедном острове любви», которое дает мне надежду на радость и дружбу в жизни. Этот «заповедный остров любви» создается здесь и сейчас поэзией, вдохновением и импровизацией – при помощи моих цветных пятен, голоса режиссера Артура Гураля и поэтических образов Сержа Белошинского и Шуры Степанова. И любой из нас своим добром, воображением, доброй волей может создавать такие острова для себя и других". Расим Сейдимов.

Олег Харченко. Равликіада або Атака Равлів... Вперше в Україні відкриття персональної виставки Олега Харченко з будоражущею коллекцією "Равликіада або Атака Равлів…" Присвячена подіям найвразливішого історичного року України. Художник провів через свою уяву та майстерність кожний із 365 днів цього року. Що ми пережили, які зламали наші уявлення. Усе що відбулося досі не вміщується у нашому розумі. Пройдуть роки та дадуть нам змогу краще осмислити, те что не збагнути сьогодні. Художні полотна допоможуть нам у цьому. Це струмка енергія творчості великих подій виплеснута на холсті.  

ФОРМА ОБРАТНОЙ СВЯЗИ
Проверочный код *
Восстановить пароль
Для восстановления пароля введите адрес электронной почты, указанный Вами при регистрации. Вам будет отправлено письмо с дальнейшими рекомендациями.
Если у Вас возникли вопросы, свяжитесь с нами по телефону: 044-331-51-21
Авторизация
Регистрация
* Обязательно для регистрации на ресурсе
** Обязательно для выставления лотов
Пароль должен иметь длину не менее шести знаков; содержать комбинацию как минимум из трех указанных ниже знаков: прописные буквы, строчные буквы, цифры, знаки препинания; не должен содержать имени пользователя или экранного имени.
Проверочный код
правила ресурса *
условия аукциона **