Наверх
Меню
Меню

Мои лоты

Браиловский Георгий

Рейтинг:
(429)
Рейтинг по сделкам:
+2 -0
Дата рождения
21/12/1961
Регион:
Украина, Киев
Все лоты пользователя
Подписаться
Тип записи
Категории
Автор
Дата публикации
Тег

17 марта в ЦСИ «М17» состоится коммерческий аукцион по продаже предметов классического и современного искусства – CLASSIC & CONTEMPORARY ART.  Торгам предшествует открытая предаукционная выставка, которая пройдет с 14 по 16 марта 2015 года (адрес: Киев, ул. Антоновича, 102-104). Организатором мероприятий выступит аукционный дом «Золотое Сечение».   Александр Гнилицкий “Это первые масштабные торги с 2012 года, где представлены коллекционные работы украинского и русского искусства последних трех столетий. На этот раз нам удалось собрать невероятную и многогранную коллекцию над сбором которой мы работали больше года. О такой коллекции может мечтать каждый украинский коллекционер и даже музей”, – отмечает совладелец АД “Золотое Сечение” Михаил Василенко.   Блок классического искусства конца XIX – первой половины XX века будет представлен работами Сергея Светославского, Степана Колесникова, Николая Бурачека, Эрно Эрба, Карло Боссоли и других художников. Жемчужины классического блока аукциона – три коллекционные работы всемирно известного авангардиста Давида Бурлюка.  Советское искусство на торгах и выставке представят украинские мэтры – Николай Глущенко, Сергей Шишко, Иосиф Бокшай, Адальберт Эрдели, Петр Столяренко, Валентина Цветкова. Отдельное внимание в коллекции аукциона уделено украинским художникам-эмигрантам. Среди лотов творения Василия Хмелюка, Давида Видгофа, Мани Мавро, Владимира Бобрицкого.   Карло Боссоли Торги порадуют и поклонников украинских шестидесятников. Топ-лоты этого раздела – работа “Театр”(Мастер и Маргарита) Виктора Зарецкого и редчайшая работа Григория Гавриленко маслом “Женский портрет”.   Среди топ-лотов блока Contemporary Art:  Олег Голосий “Молитва”, Александр Гнилицкий “Спорт”, Олег Тистол “Проект денег”, Марко Гейко “Натюрморт на белом фоне”, Александр Животков “Женский портрет”, Тиберий Сильваши “Живопись”, Николай Маценко “Полуостров-2”.  Коллекционеры также смогут приобрести работы самых перспективных молодых украинских художников – Артема Волокитина, Назара Билыка, Никиты Кравцова, Михаила Деяка, Романа Минина.   Николай Глущенко Всего на выставке и аукционе будет выст

Ведуча Ольга Сумська "Культурно-просвітницький проект «Нас єднає Шевченкове слово», присвячений річниці з дня народження Великого Кобзаря та включенню цієї видатної події до Календаря пам’ятних дат ЮНЕСКО, відкрито! Сьогодні у Національному музеї Тараса Шевченка було надзвичайно людно – кияни зібрались послухати переклади поезії Тараса Шевченка різними мовами світу. На мій погляд, захід пройшов на дуже високому рівні! Хочу висловити щиру вдячність всім послам іноземних держав та представникам дипломатичного корпусу, які люб’язно погодились прочитати вірші Шевченка мовами їхніх країн. Також хочу подякувати за підтримку та співпрацю співорганізаторам заходу – колективуНаціональний музей Тараса Шевченка, Инна Силантьева та Денис Силантьев і їхньому Фонду підтримки молодіжного та олімпійського плавання, Міжнародному етнокультурному проекту Folk Ukraine в особі його керівника Ігор Добруцький. Величезне спасибі всім учасникам урочистої церемонії - Заступнику Міністра культури УкраїниРостислав Карандєєв, народній артистці України Ольга Сумская, теле- і радіоведучому Volodymyr Ostapchuk, заслуженій артистці України Ользі Шлемко, актору театру та кіно Dmitriy Stupka, народному артисту України Vladimir Talashko, письменникам Віталій-Дмитро Капранови, піаністу, лауреату всеукраїнських та міжнародних конкурсів Roman Lopatinskiy, театр-студії «Слово», народному артисту України Павло Зібров, а також всім присутнім сьогодні гостям і журналістам. Саме завдяки нашим спільним зусиллям вдалося втілити у життя цей чудовий проект. Бажаю всім творчого натхнення у здійсненні нових задумів, миру, благополуччя та добра!"                                                                                  Влада Літовченко   В рамках культурно-просвітницького проекту «Нас єднає Шевченкове слово» переклади поезій Великого Кобзаря прочитали десять послів іноземних держав. Вперше в Україні прозвучав твір Шевченка

З 5 по 15 березня в Мистецькому Арсеналі проходить презентація концептуального проекту Юрія Мусатова «Еволюція хмари» в рамках Великого Скульптурного Салону 2015. Організатор – благодійний фонд Sky Art Foundation.   Ідея серії об’єктів різних за розмірами та конфігураціями керамічних хмар, що увійшли до трьохрічного циклу “Clouds”, полягає у накладанні сенсуалізму та раціоналізму прочитання образу. Образ хмари як чогось мрійливого, ефемерного, часто тривожного, трансформується в асоціацію з “хмарними технологіями”. Свої перші “Хмари” Юрій Мусатов створював надихаючись природним, протиставляючи його технологічному. Еволюцію ми спостерігаємо в останніх роботах серії, де “хмари” “розпадаються” у просторі. Втіливши образ вивільнення вітальної форми з геометричної, автор підсилює першочергову ідею футуристичності. Пройшовши своєрідний еволюційний шлях боротьби природного і механічного, живого та штучного, хмари у небі та іконки на десктопі, Мусатов зумів поєднати всі ці прояви в образі, де цілісність єдиного тримається на силі внутрішньої боротьби.   Юрій Мусатов переосмислює традиційні форми роботи з керамікою. Його твори існують поза межами звичних категорій чи видів мистецтва: станкова скульптура, інтер’єрна кераміка. Ілюзорність сучасного світу у Мусатова представлена в примарних та хитких конструкціях, тонкому, немов мереживному переплетенні керамічних частин. Кераміка Юрія Мусатова – інтелектуальна. У його творах виявляється індивідуальність, неординарне бачення властивостей матеріалу, новаторське застосування технологій і технік,  синтетичність простору і самого арт-об’єкту.   Роботи із циклу “Clouds” (2012 – 2015 рр.) вперше презентуються в такому об’ємі в концептуальному проекті “Еволюція хмари” і демонструють трансформацію форми,  кольору, сенсу та філософського бачення автора.     Місце: Мистецький А

В «Декларации прав человека и гражданина» (1789г, Франция) свобода человека трактуется как возможность «делать все, что не наносит вред другому». В современном мире понятие свободы приобретает особую остроту. Стоит ли говорить о том, насколько этот вопрос является сейчас злободневным и животрепещущим для Украины, для украинского народа. Как гармонизировать отношения людей внутри страны, занимающей первое место в Европе по площади - страны, имеющей сложную историю, населенную людьми различного вероисповедания, разных национальностей, имеющих разные традиции и обряды?   Свой образ свободы художник Степан Рябченко создал, когда  принимал участие в международном симпозиуме «Бирючий» на Азовском море. Как рассказывал сам художник, он прогуливался по песчаному берегу, а вдалеке над гладью моря так же неспешно плыли вдоль линии горизонта облака… Это было какое-то неожиданное осознание счастья быть свободным, понимание того, что самое важное здесь, сейчас и всегда - свобода. Свобода и движение. Сегодня этот образ гуляющего облака видится как символ свободы, независимости, как символ движения, стремления к гармонии и миру. Тогда, на «Бирючем», был создан образ, который является универсальным не только для украинцев. Он также понятен европейцам, японцам, китайцам, жителям Аравийской пустыни, и американцам, традиционно гордящимся своими демократическими ценностями.   Образ гуляющего облака, жившего в виртуальном мире за экраном монитора, сегодня сделал шаг в реальный мир. Выбор материала был не случайным. С того момента, как человек стал человеком, он осознал себя свободным и осознал ценность этого понятия. И с этой же поры человек  живет среди предметов, которые подарила ему мать-земля: из глины делались первые предметы быта, посуда, письмена, глиняными были первые скульптуры и даже печати. Вечная философская проблема решена в вечном материале. Очевидно, что этот материал любим украинцами, он несет теплоту и положительную энергию внутри себя – и это передается не только визуально, но и на уровне тактильных контактов, прикосновений…   Вслед за облаком из виртуального мира в реальный шагнула и с

Щербенко Арт Центр представляє увазі глядачів новий проект відомої української художниці Ілони Сільваші під назвою «Внутрішнє місто», до якого входить серія живописних полотен, виконаних у авторській комбінованій техніці.   «Внутрішнє місто» – єдиний проект-дослідження урбаністичного простору, одночасно спільного та напрочуд інтимного й особистого. Проте кожна окрема робота наповнена маленьким внутрішнім світом і несе в собі складну символіку як результат миттєвого враження від побаченої вулиці, двору, стіни будинку etc. Це те, що завжди поряд, те, повз що ми проходимо кожного дня, але варто лише звернути увагу – і можна відчути унікальний зв҆язок із містом, частиною якого ми є. Як зазначає Ілона Сільваші, «"Внутрішнє місто" – це проект про вигадане місто, в якому побудована складна, майже магічна система взаємозв'язків культурних кодів, таємних знаків і впізнаваних повсякденних образів, які, як сигнальні вогні, і попереджують і заворожують».   Ілона Сільваші – українська художниця, стипендіат Міністерства культури Польщі «Gaude Polonia». Пріорітетні жанри – жипопис, графіка, ленд-арт.   Вибрані проекти: 2014 «Батьківщина», Мистецький Арсенал, Київ; «Діалог», в рамках IV Книжкового Арсеналу, Мистецький Арсенал, Київ; 2010 «Ведмежий поцілунок», Боттега Галерея, Київ; 2008 «Тінь», спільно з Ярославом Присяжнюком, галерея Soviart, Київ; 2009 «Приховане», Боттега Галерея, Київ, «Причетні. Другий етап», Боттега Галерея, Київ; 2005 «Молода генерація художників Європи», Варшава; 2004 IV Міжнародний фестиваль мистецтва в Магдебурзі, Німеччина     Щербенко Арт Центр заснований галеристкою і кураторкою Мариною Щербенко. Завдання центру – створення можливостей для діалогу між представниками світу мистецтва і широкою аудиторією. Центр займається виставковою діяльністю, а також є виступає майданчиком для проведення лекцій, круглих столів, майстер-класів з провідними майстрами сучасного мистецтва України та інших країн світу. Щербенко Арт Центр вул. Михайлівська, 22B, Київ shcherbenkoartcentre.com 096 801 20 41 facebook.com/SerbenkoArtCentr

VII Великий Скульптурний Салон Дати проведнення: 5 – 15 березня Місце проведення: НКММК “Мистецький Арсенал” Організатор: НКММК “Мистецький Арсенал” Арт-директор: Соломія Савчук Консультант: Олександр Соловйов 5 березня Мистецький Арсенал представив найбільший у країні арт-форум, присвячений мистецтву пластики, який різнобічно відображає процеси, що відбуваються в сучасній українській скульптурі – VII Великий Скульптурний Салон. Великий Скульптурний Салон щоразу змінює свій тематичний вектор, загострюючи увагу на актуальних тенденціях, ретроспективах або культурних надбаннях. Цього року в основі концепції проекту – «експеримент» у його різноманітних проявах, трансформація від класичної об’ємної скульптури, що попри все залишається відправною точкою, до просторового об’єкту та інсталяції. Питання, що стоїть перед скульптурою завжди – як навколо себе створити простір, використовуючи нові можливості? Сучасна українська скульптура в пошуках відповіді на передній план виводить експеримент, не знімаючи при цьому пластичних внутрішньовидових завдань. Цей експеримент відбувається за рахунок зміни контекстуальності, розгортається на межі виду, використовує інші, «не скульптурні» матеріали, активно залучає сучасні засоби для розширення і збагачення образу, де важливу роль відіграють світло, рух, колір, звук. Одним з важливих творчих методів – принцип «руйнування як створення». Хід через деструкцію, вольове руйнування форми, стадія творення через руїну нової форми – характерна риса багатьох художніх практик. VII Великий Скульптурний Салон представив твори понад 70 українських авторів, 200 нових робіт, які представлені публіці вперше, індивідуальні презентації митців: Петро Антип, Ігор Береза, Василь Бик, Микола Бірючинський, Катерина Вештак-Андреоне, Ірина Вештак-Остроменська, Володимир Гарбуз, Дмитро Грєк, Михайло Горловий, Ігор Гречаник, Віктор Гриза, Олеся Дворак Галік, Єгор Зігура, Микита Зігура, Дмитро Ів, Андрій Ільїнський, Олег Капустяк, Світлана Карунська, Олександр Карунський, Андрій Кириченко, Ганна Киселева, Володимир Кочмар, Олександр Лідаговський, Антон Логов, Гія Міміношвілі, Наталія Мудрук, Юрій Мусатов, Валерій Пирогов, Іван Підгайний, Андрій Пінчук, Олег Пінчук, Ната Попова, Ліза Портнова, Віктор Проданчук, Яна Роздобудько, Анатолій Ротарь, Василь Татарський, Анатолій Твердий, Зиновій Федик, Володимир Хижинський, Оксана Чепелик, Василь Ярич, Уляна Ярошевич, а також тематичні спеціальні проекти. На Скульптурному Салоні представлені твори митців ЦеГлини: Ігора Берези, Нати Попової, Гії Міміношвілі, Ярошевич Уляни, Олесі Дворак-Галік, Андрія Кириченко, Лізи Портнової, Хижинського Володимира.   Олеся Дворак-Галік 

Коррупция в мире искусства является одной из главных тем обсуждения — каждое второе арт-шоу вызывает недоумение своей коммерческой составляющей. Для тех, кто не является участником арт-рынка, это может быть не так очевидно, но издание Gallerix отмечает: рост роли искусства в качестве инвестиционного товара для ультра-богатых, похоже, все больше искажает процесс принятия любых арт-решений для всех остальных. И лучшее тому подтверждение — картина Поля Гогена, проданная не так давно за 300 млн долларов США.  Музей искусств в Катаре Любое обсуждение денежной ценности предметов искусства вызывает скорее разочарованный гнев среди настоящих художников, в том числе и потому, что порождает слишком много «коммерческих» работ, выполненных именно для продажи и не имеющих, зачастую, никакого отношения к подлинному искусству. Картина 1892 года, написанная Полем Гогеном, обновила рекорд — теперь это самая дорогая из когда-либо проданных картин. Последние 50 лет работа экспонировалась в Художественном музей в Базеле, Швейцария, но её предыдущий владелец решил, что может неплохо заработать на ней и не ошибся. Есть ряд откровенно загадочных аспектов в этой истории. Во-первых, почему именно Гоген стоит так дорого? Во-вторых, почему именно Катар готов платить такие деньги за предметы искусства? Экономисты ломаю голову над этими вопросами. Есть ли эстетическая составляющая в интересе к этому полотну или это исключительно бизнес-решение? Список топ-10 самых дорогих картин, когда-либо проданных, не дает никакого разъяснения относительно того, почему некоторые художники стали настолько ценными, а другие нет. Список включает в себя Ренуара, Пикассо, Поллока, Кунинга, Климта и Бекона — эдакая смесь утонченных модернистов и популярных авторов «красивых картинок». Цена продажи во многих случаях определяется исключительно прошлым опытом, другими словами, работы художника являются ценными только потому, что кто-то заплатил круглую сумму за них в прошлом. Получается замкнутый круг, контролируют который дилеры и коллекционеры, в чьих интересах держать цены на максимально высоком уровне. Поль Гоген, например, не был очень известен при жизни; стоимость его картин серьёзно выросла спустя очень много лет после смерти. Парадокс парадоксов — страна, соблюдающая строгие законы шариата покупает картину художника, чья жизнь далека от эталона морали и нравственности. Бросив жену и пятерых детей, Гоген отправился жить на южные острова, где имел многочисленные связи с молодыми женщинами и умер, ослабленный алкоголем и, возможно, сифилисом, из-за передозировки морфина.

Художник-абстракціоніст Тіберій Сільваші у своїй творчості досліджує проблему часу та, як каже він сам, робить живопис про живопис. Які запитання наразі є головними для мистецтва, яким є «посмертне» існування картини, як зобразити потоки часу та пропустити крізь себе ріку кольору – про це він розповів виданню Platform на зустрічі в Києво-Могилянській бізнес-школі.   Фотографія: kmbs Аби розуміти мистецтво, а тим більше сучасне – треба з цим жити і про це думати. Звичайно, є різні рівні взаємодії з мистецтвом. Можна просто сприймати його як частину «світського» проведення часу з обов’язковим селфі. Та все-таки аби якось серйозніше включитися в цей непростий процес, треба бути підготовленим.      Ти заходиш в галерею – і бачиш не одне полотно, а те, як всі ці полотна взаємопов’язані. Вони перекликаються, відлунюють та коментують одне одного, ставлять питання та відповідають на них, розмовляють з тим, що було зроблено кимось на іншому кінці світу... І це треба розуміти – чи хоча б вміти відчути.   Особливість сучасного мистецтва в тому, що воно рефлексує над собою, над своїми формами, над людиною, яка його вивчає. Споглядання – це лише невелика його складова, яка більш характерна для традиційного мистецтва. В класичному варіанті глядач споживає, зчитує витвір мистецтва, який йому протистоїть. Сьогодні механізми взаємодії твору, глядача, мистецтва і соціуму інші.   Бойс якось сказав, що кожен може бути художником. Можливо, він дещо погарячкував. Але справа тут радше в тому, що змінюється функція глядача в мистецтві. Він вже безпосередньо, тілесно включений в простір мистецтва і є його частиною. І митець враховує участь публіки. Саме соціальні сили визначають те, як діє образ. Важливими стають концептуальні зв’язки між простором картини і навколишньою реальністю.   Про епоху запитань Слово «мистецтво» ми весь час застосовуємо до абсолютно різних речей: мистецтво кулінарії, мистецтво керування автомобілем тощо. Тобто воно вже звично описує якесь вміння, ремесло, і втрачає своє істинне значення. По суті, ми загубили категоріальний апарат, критерії, точні уявлення про те, що ж таке мистецтво. І недарма багато людей, які по-справжньому заглиблюються у всі ці речі, вболівають та розробляють теоретичні основи, говорять, що зараз ми

Бйорн Гельдхоф — заместитель арт-директора PinchukArtCentre, куратор различных выставок и проектов, в частности выставки «The Future Generation Art Prize@Venice» в рамках Венецианской Биеннале 2011 и 2013. Бйорн также является организатором персональных выставок Кэндис Брайтц, Дамиана Ортеги, Олафура Элиассона, Джеффа Уолла, Гарри Хьюма и Аниша Капура.   Именно он назначен куратором украинского проекта в рамках 56-й Международной Выставки Искусств в Венеции (La Biennale di Venezia), где Украина будет представлена групповой выставкой таких молодых украинских художников как: Артем Волокитин, Евгения Белорусец, Никита Кадан, Жанна Кадырова, Николай Ридный & Сергей Жадан, Анна Звягинцева и “Открытая Группа”. В интервью Style Insider Бйорн Гельдхоф рассказал о роли куратора в современном мире, особенностях украинского арт-рынка и своих предпочтениях в искусстве. - Расскажите, с чего началось ваше знакомство с искусством? - Начнём с того, что в моей семье все были очень рады тому, что я планировал стать юристом и уже подал документы для учёбы. Мои родители были настолько счастливы, что подарили мне и моим друзьям поездку в Париж. Не подумайте, это не так необычайно как может показаться, например, путешествуя туда из Киева. Для нас это было достаточно близко и путешествие было очень милым. По приезду в Париж я убедил своих друзей, они до сих пор мои лучшие друзья, пойти в Музей д’Орсе. Они, конечно же, были против этой идеи. В итоге мы всё же попали в музей, правда ребята покинули его через пять минут. Но им пришлось прождать меня несколько часов в соседнем баре за углом. Помню, когда я вышел, то сказал: «Ребята, я кажется изменю направление своего обучения. Я хочу узнавать об этом больше, изучать больше, это так захватывает“. Так я пришёл к искусству. - Каким был ваш первый проект? - Это было очень давно, ещё в студенческое время. В университете я изучал историю искусств, в начале я выбрал историю средних веков, а позже современное искусство. Также, меня всегда привлекал театр и я изучал

6 березня о 16.00 у Національному музеї українського народного декоративного мистецтва відбудеться відкриття виставки «ТИРЛИЧ-ТИРЛИЧ»: Валентина Тищенко – об’єкти  Юля Лазаревська – живопис  Микола Мандрич – фото, відео. Мені дуже близька концепція Йохана Хейзинги про виникнення людської культури у грі, як гра. Я граю з матеріалами, формами, міфами, змістами. Це може бути картина чи скульптура, або фільм, але завжди хочеться створити об’єкт для споглядання, для співучасті глядача… У 2013 році ми з Миколою Мандричем працювали над документальним фільмом «Ігор Шамо. Постлюдія». Постлюдія – буквально, після гри. Наша виставка теж є своєрідною постлюдією. Фільм вже живе своїм життям, а «гра» продовжується. У фільмі про відомого композитора ми ініціювали виконання фрагментів хору-опери «Ятранські ігри». Хор-опера була створена Ігорем Шамо у 1978 році і до цього часу жодного разу не виконувалась. У грандіозному музичному творі (30 хорових номерів) композитор підіймає пласти прамузики та занурює нас у часи пракультури, яка існує лише в нашій уяві. Треба було знайти візуальне рішення для хорових номерів – костюми, сценографію, локацію… Саме в цей знімальний період ми познайомилися з художницею Валентиною Тищенко і запропонували їй зробити головні убори для наших хористів. Виникла ідея створити незвичайні, але відчутні, десь на рівні підсвідомості образи. На виставці глядач побачить результати цієї кропіткої роботи. А далі сам процес створювання так розбуркав нашу художню фантазію, що ми не зупинились і продовжували розвивати «музичну» тему. Микола Мандрич створив фотографічні колажі, я – цикл живописних творів, а головні убори Валі Тищенко отримали статус об’єктів. ТИРЛИЧ-ТИРЛИЧ – це назва одного з хорових номерів, який глядач почує і побачить на виставці. Також ми плануємо показати весь фільм в один із днів з 6 по 22 березня. ЮЛЯ ЛАЗАРЕВСЬКА автор сценарію, режисер і художник фільму «Ігор Шамо.Постлюдія» Виставка триватиме до 22 березня 2015 р.

ФОРМА ОБРАТНОЙ СВЯЗИ
Проверочный код *
Восстановить пароль
Для восстановления пароля введите адрес электронной почты, указанный Вами при регистрации. Вам будет отправлено письмо с дальнейшими рекомендациями.
Если у Вас возникли вопросы, свяжитесь с нами по телефону: 044-331-51-21
Авторизация
Регистрация
* Обязательно для регистрации на ресурсе
** Обязательно для выставления лотов
Пароль должен иметь длину не менее шести знаков; содержать комбинацию как минимум из трех указанных ниже знаков: прописные буквы, строчные буквы, цифры, знаки препинания; не должен содержать имени пользователя или экранного имени.
Проверочный код
правила ресурса *
условия аукциона **