Наверх
Меню
Меню

Мои лоты

Галина Браиловская

Рейтинг:
(660)
Рейтинг по сделкам:
+0 -0
Дата рождения
27/07/1964
Регион:
Украина, Киев
Все лоты пользователя
Подписаться
Тип записи
Категории
Дата публикации
Тег

З 19 по 30 червня у Центрі Сучасного Мистецтва «Білий Світ» проходитиме виставка Мирослави Федченко під назвою «Захист Диплома». Виставка ця має невипадкову назву. Можливо, це перший випадок, коли справжній захист магістерського диплома випускниці академії мистецтв відбудеться в художній галереї. Захист дипломних робіт художників – дійство незвичайне. Воно не схоже на відомі нам нудні засідання вузівських кафедр. У день закінчення свого навчання Мирослава Федченко покаже викладачам і відвідувачам галереї експозицію з живописних робіт, доповнену звуковими і відеоефектами, а також конструкціями, що трансформуються. Об'єкт художнього дослідження Мирослави Федченко – взаємодія людської свідомості з навколишнім світом. У виставки є і друга, неофіційна назва – «Сліпа тиша». Вона натякає на той інструмент, яким людина пізнає дійсність, навіть коли нічого не бачить і не чує. Цим інструментом є усвідомленість. Художниця порівнює усвідомленість з водою, з якої складається 70% нашого організму. Під впливом оточуючих вібрацій вода змінює свою структуру, як і свідомість людини змінюється від високочастотних подій, що відбуваються в її макрокосмі. Відвідавши «Захист диплома», глядач «увійде у воду» випускниці академії мистецтв Мирослави і побачить трансформацію її зовнішнього та внутрішнього світу, передану в живописі та інсталяції. Захист диплому і відкриття виставки відбудуться 19 червня о 15:00.  Експозиція триватиме до 30 червня.  Вхід вільний. Центр Сучасного Мистецтва «Білий Світ» (Київ, вул. Пушкінська, 21а)  

В арт-галереї «Мануфактура» проходить персональна виставка чернігівського художника Євгена Шаповалова під назвою «Антропогенез: витоки, предмет, тіло». Антропогенез дослівно означає виникнення та розвиток (генезіс) людини (антропос) в широкому сенсі. В контексті мистецтва та даної виставки – це еволюція людства у проявах його стародавніх культур, творів, предметів та показ самих людей без зайвих прикрас.  Шукаючи власний стиль, використовуючи оригінальну техніку, автор знаходить несподівані рішення. В його роботах прослідковуються цікаві думки щодо буденних речей, а вікові сюжети розкриваються на сучасному тлі. Еротизм в його картинах - це особливий погляд на жінку, спроба зазирнути в таємний світ її бажань та інстинктів. У художніх творах молодого митця завжди є місце сміливому експерименту.  Він критичний до своїх робіт, сприйнятливий до порад і відкритий до всього нового, яке з’являється на стику різних підходів, стилів та напрямків. Живописець поєднує непоєднуване, міксує різні техніки: пастель і масло, графіку і станковий живопис, легко змінює жанри, переходячи від натюрморту до пейзажу, від оголеної натури до портрету.  Митець з повагою ставиться до класики, на якій навчався: «Це - найкраща школа для художника. Я робив копії, намагаючись осягнути техніку майстрів. В процесі навчання приходило розуміння того, чим буду займатись я. З чим прийду в мистецтво, який слід залишу - не можна займатись живописом і не ставити перед собою таких питань».  Народився Євген Шаповалов у 1986 році в м. Сімферополь. Член Національної спілки художників України, неодноразовий учасник обласних і всеукраїнських виставок та міжнародних проектів. Переможець Всеукраїнського пленеру "Найкращий художник" (м. Вінниця, 2017 рік).  Надихнутись картинами молодого митця в арт-галереї «Мануфактура» можна до 20 липня 2018 року. Адреса:  Обухівське шосе, 2 Час работи:  Щоденно з 11.00  до 20.00   

З 7 по 28 червня 2018 року в Центральному Будинку Художника в галереї «Майстерня» представлена виставка живописних робіт художника Олександра Яновича «Андський експрес».   7 червня в галереї «Майстерня» відбулось відкриття виставки «Андський експрес», автором якої є київський художник Олександр Янович. Художника та його роботи публіці представила засновниця галереї Ірина Вештак-Остроменська. На церемонії відкриття взяли слово та розповіли про свої враження від експозиції арт-критики Дмитро Корсунь та Олег Сидор-Гібелінда, а також художник Петро Бевза. Для Олександра Яновича «Андський експрес» є третьою індивідуальною виставкою. Ідеї для мистецтва художник часто знаходить у подорожах Україною та іншими країнами світу, а концепція «Андського експресу» народилася у поїздці Південною Америкою. Автор пропонує глядачеві подивитися на екзотичні пейзажі країн Латинської Америки, неначе визирнувши з вікна потягу, що везе його крізь нескінченні Анди. Цьому враженню сприяє й сама галерея «Майстерня», приміщення якої ідеально пасує до концепції, бо має великі вікна й витягнуту форму, наче вагон експресу. Крім власного живопису Олександр Янович займається організацією та кураторством мистецьких проектів, зокрема, щорічного конкурсу художників «Український Неформальний Арт-Баттл» та різноманітних художніх пленерів. Виставку «Андський експрес» можна побачити до 28 червня за адресою: м. Київ, вул Артема 1-5, (Центральний Будинок Художника). Галерея «Майстерня» працює з 11:00 до 18:00 в усі дні, крім понеділка та вівторка.

Carbonarium  «Карбонаріум» - перший міжнародний фестиваль перформансу, який об’єднає митців з різних країн. Створений у співпраці з фестивалем «Performensk», як платформа взаємодії навичками, знаннями та практиками в сфері перформативного мистецтва. В продовж чотирьох днів фестивалю буде створений освітній майданчик, де зацікавлені глядачі та учасники зможуть дослідити на власному досвіді базові перформативні мистецькі практики. Тема фестивалю – «ІНТЕГРАЦІЯ», як базовий принцип нашої спільноти. Ми заохочуємо митців об’єднувати свої ідеї та створювати колабораційні проекти. Наша спільна мета сформувати потужну міжнародну арт спільноту, що підтримує експериментальні та міждисциплінарні проекти. Для участі у фестивалі ми шукаємо перформерів, аудіовізуальних митців, акторів, танцюристів аби створити неповторну атмосферу свята перформансу.  Наша команда забезпечить митцям техніку (проектор, світло, колонки), запрошення та просування в ЗМІ, фото та відео документацію перформансів. Open Call триватиме по 18 червня 2018 року. Для участі необхідно заповнити форму: https://goo.gl/sFN8NX Долучайтесь!   Дати: 18 червня – Open Call deadline 5-8 липня - Перший міжнародний фестиваль перформансу «Carbonarium» Подія у фейсбуці: https://www.facebook.com/events/181407339228957 Місце: простір мистецької резиденції Carbon за адресою: Київ, проспект Академіка Глушкова, 1, павільйон 13.

"Морська прогулянка" (авторська екскурсія) виставкою Юрія Єгорова "На яскравому сонці"  Під час подорожі ви побачите, як змінювалась Одеська школа живопису впродовж кількох століть і чим саме одеські краєвиди понад триста років незмінно чарують художників. Наукова співробітниця відділу просвітницької роботи НХМУ Anna Filippova відкриє деякі філософські ідеї та художні секрети мистця; розповість, як творчість Сезанна, Матісса, культура лінійно-стрічкової кераміки та грецька філософія поєднались у картинах одеського художника; говоритиме про стиль письма Єгорова, особливості образів та як особисте відображалося в полотнах художника.  Окрім того, творчість Юрія Єгорова підкаже, на які пам'ятки звернути увагу в Одесі. Реєстрація за посиланням:  https://docs.google.com/forms/d/1457tqpH3J4GIO6Ctlgt0z24gCvH8UqgJ7H4ULJ0iigc Початок екскурсії о 14:00. Ілюстрація: Юрій Єгоров. Пейзаж з мольбертом. 2001

16.06 о 16:00 в НХМУ Актриса Римма Зюбіна читатиме уривки з роману Гео Шкурупія «Жанна-батальйонерка» (1930) У квітні цього року поету, прозаїку, футуристу Гео Шкурупію виповнилося 115 років. Друзі називали його Жоржем, критики — вундеркіндом, а сам він величав себе королем футуропрерій. Так Гео підписався на своїй першій збірці віршів, і його одночасно зненавиділи всі живі українські письменники. Шкурупій хотів спробувати все — поезію, прозу, кіно — і йому все вдавалося. Він дав першу в українській літературі детективну новелу і перший експериментальний роман. Він виробляв і переплавлював чудесні слова, щоб виставити їх у вітринах, як він називав свої книжки. А ще він уважав себе авантурником, трампом, волоцюгою: сьогодні — король, завтра — пройдисвіт. Хто він, король футуропрерій? Не вціліло жодної його фотокартки, зате зберігся живописний портрет письменника. Літературознавець Yaryna Tsymbal розповість про життя і творчість Гео Шкурупія, футуриста і авантурника. Мистецтвознавець Марина Дроботюк (Maryna Drobotiuk) говоритиме про портрет короля футуропрерій, що його художник Фотій Красицький створив за кілька місяців до арешту, і який востаннє виставлявся 25 років тому. У суботу на дві години він знову буде відкритий для шанувальників письменника-футуриста. Актриса Римма Зюбіна читатиме уривки з роману Гео Шкурупія «Жанна-батальйонерка» (1930)   Субота, 16 червня, 16:00 .  Реєстрація: https://docs.google.com/forms/d/1wING5QEBvVlI-e3ZkKeMiVLtWwKp7-8eKWv9t7U2V1o/edit Ілюстрація: Фотій Красицький. Портрет письменника Гео Шкурупія. 1934. П., о. 80 х 60 см. 

16.06 о 14:00 в  НХМУ відбудеться  Спеціальна екскурсія до 100-річчя з дня смерті Олександра Мурашка Олександр Мурашко - один із ключових українських мистців ХХ століття: він один із фундаторів Української академії мистецтва, його картина "Карусель" отримала Золоту медаль на виставці в Мюнхені(1909), його роботи експонувалися на виставках в Римі, Венеції, Берліні, Дюссельдорфі, Відні, Амстердамі, у 1913 році він відкрив свою художню школу на горішньому поверсі будинку Гінзбурга, який у рік побудови вважався найвищим хмарочосом Російської імперії.  «Продавщиці квітів» (1917) - полотно Олександра Мурашка, яке є одним із найважливіших у творчості художника і одним із найцінніших експонатів у колекції Національного художнього музею України. Хоч Мурашко і не встиг закінчити свою роботу, картина здається цілісною і довершеною.  Твір, який художник розпочав улітку 1917 року, віщував новий виток у його творчості - на це вказують сміливі рішення колористики, живописної пластики. Так потужно передати сонячне світло і життєствердну силу художнику ще не вдавалося.  У своїй роботі "Олександр Мурашко. Сторінки життя і творчості" мистецтвозавиця Лариса Членова відмічає цікавий факт, що "Прахов М.А. згадував, ніби Мурашко писав своїх квіткарок на гамірливому базарі, але зображена в картині водойма дає підстави припустити, що вона створювалася в садибі художника, на Лук'янівці". Оскільки, Мурашко навіть із найбільшими полотнами працював на пленері, можливо, по закінченню літа він не встиг домалювати роботу при потрібному освітленні. А постріл у потилицю 14 червня 1919 року неподалік будинку Мурашка на Лук'янівці обірвав і новий виток творчості талановитого живописця, і власне життя - на 44-му році. Олександр Мурашко похований на Лук'янівському цвинтарі у Києві. До 100-річчя від дня смерті видатного художника Олександра Мурашка, запрошуємо на спеціальну екскурсію, яку проведе старша наукова співробітниця відділу просвітницької роботи Алла Зверховська. Субота, 16 червня, 14:00 Реєстрація: https://docs.google.com/forms/d/1oQUDKcqs6fgEPtpXwvrx1Vi5TtQEk774Lga1dKqgjsk  Ілюстрація: О.Мурашко. Продавщиці квітів. 1917, п\о

Знаменитая золотая клетка Ай Вейвея расположилась во дворе Palazzo Franchetti и выставляется в рамках параллельной программы Архитектурной биеннале в Венеции. Следует отметить, что ранее подобные инсталляции выставлялись в Нью-Йорке и стали символом протеста против миграционной политики Дональда Трампа. Китайский художник превратил ограду в мощный художественный и общественный символ разъединения и изоляции. Серия инсталляций в Нью-Йорке называлась «Хорошие заборы - хорошие соседи». Тема миграции особенно близка Ай Вэйвэю, так как во время культурной революции его семью выслали в деревню Шихэцзы, Китай, а его отца, известного поэта, назвали врагом государства. В 1980-х художник уехал в Нью-Йорк, где занялся современным искусством. Он стал известен на весь мир не только своими работами, но и общественно-политической деятельностью в соцсетях и искусстве. После 2015 года Ай Вэйвэй ездил по лагерям беженцев по всему миру, посвятив этой теме большую часть своей практики.    Инсталляция останется в Венеции до 25 ноября 2018 года. "Позолеченная клетка" лучше всего просматривается, когда проплываешь мимо Palazzo Franchetti на водном такси (маршрут - 1).

14 червня художник Антон Логов в рамках виставки "3D PublicArt. Скульптура просто неба" на території Національного заповідника Софія Київська, представив просторову інсталяцію "Крилатий звір". "Ця робота - присвята сучасній Україні, яка пережила дуже багато бід останнім часом. Крилатий звір - це метафора відродження і ідентифікації нашої країни в пошуках свободи. Червоний домінуючий колір - образ вогню і тепла. Крилатий звір - казковий персонаж, який опиняється в реальності на сакральній території міста, як герой нашого часу".  Антон Логов Цьогоріч другий етап виставкового проекту «Скульптура просто неба» (перший тривав з кінця травня до середини вересня 2016 року) проходитиме за підтримки Посольство Венгрии В Украине/embassy of Hungary in Ukraine. Головна мета проекту – продемонструвати та популяризувати серед широкого кола глядачів тривимірні форми сучасного мистецтва у громадському просторі, акцентуючи потребу у встановленні в міському/парковому середовищі фахових творів паблік-арту.  Ідея проекту виникла із розуміння необхідності виходу сучасної скульптури за межі галерей та музеїв, (де їй стає затісно) та її гармонійної взаємодії із навколишнім міським/парковим ансамблем, що є нагальною проблемою українських населених пунктів. Актуальність теми зумовлена й процесом «декомунізації», який порушує назріле питання – визначення творів публічного мистецтва, що нині є маркерами життя суспільства і мають право творити образ сучасного міста. «3D. PUBLIC ART» підтримує головний меседж цього року – діалог минулого і прийдешнього, оскільки 2018 проголошено роком Європейської культурної спадщини. Зіткнення нових форм мистецтва та сучасного образотворення з традиційним сприйняттям національної святині дасть можливість переосмислити нашу культурну спадщину не лише як щось минуле, а й як цінності, які створюємо разом для наступних поколінь. Незаангажованість проекту дозволить представити як маловідомі старі, так і нові, створені спеціально для нього, твори авторів з різних куточків України (Київ, Львів, Одеса, Ужгород, Мукачеве). Передбачена презентація сольних скульптурних міні-проектів і традиційних ландшафтних творів українських скульпторів, а також арт-об’єктів та інсталяцій художників, які працюють в інших царинах візуального мистецтва. Крім знаних скульпторів, акцент буде зроблений і на відкритті нових імен сучасних художників.  Особливістю виставки 2018 року стане перша в новітній історії укра

3 фестивальні дні – 3 події – 3 причини закохатися у Вагнера Коли: 15-18 червня Що на вас чекає:  одна концертна програма та дві постановки опер Вагнера; занурення в незрівнянну фестивальну атмосферу в одному з найкрасивіших міст Європи;  відвідання сучасного Палацу мистецтв Müpa, який 2006 року отримав «архітектурного Оскара» – премію FIABCI Prix d’Excellence. Концертна зала Müpa, де проходять Budapest Wagner Days, славиться своєю надзвичайною акустикою. Окрім концертної зали в Müpa розміщені театр та Ludwig Múzeum, де до 24 червня проходить масштабна виставка сучасного українського мистецтва “Permanent Revolution”, яку можна відвідати перед однією з вистав або під час довгого антракту; можливість побачити унікальну оперну публіку, яка з’їжджається до Будапешту з усього світу, аби послухати твори улюбленого композитора; спілкування та обмін враженнями з операманами-однодумцями та куратором подорожі Анною Ставиченко, яка заразить вас своєю пристрастю до музики Вагнера. Чому саме цей фестиваль: Budapest Wagner Days є найзручнішою можливістю послухати музичні драми Вагнера у виконанні музикантів світового рівня, які виступають на таких культових сценах, як Байройтський фестиваль, Баварська державна опера, Зальцбурзький фестиваль, Teatro alla Scala, Віденська державна опера, Дрезденська Земпер-опера, Паризька національна опера. Але якщо зазвичай квиток на хороше місце на одну оперу Вагнера обійдеться вам у 200-400 євро, у Будапешті  менш ніж за 200 євро можна відвідати одразу три події, які за якістю не поступаються славетним фестивалям та театрам. Тому невипадково фестиваль Budapest Wagner Days приваблює вагнеріанців та просто любителів опери з усього світу. Фестивальна програма:  15 червня – речиталь Камілли Нілунд, всесвітньо відомої фінської співачки, яка спеціалізується на німецькому репертуарі. У вишуканій програмі концерту камерні вокальні твори Сібеліуса, Малера, Ріхарда Штрауса та найінтимніша сторінка творчості Вагнера – п’ять пісень на вірші Матильди Везендонк, недосяжного кохання композитора. 16 червня – «Трістан та Ізольда», найбільш магнетична опера Вагнера, після якої неможливо не закохатися в музичний світ німецького генія. Постановка італійського театрального режисера Чезаре Лєві, який співпрацює із Teatro alla Scala, Метрополітен-оперою, Цюріхською оперою. У головних партіях представник «справжньої школи&

ФОРМА ОБРАТНОЙ СВЯЗИ
Проверочный код *
Восстановить пароль
Для восстановления пароля введите адрес электронной почты, указанный Вами при регистрации. Вам будет отправлено письмо с дальнейшими рекомендациями.
Если у Вас возникли вопросы, свяжитесь с нами по телефону: 044-331-51-21
Авторизация
Регистрация
* Обязательно для регистрации на ресурсе
** Обязательно для выставления лотов
Пароль должен иметь длину не менее шести знаков; содержать комбинацию как минимум из трех указанных ниже знаков: прописные буквы, строчные буквы, цифры, знаки препинания; не должен содержать имени пользователя или экранного имени.
Проверочный код
правила ресурса *
условия аукциона **