Наверх
Меню
Меню

Мои лоты

Галина Браиловская

Рейтинг:
(677)
Рейтинг по сделкам:
+0 -0
Дата рождения
27/07/1964
Регион:
Украина, Киев
Все лоты пользователя
Подписаться
Тип записи
Категории
Автор
Дата публикации
Тег

Персональна виставка Анастасії Губської Sanity Oblivion: нова реальність крізь призму фотографії   20 березня в галереї Spivakovska ART:EGO culture center відкриється персональна фотовиставка художниці Анастасії Губської (Anastasiia Gubska) Sanity Oblivion. Наявність незліченної кількості фотообразів у сучасному світі дає змогу доторкнутися до нової реальності, яка дозволяє замінити більш звичну для кожного з нас. І хоча фотографія й не здатна показати більше, ніж бачать наші очі, вона стеменно може звести нам на гадку те, як мало що ми помічаємо навколо себе. Свій проєкт Sanity Oblivion художниця Анастасія Губська створювала у стані самоти з чималим доважком депресії в непростий для всього людства час.  Почин «малювання» цих портретів припав на період першого, досить суворого, локдауну в Америці. Багатьом людям він подарував чудову можливість завершити заплановані справи та приділити час собі й своїй родині. Не мало було й тих, хто радів не згіршій нагоді заходитись коло самовдосконалення, серед іншого більше займатися спортом. У когось «нове життя» успішно тривало далі, а в Анастасії все пішло шкереберть після першого ж місяця. Настя перестала зустрічатися з друзями й взагалі розмовляти з людьми. Вона покинула робити будь-що корисне для себе й свого здоров’я, перетворюючись, зі слів самої мисткині, у «збайдужілого сидня, що захолов на дивані перед телевізором».   «У цю безпросвітну годину мене раптово осяло: ану ж як осідлати нову емоцію?! Осідлати відчуття втрати здорового глузду й трансформувати його в яскраві витвори мистецтва!.. Я стала заплющувати очі і в’являти предивний світ снів, розмаїтих барв і дивоглядних фей, навертаючи в уяву спогади про твори мистецтва, що їх бачила в житті, та враження з відвідин різних мистецьких і музичних фестивалів. О, скільки всячини барвистої цей досвід вплів мені у думку! Як щедро заструменіла тоді моя вигадка! І так, уливши свій емоційний стан у пензля й розпаливши спогадами яркими нову палітру кольорів, узялась я творити», — розповідає художниця Анастасія Губська. Для створення робіт, що увійшли до проєкту Sanity Oblivion, використано автопортрети художниці. Образи, вбрання та make-up належать авторчиному задумові. Фінальний вигляд робіт було оформлено за допомогою інструментів Adobe Photoshop. Тепер художниця Анастасія Губська готова поділитись з українським глядачем результатом народження нових форм сучасного фотопортрета в умовах пандемії.   Художниця Анастасія Губська 12.02.1996   Родом українка, народилась у Відні, зростала в Англії. Здобула мистецьку освіту в Лондонському (Central Saint Martins) та Кінгстонському університетах мистецтв (курс BA Fine Art та art foundation). Далі навчалас

З 20 березня у львівській галереї «Дзиґа» буде презентовано концептуальний арт-проект української художниці Юлії Захарової «In Memoriam». Процес створення проекту триває протягом багатьох років, він продовжує доповнюватися новими серіями та набуває нових обрисів. Наразі «In Memoriam» складається з семи розділів, що супроводжуються складеними художницею короткими есе, які взаємодоповнюють один одного в рамках експозиції. «In Memoriam» - це проект-подорож, проект-дослідження. Для кожного з глядачів проект стане емоційним викликом, спонукаючи до занурення у глибини власної пам’яті. Юлія Захарова досліджує різні аспекти пам’яті: персональні спогади та їх вплив на ідентичність особистості; наш зв'язок з колективною пам’яттю народу та соціальних груп; вплив часу на спогади та їх сприйняття. Спираючись на дослідження пам’яті у філософії, психології та культурі, художниця шукає відповіді на всі ці питання, та втілює цей пошук у візуально-просторових проявах – своїх художніх роботах. Проект ставить перед глядачем багато питань щодо природи пам’яті, важливості спогадів та їх впливу на нашу індивідуальну та колективну ідентичність та наше майбутнє. На ці питання під силу відповісти лише кожному з нас. Юлія Захарова, художниця:  «В проекті «In Memoriam» я досліджую пам’ять через образ саду, в якому ми блукаємо протягом всього свого життя. Події, обличчя, слова, історії, почуття, думки та звуки супроводжують нас під час подорожі його стежками. Ми зайшли в цей сад, коли дерева були великими. Продовжуємо залишатися в ньому і зараз. Час намагається стерти все, навіть найсильніші переживання. Чи можемо ми впливати на сад наших спогадів, чи можемо ми в ньому сховатися?».  Мирослав Вайда, куратор проекту: «Виставка щільно складена із семи частин/блоків, котрі взаємодіють, творячи єдине цілісне смислове поле. Естетично ємке поліхромне плетиво образів і відчуттів, в якому авторка, використовуючи засоби власної археології, створює своєрідну універсальну книгу, яка є дослідженням феномену пам’яті в цілому. Художниця ніби перегортає перед нами сторінки цієї книги, намагаючись знайти відповідь на пита

20 березня о 17:00 арт-галерея Мануфактура запрошує гостей на арт-вечір в рамках виставки сучасної української художниці Вікторії Адкозалової «Наодинці». Основний лейтмотив творчості Вікторії Адкозалової - Всесвіт в різних його проявах. Чи то жіночий силует, чи представник тваринного світу - всі вони атоми єдиного організму, єдиної цілісної системи. Неймовірно підкуповують щирість і художня виразність робіт художниці. Поціновувачі мистецтва зможуть провести прекрасний весняний вечір серед робіт із серії "Тіні незабутих предків" і чорно-білих жіночих портретів, а, крім того, поспілкуватися з самим автором. В рамках вечора також запланована презентація нового VR проекту Вікторії Адкозалової. За допомогою сучасних технологій художниця прагне подолати прірву між живим і віртуальним, відтворити візуальну природу тваринного, надаючи йому форму і образ багатошарової і легендарної істоти. Приємним доповненням до витонченої атмосфери стануть жива музика і вино від Villa Krim. Вхід вільний. Адреса: Обухівське шосе, 2, аутлет-містечко «Мануфактура».  

Art People.Space запрошує на зустріч з відомим економістом сфери мистецтва, консультантом з інвестування та управління предметами мистецтва - Денисом Белькевичем! 20 березня «Історія колекціонування. Від Стародавнього світу - до XIX століття» Якими були перші коллекцінери і чи усвідомленою була їхня пристрасть? Як Ватикан став найбільшим колекціонером всіх часів? Чому страусині яйця ледь не витіснили предмети мистецтва? Як технологічна революція, високі ціни і мода змінили підхід до колекціонування? Еволюція колекцій мистецтва і естетики власника: від «колекції всього» до кураторських зібрань. Наступні лекції курсу: 27 березня «Історія колекціонування. XX століття» Що змінилось на арт-ринку з появою нової наддержави - США? Як виховувалося «Золоте покоління» колекціонерів 1950-х років? Коли і ким була монополізована Венеціанська бієнале? Чому музейнi і приватні колекції часом належать одним власникам? Як на арт-ринку настає аналог «періоду первісного накопичення капіталу» - формування нових поколінь колекціонерів? 3 квiтня «Сучасне колекціонування. Покоління X-Y-Z» Як часто приходять нові покоління і як не заплутатися в їх позначеннях? Хто виявив бiльшу активність в панедмію: мілленіали з ноутбуками чи зумери зі смартфонами? Чому у 2020 році до трьох основних мотивацій покупки мистецтва додалося ще дві? Чого хоче Покоління Z: грати, орендувати або ділитися? Чому молоді купують молодих і що за слово таке страшне - NFT? Денис Белькевич - економіст сфери мистецтва, засновник акселератора ArtTech-стартапів Fuelarts, автор багатьох публікацій на тему арт-ринку та технологій, консультант з інвестування та управління предметами мистецтва, менеджменту приватних колекцій. Здобув освіту в Sotheby's Institute of Art, Нью-Йорк.   Місце проведення: Inverium platform Адреса: вул. Володимирська, 49А, м. Київ Дата: 20 березня  Початок реєстрації о 13:40 Реєстрація обов'язковa:  

 Art People.Space запрошує на Арт-сніданок. За дві години Ви зможете насолодитися смачним сніданком від шеф-кухаря ресторану, а також прослухати лекцію про життя і творчість видатних митців. Нова зустріч присвячена геніальному скульптору Огюсту Родену. Доля щедро обдарувала Родена талантом і заслуженою світовою славою, яку він скуштував ще за життя, і в кінці 19-го, і на початку 20 століття. У житті генія було достатньо всього і темних відчайдушних часів і днів тріумфу: власний батько мав великі сумніви в таланті юного Огюста; безгрошів'я, яке він відчував багато років; більше, ніж дивні відносини з матір'ю свого єдиного сина; низка гучних романів; приголомшлива працездатність і, звичайно ж, заслужене визнання. NĂM • Modern Vietnamese Cuisine - це ресторан сучасної в'єтнамської кухні, не схожий на те, що ви бачили раніше. Творець та ідеолог NÂM - всесвітньо відомий майстер і талановитий шеф Ектор Хіменес-Браво. СПІКЕР: Anna Bezhnar - кандидат філософських наук, доцент кафедри української філософії та культури Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Дата: 20 березня 2021 року Початок реєстрації о 10:20 Реєстрація обов'язкова: https://forms.gle/hdtARpjkrdX6T627A К-ть місць обмежена У ресторані застосовуються всі можливі засоби безпеки і дезінфекції! МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: NĂM • Modern Vietnamese Cuisine - ресторан сучасної в'єтнамської кухні від Ектора Хіменес-Браво. Адреса: вул. Велика Васильківська, 48. Київ Обов'язково - наявність маски. Деталі за тел .:+38(096)-636-92-50‎

Виставковий проєкт «СУЧАСНА АРХАЇКА», що досліджує творчість відомого українського митця ПЕТРА АНТИПА (скульптура, живопис, графіка, архітектурні проєкти) у Національному центрі «Український дім» Програма подій: 14:00 – 15:00 — авторська екскурсія для учасників круглого столу та преси 15:00 – 17:00 — круглий стіл «Культурна самоідентифікація України: мем чи фактор перемоги?» 17:10 – 17:50 — зустріч глави Донецької ОДА з активом земляцтва «Донеччина» 18:00 – 18:10 — презентація документального фільму «Петро Антип. Дума про Донеччину» 18:10 – 20:00 — відкриття виставки   ПЕТРО АНТИП — масштабна, багатогранна фігура сучасного мистецького світу, яка абсолютно закономірно спонукала до створення кураторського виставкового проєкту, що зібрав величезний обсяг найрізноманітніших робіт майстра. Попри те, що велика частина творчого доробку, народженого на Донеччині митця, який із 2014 року живе та працює в Києві, — залишилася на окупованих територіях.  Активна громадянська позиція, розуміння своєї місії, пасіонарність майстра, надихнули Музей сучасного українського мистецтва Корсаків з міста Луцьк ініціювати проведення круглого столу на тему: «Культурна самоідентифікація України: мем чи фактор перемоги?», який пройде у день відкриття виставки. Роботи Петра Антипа зберігаються у музеях, галереях і приватних колекціях України, Франції, Німеччини, Італії, Великої Британії, Швеції та США. Українському ж глядачеві ретроспективна колекція графіки, скульптури, живопису, архітектурних проєктів та начерків-роздумів Петра Антипа в такому обсязі демонструватиметься вперше.    У експозиційному просторі 2500 м² Українського Дому будуть представлені: 50 творів монументальної, станкової та малої пластики; 60 живописних картин; близько 300 малюнків та ескізів; реалізовані й зовсім нові архітектурні проєкти. Кураторки Марина Стрельцова та Ольга Собкович розповідають, що виставковий проєкт «СУЧАСНА АРХАЇКА», який презентує кураторський погляд на творчість відомого українського митця з Донбасу — Петра Антипа, — це рефлексія над індивідуальною концепцією часопростору та світоглядних позицій майстра, котрі послідовно розкриваються у його творах: від е

Art People.Space запрошує на зустріч з відомим економістом сфери мистецтва, консультантом з інвестування та управління предметами мистецтва - Денисом Белькевичем. Серія з 4-х лекцій «Арт-ринок 2021. Сучасне колекціонування»  Лекція 1 - 13 березня  «Арт-ринок і COVID: до і після»  Пандемія коронавiрусу змінила наше життя, а з нею - наше сприйняття мистецтва. Чи стало воно ближче завдяки онлайн? Чи готові ми купувати мистецтво поза ярмарків і фізичних аукціонів? Чи повернеться художній світ до космополітичного укладу без видимих кордонів? Наскiльки змінить ситуацію тотальна вакцинація? Що чекає на арт-ринок у 2021 році і яким він буде в наступне десятиріччя? Лекція 2 - 20 березня  «Історія колекціонування. Від Стародавнього світу - до XIX століття»  Якими були перші колекціонери і чи усвідомленою була їхня пристрасть? Як Ватикан став найбільшим колекціонером всіх часів? Чому страусині яйця ледь не витіснили предмети мистецтва? Як технологічна революція, високі ціни і мода змінили підхід до колекціонування? Еволюція колекцій мистецтва і естетики власника: від «колекції всього» до кураторських зібрань.  Лекція 3 - 27 березня  «Історія колекціонування. XX століття» Що змінилось на арт-ринку з появою нової наддержави - США? Як виховувалося «Золоте покоління» колекціонерів 1950-х років? Коли і ким була монополізована Венеціанська бієнале? Чому музейні і приватні колекції часом належать одним власникам? Як на арт-ринку настає аналог «періоду первісного накопичення капіталу» - формування нових поколінь колекціонерів?  Лекція 4 - 3 квiтня  «Сучасне колекціонування. Покоління X-Y-Z»  Як часто приходять нові покоління і як не заплутатися в їх позначеннях? Хто виявив більшу активність в пандемію: міленіали з ноутбуками чи зумери зі смартфонами? Чому у 2020 році до трьох основних мотивацій покупки мистецтва додалося ще дві? Чого хоче Покоління Z: грати, орендувати або ділитися? Чому молоді купують молодих і що за слово таке страшне - NFT?  Денис Белькевич- економіст сфери мистецтва, засновник акселератора ArtTech-стартапів Fuelarts, автор багатьох публікацій на тему арт-ринку та технологій, консультант з інвестування та управління предметами мистецтва, менеджменту приватних колекцій. Здобув освіту в Sotheby's Institute of Art, Нью-Йорк.  Місце проведення:  Inveria Event Space Адреса: вул. Володимирська, 49А м. Київ  Дата: 13 березня  Початок реєстрації о 13:40  Реєстрація обов'язкова: 

Шедеври відомих українських художників пішли з молотка з великими торгами Один з найбільших в Україні аукціонних домів "Золотое Сечение" стартував сезон торгів колекцією класичного та сучасного мистецтва Classic and Contemporary Art. З огляду на пандемії торги проходили онлайн, але це не зупинило колекціонерів активно робити ставки на вподобані лоти. У результаті з 47 виставлених лотів було продано 29 мистецьких творів. "Це один з кращих результатів останніх років. Втім, ми були до цього готові, оскільки колекція вийшла музейного рівня без винятків. Поцінувачі прекрасного буквально смагалися за лоти", -- відзначає співвласник аукціонного дому "Золотое Сечение" Михайло Василенко. Найзапекліші торги велися відразу за кілька лотів. Роботу представника Закарпатської школи живопису Йосипа Бокшая «Штребське Плесо», 1938 року при старті у $ 30 тис. було продано за $ 49,5 тис., тобто за верхнім естімейтом. Це найбільша вартість, яку колекціонери віддавали за картину цього автора на публічних торгах останнього десятиліття. Робота ще одного представника цієї ж школи Адальберта Ерделі під назвою "Краєвид з водою" (30-е роки) пішла з молотка за $24,2 тис. при старті в $20 тис. Топ-лоти аукціону -- твори київського художника Віктора Зарецького «Витоки мистецтва» 1988 року та живопис Миколи Глущенка «Літо» 1950-х років отримали топову увагу колекціонерів. Роботу Зарецького купили за $39,6 тис. при старті в $25 тис., Глущенка -- за $34,1 тис. при стартовій вартості в $25 тис. Традиційно для торгів "Золотого Сечения" спостерігався високий попит на картину Івана Марчука. Його напівабстрактне композиція 1989 року «Де ж ти, моя стежина» пішла з молотка за $35,2 тис. при стартовій ціні $20 тис. Картини авторства представників "Живописного заповідника" -- Марка Гейко та Анатолія Криволапа отримали безліч бидів від колекціонерів. Творіння Гейко купили за 10,45 тис. при старті в 6 тис., "Футбол" Анатолія Криволапа придбали за 15,4 тис, при стартовій ціні 10 тис. Знайшли своїх покупців роботи ще двох авторів цього мистецького об'єднання -- Тіберія Сільваші та Олександра Животкова. Серед інших проданих лотів -- шедеври, створені Марією Примаченко, Івана Труша, Василя Хмелюка, Давида Бурлюка, Романа Сельського, Ернеста Коткова, Романа Жука, Василя Цаголова, Матвія Вайсберга, Романа Мініна, Ігоря

Галерея сучасного мистецтва Триптих Арт представляє виставку  емалей Оксани Стратійчук (Україна) та живопису Володимира Зленка (Білорусь) КОРОТКА ЗУСТРІЧ «Коротка зустріч» — перша спільна виставка українського графіка Оксани Стратійчук та білоруського живописця Володимира Зленка. Цей проєкт виник з легкої руки Тетяни Савченко, незмінної господині галереї Триптих Арт, яка невимушено об’єднала двох авторів та різні види мистецтва. Роботи Володимира Зленка та Оксани Стратійчук дійсно органічно поєднуються. Вони споріднені за темою й настроєм. Художники, вочевидь, поділяють певний світогляд, дивляться на світ та мистецтво під характерним — дещо романтичним — кутом зору. Та й де ж іще рости і квітнути емалевим рослинам Оксани, як не в таємних садах і тінистих парках, що їх зображує Володимир? До експозиції входять твори Оксани Стратійчук у техніці гарячої емалі: деякі з них були створені за мотивами її графічних аркушів, а інші — безпосередньо з відпрацьованих офортних дошок. Живопис Володимира Зленка — це продовження проєкту «Зелене море», над яким художник працює вже кілька років, поступово презентуючи його у Києві.  У вирі швидкоплинного життя навіть коротка зустріч — це зустріч двох світів та цінний подарунок долі. І кожна зустріч щось приносить: і досвід, і знання, нові переживання і нові контексти. Галерея Триптих Арт поєднує двох різних митців зі схожими світоглядами і пропонує глядачеві відчути резонанс між ними. Оксана Стратійчук  Оксана Стратійчук народилася у 1968 р. у м. Києві. У 1992 р. закінчила Київський державний художній інститут (зараз – Національна академія образотворчого мистецтва та архітектури), графічний факультет, майстерню вільної графіки (викладачі: А. В. Чебикін, М. І. Компанець, В. Д. Сергєєв). У 1993–1996 рр. проходила асистентуру-стажування при Українській академії мистецтва (керівник — Г. В. Якутович). Магістр графіки. Член Національної спілки художників України з 1992 р. Живе і працює у Києві. Брала участь у численних міжнародних та всеукраїнських бієнале та трієнале графіки. Провела понад 25 персональних виставок в Україні та за кордоном. Персональні виставки останніх років (обрані): 2021 «Коротка зустріч» (разом із Володимиром Зленком), галерея Триптих Арт, Київ, Україна 2021 «Лінія горизонту» (разом із Валерієм Шкарупою), галерея «Imagine Point», Київ, Україна 2020 Дніпропетровський художній музей, Дніпро, Україна&n

Вічні цінності: FORSA GALLERY презентувала арт-колаборацію відомих українських митців Виставка Руслана Тремби, Леся Панчишина та Володимира Кочмара відкрила новий виставковий сезон галереї 4 березня о 18.30 в готелі Hyatt Regency Kiev відбулась закрита презентація виставки Eternal Values (Вічні Цінності), де були представлені роботи відомих українських митців, серед яких картини Руслана Тремби із нової серії “Мій Реалізм”, живопис Леся Панчишина та скульптура Володимира Кочмара.  Гостями заходу стали дипломати, світська еліта та представники бізнесу, серед яких бізнесмен Олександр Сосіс, художник Лесь Панчишин, Наталія Баркова, Анастасія Платонова та Катерина Шаповал з Forbes.ua, члени посольства Таджикистану в Україні, представники готелю Hyatt і CEO Club. “Мій Реалізм” це довготривалий проект художника Тремби, через який він доводить глядачів до чистих, локальних, спокійних творів, не втрачаючи тонкого реалізму. Твори майстра мають дзеркальну поверхню, тому глядачі відчуватимуть себе «присутніми» в них. Головними символами живопису Леся Панчишина стали «Ліс» та «Коло». Ліс  асоціюється з життям, з місцем де все зароджується і де можна знайти відповіді на всі запитання, але з часом можна загубитися і зрештою заблукати, а Коло - це світло і тепло, що слугує провідником та орієнтиром в житті людини. Лесь Панчишин в своїх роботах поєднує глибину з плоскістю, таким чином утворюючи перехід від одного простору в інший.  “В наш час поняття скульптура стало дуже розмитим (від дослідження звуку - як форми, до інсталяції) і здається дуже награним та штучним. Для мене скульптура - це мовчазне джерело духовної енергії, що виражено в тривимірній формі, і викликає своєю образністю філософсько-поетичний настрій” - пояснює Володимир Кочмар, член Національної спілки художників України, володар Муніципальної премії, Гран-прі Всеукраїнської трієнале скульптури, Першого призу Всеукраїнської трієнале скульптури 2020.

ФОРМА ОБРАТНОЙ СВЯЗИ
Проверочный код *
Восстановить пароль
Для восстановления пароля введите адрес электронной почты, указанный Вами при регистрации. Вам будет отправлено письмо с дальнейшими рекомендациями.
Если у Вас возникли вопросы, свяжитесь с нами по телефону: 044-331-51-21
Авторизация
Регистрация
* Обязательно для регистрации на ресурсе
** Обязательно для выставления лотов
Пароль должен иметь длину не менее шести знаков; содержать комбинацию как минимум из трех указанных ниже знаков: прописные буквы, строчные буквы, цифры, знаки препинания; не должен содержать имени пользователя или экранного имени.
Проверочный код
правила ресурса *
условия аукциона **