Наверх
Меню
Меню

Мои лоты

Галина Браиловская

Рейтинг:
(677)
Рейтинг по сделкам:
+0 -0
Дата рождения
27/07/1964
Регион:
Украина, Киев
Все лоты пользователя
Подписаться
Тип записи
Категории
Автор
Дата публикации
Тег

5 березня у галереї Imagine Point відбудеться відкриття колективної виставки «Звіробоги». Віра у магічні властивості тварин – одне з перших в історії людства релігійних уявлень. З тотемною твариною – першопредком - рід тісно пов’язував своє життя. Ставлення до тотемних тварин було різним. В одних народів суворо заборонялося полювати на них, а в інших – навпаки: м’ясо тварини ритуально вживали у їжу, щоб увібрати у себе силу священного звіра. Багато тисячоліть тому у мистецтві з’являлись перші зображення звірів, що мали сакральний характер. Таким чином народився так званий звіриний стиль. З часом людство дорослішало, змінювалися і взаємини з тваринами. Але образ звіра, птаха, риби завжди хвилював людину - ми зустрічаємо його на стінах храмів, у геральдиці, він прикрашає і звичайні побутові речі. Супроводжує нас і донині... Звіробоги заселили пантеони древніх цивілізацій. Хто ж вони, сучасні звіробоги? Якими ми бачимо їх зараз? Тварини, що живуть поруч із нами, або жили на землі задовго до нас. Або ті, які зовсім не жили в реальному світі, і ми зустрічаємось з ними у снах, фантазіях, навіть згадуємо у молитвах. З давних-давен ми, люди, хотіли не бути самотніми в цьому світі. Зверталися до звірів, що жили поряд, за підтримкою, за силою - врешті-решт, щоби знайти в них суперників, перемогти і ствердити себе. Тварини були здобиччю: їх м'ясо годувало, хутро зігрівало, з кісток будували житло. Згодом людина приручила деяких тварин, навчилася з ними співіснувати, розуміти їх. Звіробоги змінювалися - у них з'являлися людські риси обличчя або частини тіла. За допомогою науки тепер ми знаємо багато про тварин – про їхні звички, характери, про те, яка з них може бути користь. І все ж у них залишилася певна таємнича сила – і ми зберігаємо її для себе. Ми наділяємо тварин характером, ми спілкуємося з ними. Іноді ми боїмося їх, іноді довіряємо їм, дружимо з ними, любимо їх. Іноді служимо їм. Звіробоги у нашій експозиції різні – реальні, напівреальні, цілком фантастичні. Їх створили сучасні художники у різних стилістиках і техніках, втілили у різних матеріалах – на відстані тисячоліть від тих древніх, волохатих і трохи диких, що малювали свої шедеври на стінах печер. Але нас і наших печерних колег єднає розуміння того, що вони – звірі – і справді боги. Кожен портрет представленого в експозиції Звіробога – до певної міри і автпортрет митця: пам’ять поколінь, що підсвідомо живе в нас, трансформувалася крізь призму індивідуальності художника.   Виставку можна відвідати з 05.03 по 03.04.2021.  Адреса: Галерея Imagine Point (м. Київ, Голосіївський пр-т, 86/1, вхід зі двору).  

Аліна Бабенко - дизайнер і художник. Цієї весни вона представить свою першу персональну виставку «Діалог». 5 березня київська галерея Spivakovska ART:EGO gallery відкриє свої двері з новою експозицією, де кожне полотно - це сходинка, що веде до відкриття незвіданих граней особистості, істини, цінностей, бажань і можливостей. Це перша персональна виставка автора і для художниці ця подія є знаковою: це своєрідне внутрішнє визнання і прийняття творчої натури. За допомогою полотен і яскравих фарб, автор відтворює світ, який живе всередині неї, створюючи цілу історію в картинах. Історію, яку раніше ніхто не чув і не почує, але може лише здогадуватися про те, що відбувається з сюжетів. Аліна пише свої абстрактні роботи олією a la prima, тому кожна робота - це фраза з незакінченого діалогу, де автор очікує на зворотні репліки від навколишнього світу, створюючи комунікаційні ітерації із глядачем. Аліна Бабенко, художниця:  «Ця виставка - це діалог, який інколи ми не в силах почути, і який можна відтворити лише за допомогою інструментів, дарованих нам свідомо".   Відкриття виставки відбудеться 5 березня, в закритому форматі, з дотриманням рекомендацій МОЗ, в галереї Spivakovska ART:EGO gallery. Виставка триватиме до 19 березня 2021 і пройде з дотриманням рекомендацій МОЗ. Для перегляду картин автор просить дотримуватися правил: входити в приміщення в захисній масці, використовувати антисептик на вході, дотримуватися дистанції за спеціальною розміткою на підлозі. Spivakovska ART: EGO culture center відновить проведення культурно-масових заходів після зняття відповідних карантинних обмежень. Виставка доступна щодня, з 11 до 19:00. Вхід вільний. Маски обов'язкові. Адреса: Саксаганського, 59Б, Spivakovska ART:EGO gallery.                

ETERNAL VALUES FORSA GALLERY презентує арт-колаборацію Eternal Values з партнерами Hyatt Regency Kiev. Виставка робіт Руслана Тремби, Леся Панчишина та Володимира Кочмара відкриває новий виставковий сезон галереї. “Мій Реалізм” це довготривалий проект Руслана Тремби, через який він доводить глядачів до чистих, локальних, спокійних творів, не втрачаючи тонкого реалізму. Люди є відзеркаленням природи, так як поверхні цих творів мають дзеркальну поверхню, люди мають змогу бути присутніми в них, тихо розчинитись. Пейзаж який перетворюється на Життя. Допоки людина не втручається в Життя природи там панує повна тиша, ми маємо право тільки насолоджуватись. Якщо ми втручаємось в цю тишу то бажано стати частиною цього спокою. Ми є відзеркаленням природи. Листя яке вже віджило свій час, і лежить на землі в очікуванні повного зникнення, розчинення в землі не закінчує цим свою присутність…Так само людина має змогу залишити по собі певний Відбиток. Imprint. Ruslan Tremba Про автора:  У 2002 році роботи Р. Тремби представлені на Венеціанській Трієнале гнутого скла в Італії. У 2010 році Руслан нагороджений Гран-прі на третій міжнародній виставці графіки “Арт-лінія” за серію робіт “До батька на ферму” (Мінськ, Білорусь). У 2013 і 2014 рр. бере участь в Арт-Резиденції “Великий Перевіз”. Ленд-Арт-проект “Саджанці” був представлений в Штутгарті, Німеччина. З 2016 і 2020 рр. Тремба запрошений на участь в арт-резиденції Dukley Art Community, Котор, Чорногорія, де також пройшли його персональні виставки.   Лесю Панчишину подобається поєднувати глибину з плоскістю, таким чином утворюючи перехід від одного простору в інший. Ліс асоціюється з життям, з місцем де все народжується і де можна знайти відповіді на запитання, що довго не полишають роздуми, але з часом можна загубитися і зрештою заблукати. Коло — це сонце, світло, тепло, це орієнтир на який орієнтуються, який слугує провідником та мірилом. Митець вірить в те, що наблизившись до своєї цілі та досягнувши її, коло, яке уособлює в даній серії портал, переведе глядача в інший вимір, відкриє дороги для наступних ідей та цілей. У кожного свій шлях . Хтось вже дійшов до своєї мети, хтось тільки починає свою дорогу . Головне не зраджувати своїм принципам і йти до кінця. Автор ніби питає: де хочеш опинитись ти? Magnetism 1. Les Panchyshyn Про автора:  Лесь Панчишин – один з найбільш прогресивних молод

1 березня у ЦСМ "Білий Світ" відкривається Друга Всеукраїнська Бієнале Левкасу 2021. Виставка триватиме до 27 березня і збере роботи 98 сучасних українських та зарубіжних левкасистів/ок.   Як і у 2019 році, відкриття Бієнале припадає на день народження ЦСМ "Білий Світ". Об'єднавши дві важливі події, "Білий Світ" підкреслює неймовірну значимість розпочатого ним довготривалого проєкту, що підтримує й оспівує стародавню, але водночас дивовижно сучасну техніку левкасу. Бієнале Левкасу ставить перед художньою спільнотою питання: чим є левкас у сучасному українському мистецтві? Це просто матеріал, що прийшов з іконопису, чи окремий напрямок сьогоденного живопису, або навіть і скульптури? Чи має він свою атмосферу, філософію, течії; наскільки широкі його межі? Підказки до цих питань експонуватимуться у "Білому Світі" протягом березня, і вони будуть неоднакові, розмаїті і строкаті, як саме життя. До речі, на цій Бієнале організатори вирішили презентувати також скульптуру та арт-об'єкти.  "Усі п’ять років від заснування ЦСМ «Білий Світ» ми вкладаємо душу в наші виставки, колаборації, всеукраїнські та міжнародні мистецькі проєкти. Таким важливим та рідним для нас проєктом є і Бієнале Левкасу. Мене дійсно порадувала, навіть приголомшила, але не злякала кількість заявок, надісланих як на першу, так і на другу Бієнале. А одночасне експонування більше сотні робіт стало для Білого Світу справжнім викликом… Викликом, який ми не лише витримали, але й одержали цінну винагороду: увагу незліченної кількості відвідувачів, широкий інтерес людей мистецтва та, зрештою, приємне розуміння, що ми створили якісну і потужну подію." Тамара Янович Директорка ЦСМ "Білий Світ" Відкриття виставки відбудеться 1 березня з 11:00 до 19:00 Експозиція триватиме до 27 березня Адреса: Київ, вул. Пушкінська, 21а Інформаційні партнери: https://teletype.in/@whiteworldgallery/info.partners   

Art People.Space запрошує на Арт-сніданок. За дві години Ви зможете насолодитися смачним сніданком від шеф-кухаря ресторану, а також прослухати лекцію про життя і творчість видатних митців. Нова зустріч присвячена творчості німецького художника Альбрехта Дюрера - одного з яскравих представників епохи Північного Відродження. Слід, який він залишив у образотворчому мистецтві незаперечний - картини, гравюри і безліч малюнків. Талант Альбрехта Дюрера не обмежувався тільки живописом, він вивчав точні науки, філософію і містобудування. Його спадщина порівнюють з колекціями Рембрандта і Леонардо да Вінчі. NĂM • Modern Vietnamese Cuisine - це ресторан сучасної в'єтнамської кухні, не схожий на те, що ви бачили раніше. Творець та ідеолог NÂM - всесвітньо відомий майстер і талановитий шеф Ектор Хіменес-Браво. СПІКЕР: Anna Bezhnar - кандидат філософських наук, доцент кафедри української філософії та культури Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Початок реєстрації о 10:20 Попередня реєстрація обов'язкова: https://forms.gle/1edPA52DA9PgzPVx7 МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: NĂM • Modern Vietnamese Cuisine - ресторан сучасної в'єтнамської кухні від Ектора Хіменес-Браво. Адреса: вул. Велика Васильківська, 48, Київ. У ресторані застосовуються всі можливі засоби безпеки і дезінфекції. Обов'язково - наявність маски. Деталі за тел .: +38(096)-636-92-50‎

Історія вина і виноробства бере початок з давніх часів. Його значення в древніх цивілізаціях було настільки велике, що займає центральне місце в багатьох художніх творах. На древніх судинах часто зустрічаються зображення сцен сімпосій (захід розважального характеру у древніх греків, під час якого розпивали вино і велися філософські бесіди). Вино, гроно винограду або виноградна лоза нерідко були елементами художніх творів і об'єктом натхнення великих майстрів: Леонардо да Вінчі - «Таємна вечеря», Караваджо - «Вакх», Ян Вермер - «Дівчина з келихом вина», Пітер Пауль Рубенс - «Венера, Купідон, Вакх і Церера», Франциско Гойя - «Збір винограду або осінь», Вінсент Ван Гог - «Червоні виноградники в Арлі», Пабло Пікассо - «Натюрморт з рибою і пляшками» і безліч інших творів. Великі майстри були не тільки любителями, але також великими знавцями і цінителями цього напою. Вино є предметом колекціонування і цінується нарівні з іншими творами мистецтва. Але, кажучи про вино, не можна залишити поза увагою тему етикетки. За кілька століть цей невід'ємний атрибут пляшки з вином виконав довгий шлях від виконання суто інформативної функції до твору мистецтва, коли кращі світові винороби стали залучати великих художників для створення своїх етикеток. До цієї роботи в різний час були залучені такі відомі художники як Жорж Брак, Сальвадор Далі, Марк Шагал, Хуан Міро, Френсіс Бекон, Нікі де Сен-Фалль, Василь Кандинський, Антоні Тапіес, Роберт Вільсон, Ілля Кабаков, Пабло Пікассо, Енді Уорхол, Люсьєн Фрейд. Картини Тулуз-Лотрека, Альфонса Мухи, Ніко Піросмані були використані для оформлення пляшок з вином.     У мистецтві завжди оголена натура символізувала чистоту вражень, почуттів, відкритість емоцій для навколишнього світу. Саме це відрізняє справжнє вино від примітивних підробок або виробів. Його смак і наповненість не вимагає зайвих прикрас у вигляді рясно оформленої етикетки, великої кількості позолоти і буйства кольору. Внутрішня наповненість відповідає відчуттю самоспоглядання, відкритості, взаємоперетікання внутрішнього і зовнішнього світів. Тільки ти, твої почуття і простір. Саме ці асоціації виникають при перегляді робіт Павла Мазая, в яких мінімум конкретики, фігуратівізм зведений до космічних абстракцій, відчуття Космосу, наповненого емоціями автора і глядача. Такі ж наповненість, багатошаровість сприйняття, насичені відчуття виникають при спілкуванні з кращими представниками виноробного мистецтва.   Винороби Вікторія і Борис Пекер (фото: Вікторія Пекер)

In vino veritas История вина и виноделия берет начало с давних времен. Его значение в древних цивилизациях было столь велико, что занимает центральное место во многих художественных произведениях. На древних сосудах часто встречаются изображения сцен симпосий (мероприятие увеселительного характера у древних греков, во время которого распивалось вино и велись философские беседы). Вино, гроздь винограда или виноградная лоза нередко являлись элементами художественных произведений и объектом вдохновения великих мастеров: Леонардо да Винчи - «Тайная вечеря», Караваджо - «Вакх», Ян Вермеер - «Девушка с бокалом вина», Питер Пауль Рубенс - «Венера, Купидон, Вакх и Церера», Франциско Гойя - «Сбор винограда или осень», Винсент Ван Гог - «Красные виноградники в Арле», Пабло Пикассо - «Натюрморт с рыбой и бутылками» и множество других произведений.  Великие мастера были не только любителями, но также большими знатоками и ценителями этого напитка. Вино является предметом коллекционирования и ценится наравне с другими произведениями искусства. Но, говоря о вине, нельзя не затронуть тему этикетки. За несколько столетий этот неотъемлемый атрибут бутылки с вином проделал длинный путь от выполнения сугубо информативной функции до произведения искусства, когда лучшие мировые виноделы стали привлекать великих художников для создания своих этикеток. К этой работе в разное время были привлечены такие известные художники как Жорж Брак, Сальвадор Дали, Марк Шагал, Хуан Миро, Фрэнсис Бэкон, Ники де Сен-Фалль, Василий Кандинский, Антони Тапиес, Роберт Вильсон, Илья Кабаков, Пабло Пикассо, Энди Уорхол, Люсьен Фрейд. Картины Тулуз-Лотрека, Альфонса Мухи, Нико Пиросмани были использованы для оформления бутылок с вином.      В искусстве всегда обнаженная натура символизировала чистоту впечатлений, чувств, открытость эмоций для окружающего мира. Именно это отличает настоящее вино от примитивных подделок или изделий. Его вкус и наполненность не требует лишних украшений в виде обильно оформленной этикетки, большого количества позолоты и буйства цвета. Внутренняя наполненность соответствует ощущению самосозерцания, открытости, взаимоперетекания внутреннего и внешнего миров. Только ты, твои чувства и пространство. Именно эти ассоциации возникают при просмотре работ Павла Мазая, в которых минимум конкретики, фигуративизм сведен до космических абстракций, ощущение Космоса, наполненного эмоциями автора и зрителя. Такие же наполненность, многослойность восприятия, насыщенные ощущения возникают при общении с лучшими представителя

2 березня аукціонний дім «Золотое Сечение» проведе перші весняні торги класичного та сучасного мистецтва.   Передаукціонна виставка під назвою Classic and Contemporary Art розпочне свою роботу вже 22 лютого. Колекціонери матимуть змогу побачити виставку до 2 березня включно. В залі експозиції та на сайті www.gs-art.com протягом роботи виставки будуть прийматися ставки на лоти у режимі тихого аукціону.  Через пандемію, підсумки торгів буде підбито онлайн, о 19.00 2 березня. Охочі поповнити колекцію зможуть поборотися за твори, що сподобалися, на сайті та по телефону. Перевагу в аукціонній колекції цього разу надано класичним творам – вони складають дві третини зібрання. Між тим, блок актуального мистецтва також представлений живописом високого рівня від найвизначніших українських митців сучасності.  Для колекції сорок сьомого аукціону організаторам вдалося відшукати ряд рідкісних творів видатних класиків українського мистецтва із приватних збірок. Так, на аукціоні буде виставлено  картини Йосипа Бокшая: «Штребське плесо», 1968 та «Гуцулка», 1956 зі стартовими цінами $30 000 і $5000 відповідно. Традиційно на торгах будуть присутні три твори київського митця Віктора Зарецького «Витоки мистецтва» (1988 рік, старт $25 000), “Кульбаби” та його графічна робота шістдесятих років (за $2000). Вигідною інвестицію може стати живопис Миколи Глущенка «Літо» 1950-х років — минулого аукціону робота Глущенка пішла з молотка із значним перевищення оціночної вартості. Також чудовою інвестіцією стане напівабстрактна композиція 1989 року «Де ж ти, моя стежина» авторства Івана Марчука, адже нині ціни на його живопис ростуть стабільно та швидко.  Серед знакових робіт аукціону також твори Романа Сельського, Івана Труша, Олексія Шовкуненка, Федора Захарова,Марії Примаченко та представників закарпатської школи: Адальберта Ерделі, Андрія Коцки, Адальберта Борецького та Федора Манайла. Також можна позмагатися за картини відомих художників-емігрантів – Давида Бурлюка, Василя Хмелюка, Лідії Мандель та Жака Шапіро. Значна кількість робіт колекції опублікована в каталогах виставок, монографіях та дослідницьких виданнях.  Серед топ-лотів розділу сучасного мистецтва аукціону — тво

Галерея сучасного мистецтва Триптих Арт представляє виставку графіки Катерини Свіргуненко ХРОНІКИ  Виставка «Хроніки» представляє вибрану кольорову друковану графіку 2012–2020 років. Роботи з різних серій створені в різних графічних майстернях Європи. Всі вони споріднені за своєю формою, настроєм і звучанням. Виконані в техніках монотипії, трафарету, також офорту і друку поверх акварелі. Графічні аркуші створені в одному екземплярі, авторському відбитку або лімітованим накладом. Твори переважно абстрактні, все ж у деяких з них присутня фігуративна складова. Для мене ці роботи є історіями моїх творчих висловлювань, хроніками в кольорі, співзвучних для мене з музикою…  Катерина Свіргуненко Катерина Свіргуненко народилася у м. Києві. У 1994 р. закінчила Республіканську художню середню школу (зараз ДХСШ) імені Т. Г. Шевченка. У 1996–2002 р. навчалася у Національній академії образотворчого мистецтва та архітектури (НАОМА), графічний факультет. Захистила диплом майстерні книжкової графіки (професор В. Я. Чебаник). Член Національної спілки художників України з 2005 р. З 2008 р. – членство у Fyns Grafiske Værksted, Данія. У 2014–2017 викладала на кафедрі дизайну Київського державного інституту декоративно-прикладного мистецтва і дизайну імені Михайла Бойчука. Учасниця всеукраїнських і міжнародних виставок з 1995 року. Персональні виставки та проекти (обрані) 2020 ХРОНІКИ. Галерея Триптих Арт, Київ, Україна 2020 МІМЕЗИС. Графіка / Об’єкти (разом із Анатолем Степаненком), «Хлібня», Національний заповідник «Софія Київська», Київ, Україна 2019 ГРАФІКА. Французький інститут, Київ, Україна 2018 Графіка. Друк. Виставка у постійній експозиції музейної колекції Мистецького центру «Шоколадний Будинок», філії Національного музею «Київська картинна галерея, Київ, Україна 2017 ПОЛІХРОМИ. Мистецький центр «Шоколадний Будинок», філія Національного музею «Київська картинна галерея, Київ, Україна ФРАНЦУЗЬКІ ТАБЛИЧКИ: З чистого аркуша/Partir de zéro (разом із Ларисою Пішою). В рамках ІІ-го Міжнародного фестивалю мистецтв «Anne de Kiev Fest». «Хлібня», Національний заповідник «Софія Київська», Київ, Україна 2015 FIRST DAYS. Г

Art People.Space запрошує на онлайн-лекцію "Сучасна архітектура: модернізм другої половини ХХ століття". Архітектурний підхід: біоморфізм. Біоморфізм – це продовження авангардного прагнення лінії пошуку унікальності форм і також продовження більш ранніх стилізацій природи в модерні. Це активний напрям, що відтворює складність природних форм, розвиває ці принципи формоутворення, застосовуючи динамічні поверхні та структури. Ця морфологія є альтернативною гілкою розвитку в архітектурному та дизайнерському проектуванні по відношенню до напряму, що оперує базовими геометричними тілами, поверхнями, фігурами, регулярними каркасами та масивами упорядкованих елементів. Так само альтернативою виглядають біоморфні об’єкти порівняно з різноманітними підходами, що використовують декоративні елементи (традиційні чи новітні). Передумовами формування біоморфізму кінця ХХ – поч. ХХІ ст. є: різні школи стилю модерн, особливо творчість А.Гауді, експресіонізм початку та середини ХХ ст., експерименти Отто Фрея, біонічні об’єкти напряму органічної архітектури, аморфний деконструктивізм, досягнення біоніки, будівельних технологій та засобів комп’ютерного проектування, біонічний підхід в промисловому дизайні. Біоморфні каркаси створюються на основі форм скелетів організмів, рослинних розгалужень, органогенних сіток та решіток на мікроскопічному рівні. Застосовується й абстраговане формування композицій за загальними природними принципами чи асоціативними образами. Надзвичайної досконалості у створенні таких біокаркасних композицій досяг Санть’яго Калатрава. Він застосовує складну сукупність груп лінійних елементів, форми яких ритмічно змінюються, утворюючи потужну динаміку. Яскравими прикладами є: музей мистецтв в Мілуокі, США, 2001 р.; споруди комплексу «Місто мистецтв та наук» у Валенсії, Іспанія. Надзвичайно виразними прикладами застосування біоморфних поверхонь є роботи Захі Хадід: проект Центру мистецтв в Абу-Дабі, ОАЕ, 2006 р.; проект Середземноморського центру культури Нураге та сучасного мистецтва в Каль’ярі, Італія, 2006 р.; проект Комерційного центру Jesolo Magica, Джезоло, Італія, 2009 р.; проект Комплексу Cairo Expo City, Каїр, Єгипет, 2009. СПІКЕР: Гліб Ушаков - кандидат архітектури, доцент Київського національного університету будівництва і архітектури, працював архітектором в Українському зональному науково-дослідному і проектному інституті по цивільному будівництву. Автор понад 60 публікацій. З них 30 наукових робіт, виданих в наукових збірниках, і 6 методичних видань. Початок лекції о 19:00. Попередня реєстрація обов'язкова: 

ФОРМА ОБРАТНОЙ СВЯЗИ
Проверочный код *
Восстановить пароль
Для восстановления пароля введите адрес электронной почты, указанный Вами при регистрации. Вам будет отправлено письмо с дальнейшими рекомендациями.
Если у Вас возникли вопросы, свяжитесь с нами по телефону: 044-331-51-21
Авторизация
Регистрация
* Обязательно для регистрации на ресурсе
** Обязательно для выставления лотов
Пароль должен иметь длину не менее шести знаков; содержать комбинацию как минимум из трех указанных ниже знаков: прописные буквы, строчные буквы, цифры, знаки препинания; не должен содержать имени пользователя или экранного имени.
Проверочный код
правила ресурса *
условия аукциона **