Наверх
Меню
Меню

Мои лоты

Галина Браиловская

Рейтинг:
(659)
Рейтинг по сделкам:
+0 -0
Дата рождения
27/07/1964
Регион:
Украина, Киев
Все лоты пользователя
Подписаться
Тип записи
Категории
Дата публикации
Тег

Сьогодні перед Україною, на 24-му році її незалежності, постає доленосна дилема: бути чи не бути? Анексія Криму, окупація частини східних областей, що відбулися внаслідок прихованої "гібридної" війни путінської Росії проти українського народу, невизнання кремлівськими керманичами України як держави ставлять перед нами головне завдання: звільнити свою землю від окупантів, дбати про єдність і патріотизм наших громадян і будувати нове життя за законами європейської цивілізації. Про патріотичну місію українського мистецтва у цьому процесі – «Слово редактора», матеріали про події Майдану. До 45-річчя від часу заснування Київської організації Національної спілки художників України як окремої складової НСХУ – найбільшої за чисельністю, творчим потенціалом, внеском у творчу скарбницю національного мистецтва – статті про київських художників минулого і сучасності, зокрема спадщину О. Богомазова, І. Бурячка, О. Романова, Г. Світлицького, Г. Синиці, М. Холодної, листи М. Прахова до українського художника Р. Мельничука, творчість В. Чепелика, М. Гуйди, Л. Іванової, Л.Семикіної, Г. Севрук, П. Ганжі, М. Кочубея, О. Литвиненка, А. Логова, Є.Матвєєва, Б. Микитенка, Ю. Соломка, щемливі спогади про О. Івахненка.  Вміщено матеріали про VI Трієнале скульптури, IV Трієнале художнього текстилю, Всеукраїнську виставку-конкурс ім. Г. Якутовича, розвиток київської художньої кераміки на межі тисячоліть. Продовжуються публікації до 200-річчя від дня пародження Т. Шевченка – про Шевченкіану О. Саєнка, монументальну Шевченкіану, Шевченкіану київських художників-графіків 1980-х рр. Варто згадати також статті про спадщину художника-експериментатора М. Жука, мистця української діаспори Ю. Буцманюка, художника-педагога з Європи Ш. Голлоші, творчість львів’янина Л. Медвідя, ужгородця Б.Кузьми, херсонської художниці О. Гоноболіної, спогади Л. Міляєвої про Б. Возницького та ін. Цікаві подробиці про манеру одягатися та смаки українських художників знайдемо у дещо гумористичному дослідженні О. Сидора-Гібелинди. Є в журналі також традиційні рубрики – презентації художників, мистецька хроніка, анонси нових видань, зокрема альбому графічних творів В. Г. Кричевського у колекції Музею книги і друкарства України. Про все це читайте в «Образотворчому мистецтві» No 3 за 2014 рік.

Сергій Жадан "Собаки в космосі" - в рамках національного форуму Донкульт - Мистецькі надра

По инициативе известного мецената Дмитрия Зусмановича, 8 октября в кафе «Солярис» был проведен литературно-музыкальный вечер, посвященный Марине Цветаевой. Дмитрий Маркович просто не мог допустить, чтобы прервалась благородная традиция ежегодных Цветаевских костров, которую основала и поддерживала Вера Астахова со своими друзьями. На вечере она презентовала материалы о Марине Цветаевой из своего домашнего музея, книги, подлинники писем, фотокопии редких документов. Все это вызвало огромный интерес у собравшихся, среди которых были инициатор вечера Дмитрий Зусманович, дирижер Вячеслав Редя, бизнесмен-меценат Николай Барзион, хорошо знакомый запорожцам по организации и проведению симпозиумов современного искусства «Бирючий», руководители Нового театра Светлана и Владислав Лебедевы, Игорь Гармаш, директор Центра искусств «Арт-Простор», один из соучредителей издательства «Дикое поле» Александр Лазутин и другие любители удивительного поэтического мира Цветаевой. Гости музицировали, декламировали цветаевские строки, просматривали интересные кадры, найденные в Интернете, читали стихи Марины Цветаевой. А потом все вышли на открытую площадку перед кафе и зажгли Цветаевский костер. Как отметил Дмитрий Маркович, этот костер никогда не погаснет в сердцах тех, кто по-настоящему любит красоту и поэзию. Потому что сегодня красота и поэзия воплощают мир и гармонию, противостоят агрессии, непониманию между людьми, они людей объединяют.

С 31.10 по 19.11.2014 года в галерее Калита Арт Клуб проходит выставка керамики и подготовительных картонов Ольги Рапай. Выставка проходит при содействии Центра иудаики НАУКМА. Это уже третья выставка, посвященная творчеству О.П.Рапай, созданная совместно галереей Калита Арт Клуб и Центром иудаики. Первая выставка проходила ещё при жизни О.П.Рапай и называлась "Разноцветные ярмарки". Вторая одноименная выставка, к сожалению, уже посвящалась памяти мастера. Выставка "Ковчег" посвящена 85-летию со дня рождения О.Рапай. Обращаясь к публикациям, посвящённым творчеству О.П.Рапай, Татьяна Калита привела цитату Екатерины Петровской, которая как нельзя лучше отображает жизненный путь и творчество нашей соотечественницы: "Биография О.Рапай — это её работы. В её отношении к труду есть что-то удивительно простое, почти крестьянское. Мир её работ — возделанный участок земли, выстраданная и прекрасная утопия. Она далась дорогой ценой ежедневной работы длинною во всю жизнь. Этот мир — завоёванное право жить не там, куда тебя бросает прожорливая власть и бесчеловечная эстетика социалистического реализма, а в том прекрасном мире, который ты выбрал себе сам. Трагизм ХХ века и этой конкретной судьбы отступает. Мы попадаем в мир светлый и камерный". Ковчег — легендарное судно, в котором, по библейскому рассказу, люди и животные спаслись с Ноем от Всемирного потопа. Те, кто спаслись, разошлись по миру и населили земли. Так и работы О.Рапай разошлись по миру и населили коллекции музеев и частные собрания коллекционеров. Они стали их неотъемлемой частью. На выставке также представлены подготовительные картоны О.Рапай, знакомые киевлянам по фасаду цокольного этажа Дома народных коллективов (бульвар Шевченко 50/52). Леонид Финберг Леонид Финберг, директор Института иудаики, отметил, что наследие этой художницы составляет около 3 000 работ. Работы её светлые, несмотря на трагическую судьбу её семьи (арест и казнь отца, арест матери с последующей ссылкой в лагеря, её арест с последующей ссылкой в Сибирь). Это феномен, достойный наследования и понимания того, что человек великий, творческий может многое сделать. Её работы очень благосклонны к зрителю. Они заставляют улыбнуться, но всегда

Аудіовізуальний перформанс pOST bLOCK. ТОЧКА СХОДУ - в рамках національного форуму Донкульт - Мистецькі надра

          29 жовтня 2014 року о 19.00 у філії Київського національного музею російського мистецтва («Мистецький центр «Шоколадний будинок», вул. Шовковична, 17/2)  відбудеться відкриття художньої виставки Володимира Подлевського «Біля райського моря» (живопис). Виставка триватиме до 23 листопада 2014 року.                                             Біля райського моря   Південний вітер. 2014. 30х189см            Володимир Подлевський народився 11 жовтня 1960 року в місті Андрушівці на Житомирщині. У 1985 році закінчив Львівський інститут прикладного та декоративного мистецтва. Член Національної Спілки художників України. Працює і виставляється в техніці станкового живопису і левкасу. Учасник всеукраїнських, зарубіжних, міжнародних виставок та фестивалів. Протягом 1990-2014 років провів понад 30 персональних виставок в Україні та США. Його роботи зберігаються в обласних художніх музеях Києва, Харкова, Донецька, Чернігова, у краєзнавчих музеях Житомира і Полтави, в колекції Українського інституту сучасного мистецтва та Українського Національного музею в Чикаго, в Університеті наук і мистецтв Чикаго (Оклахома, США), у приватних колекціях в Україні та за кордоном. Мореніст. 2013р. 100х100см Виставка живопису Володимира Подлевського «Біля райського моря» –  це приватна історія про українського рибалку, який під час поїздки до Індії закохався в океан та індійську дівчину. І це глибоке почуття закінчилося для них щасливо. Вони відгуляли в селі весілля і народили дітей. На картинах художника традиційне українське весілля постає, як свято, карнавал радості, як єднання двох сердець і надія на райське життя.  Терту. 2014р. 86х90см Українське слово «рай» схоже за звучанням на індійське «rayis» з

В галерее «Боттега» продолжается выставка Алины Максименко «Штопка». Работы, представленные на эту выставку, выполнены в технике коллажа, который всегда несет в себе эффект неожиданности от сочетания разнородных материалов и придает работам  эмоциональную насыщенность. Эта техника выполнения художественных произведений имеет свою историю, начиная с работ  Жоржа Брака и Пабло Пикассо в 1910-1912 годах. Алина Максименко привнесла в этот вид художественного произведения свое видение, логику построения и преобразования пространства. Грубые стежки ниток неожиданно, не всегда логично, по-своему связывают разрозненные элементы пространства и заставляют их звучать по-новому. Зритель окружен образами. Разгадать или увидеть их по-своему  ему помогает тот ключик, который несет в себе техника коллажа, примененная Алиной Максименко. Алина Максименко не дает прямых трактовок своим работам: «Открытие состоялось замечательно тихо – все работы, представленные в экспозиции, больше нуждаются во внимании, чем в комментарии. Весь цикл 2014 года исполнения, все работы выполнены в технике коллажа. Человеческий образ проступает сквозь  фрагменты сада – приближаются и отдаляются от зрителя: фигура – перспектива сада – цветы - деревья. Любой из фрагментов является главным, ведущим действующим лицом. Могу сказать, что работа с пространством, его изменчивостью, непредсказуемостью, - здесь совершенно поглощает».  Родилась в 1974 году в Киеве. Живет и работает в Киеве. В 1985 -1988 гг. училась в Республиканской художественной школе им. Т. Г. Шевченко. В 1993 году закончила Киевский ТНХП им. М.Бойчука. С 2001 года – член Союза БЖ-АРТ. С 2003 года – член Национального Союза художников Украины. Работы Алины Максименко находятся в частных и публичных коллекциях Украины, Польши, Италии, Германии, Испании, Франции, Великобритании, США.    Персональные выставки: 2014 «Штопка», Боттега Галерея, Киев, Украина 2013 «Из частной переписки», Боттега Галерея, Киев, Украина Галерея Vendоme, Париж, Франция 2012 Cite international Des Arts, Париж, Франция Galerie D’Hermance,

"Ритуал схвалення"   Мистецтво - підходящий інструмент для проведення важливих соціальнихдосліджень, що сприяють здоровому розвитку сучасного суспільства. Задопомогою різних арт ;медіа, без болю і насильства, а за допомогою емоцій, уяви та інтелекту можна розкрити величезні смисли людськогоіснування, відповісти на багато важливих питань або хоча б почати їхзадавати. Запрошуємо на арт - акцію "Ритуал схвалення", де у вас будеможливість поекспериментувати  над собою, оцінити рівень своєї свободи,подумати над природою вибору. Акція репрезентує напрацювання митців угалузі різних медіа.   23.10.14   Лук'янівський народний дім та трамвайне депо. За адресою : м.Київ,вул.Дехтярівська 5а   Початок о 19:00   Учасники, автори ідеї: група GAZ (Василь Грубляк та Олексій Золотарьов) Олексій Сай   Менеджер проекту: Катерина Рай

Галерея сучасного мистецтва «Триптих АРТ»  представляє виставку колажів «The Kievianer» арт-дуету BRATY - Івана та Василя Костенків   «The Kievianer» – це серія плакатів про серцебиття столиці України, виконаних у вже класичній для братів техніці колажу. Ці роботи поєднують фото ключових символів Києва й України, скани зі стародруків 18-19 ст., елементи української автентики та акварелі.   Саме поєднання ретро-оформлення та сучасних технологій, які до цього процесу застосовуються, дає відчуття синергії різних епох. Це змінює не лише бачення історії, а перш за все – співпричетність до неї. Проте в той час, як брати знаходять нові інтерпретації для форми, яка стала їхньою візитівкою, вони не приватизують зміст.   Іван і Василь не рахуються з хронологією, тому що єдине, що вона дає, – це ієрархія. Брати інтегрують символи різних періодів, створюючи у своїх колажах позачасову не лише київську, а й українську спільність. У цій серії Іван і Василь завжди оживляють камінь, мармур, фреску. В усталеному героїчному чи релігійному образі через фотографію обов’язково присутня частинка звичайної людини – її обличчя, рука, посмішка. Такий підхід також нівелює штучні історичні ієрархії. Він допомагає відмовитись від п’єдесталізації і переосмислити власний зв'язок із княгинею Ольгою, Володимирською гіркою і українською землею. Таким чином брати візуалізують глибинний перехід від дистанціювання до співпричетності, який розпочався з Києва у листопаді минулого. Образи, які створили Іван і Василь у цій серії, промовисті своєю простотою і справжністю. Київ братів Костенків прекрасний. Він не ідеалістичний – не позбавлений кіптяви з-під горілих шин, темних фарб і журливо схилених поглядів ікон. Проте у ньому також є замислені інтелігенти, перетин епох і топографій і, як ніколи, жива українська автентика.  Тому поєднання братами зв’язку землі, птахів, серця і духу соборів, який їх наповнює, дає потужний образ міцної основи і промовистої мовчазної впевнен

Центр мистецтв «Арт-Простір» запрошує представників ЗМІ на презентацію (прес-конференцію) роману запорізького письменника, шостого президента кіноклубу «Сходження» Олега Шинкаренка. Подія відбудеться 22 жовтня о 15 годині у приміщенні галереї сучасного мистецтва «КалендАрт» за адресою: Запоріжжя, пр. Металургів, 1А. Роман Олега Шинкаренка "Кагарлик" (Видавництво Сергія Пантюка, 2014) - це сатирична антиутопія, що зображує життя в Україні через сто років. Відбулася російська окупація, внаслідок якої наша країна повернулася у середньовіччя. Головний герой, чию свідомість використали для виготовлення суперкомп'ютерів російських військових супутників, намагається повернути втрачену через це пам'ять та свою дружину. Для цього він вирушає у загадкове місто Кагарлик, де в результаті випробування новітньої зброї назавжди зупинився час. Роман починався як Facebook-сторінка https://www.facebook.com/kaharlyk, на якій автор щодня публікував рівно 100 слів - повідомлень із паралельної реальності майбутнього. Проект одразу планувався як мультимедійний, автор написав для нього декілька музичних фрагментів у жанрі "конкретної" музики, використовуючи замість музичних інструментів звуки навколишньої реальності (стуки по пральній машині, холодильнику, батареї, каструлям, звук роботи електродвигуна кавомолки, уривки із сербських православних хоралів), поєднані у абсурдні колажі, які ілюстрували сюжетну канву. Послухати ці фрагменти можна тут: https://soundcloud.com/search?q=%D0%BA%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%BB%D0%B8%D0%BA Михайло Бриних (Ще трохи, і буде Кагарлик, Літакцент): "Роман, попри невеликий обсяг, нафарширований багатьма цікавими ідеями, а їхнє поєднання – то навіть претендує на цілковиту оригінальність..." "На київському Майдані Незалежності вирощують картоплю, руїни супермакету «Ашан» передаються у спадок, наче родовий маєток, кілька божевільних претендентів на посаду мера Києва намагаються перестріляти один одного". "...в деталях, які стосуються війни російсько-української, автор, як би це м’яко сказати, справляє враження добре тренованої баби Ванги. Хочеться довго й виснажливо плювати через ліве плече, коли наштовхуєшся на передбачення, які протягом останніх місяців вже стали частиною нашої історії..." Олег Коцарев (Коли втілюються фантазії письменників-абсурдистів, День): "Одна з у

ФОРМА ОБРАТНОЙ СВЯЗИ
Проверочный код *
Восстановить пароль
Для восстановления пароля введите адрес электронной почты, указанный Вами при регистрации. Вам будет отправлено письмо с дальнейшими рекомендациями.
Если у Вас возникли вопросы, свяжитесь с нами по телефону: 044-331-51-21
Авторизация
Регистрация
* Обязательно для регистрации на ресурсе
** Обязательно для выставления лотов
Пароль должен иметь длину не менее шести знаков; содержать комбинацию как минимум из трех указанных ниже знаков: прописные буквы, строчные буквы, цифры, знаки препинания; не должен содержать имени пользователя или экранного имени.
Проверочный код
правила ресурса *
условия аукциона **